Αν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τώρα αρχίζουν να κάνουν τα πρώτα τους δειλά βήματα στην μέχρι τώρα βενζινοκρατούμενη και πετρελαιοκρατούμενη αγορά του αυτοκινήτου, η ιστορία τους είναι πολύ παλιότερη απ’ ότι πολλοί ίσως πιστεύουμε.
Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο της φωτογραφίας, η Roberts, είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο του 1896(!). Για να μην κάνετε τα μαθηματικά μιλάμε για ένα αυτοκίνητο πριν από 115 χρόνια, δηλαδή ένα που είναι παλιότερο από το πρώτο μοντέλο του κυρίου Ford, παλιότερο και από την πτήση με σκάφη βαρύτερα του αέρα.
Το ζήτημα δεν είναι ότι είναι απλά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αντίκα, και μάλιστα 115 ετών, αλλά το ότι με μία μόνο φόρτιση «έβγαζε» 65 χιλιόμετρα. Αυτονομία που έχει το σημερινό πολλά υποσχόμενο Chevy Volt, υβριδικό ηλεκτρικού και αερίου, της General Motors.
Σίγουρα σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας μην περιμένετε πολλές «ανέσεις», όπως λάστιχα, ζώνες ασφαλείας ή ακόμα και τιμόνι, αντ’ αυτού οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν μία ράβδο ελέγχου.
Το αυτοκίνητο μαθουσάλας, όμως δεν το ‘χει βάλει κάτω, και ακόμα το λέει η «μηχανούλα» του, μιας και πρόσφατα συμμετείχε σε αγώνα 100 χιλιομέτρων, καλύπτοντας την διαδρομή Λονδίνο Μπράιτον.
Ωστόσο βλέποντας πόσο ικανό είναι ένα αυτοκίνητο εκείνης της εποχής σε κάνει να αναρωτιέσαι, γιατί χρειάστηκαν τόσα χρόνια για να αναπτυχθεί η τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ υπάρχουν και άλλα παραδείγματα ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξίσου ικανά, για τα οποία και ποτέ δεν έχουμε ακούσει.
πηγή: proho.gr
Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο της φωτογραφίας, η Roberts, είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο του 1896(!). Για να μην κάνετε τα μαθηματικά μιλάμε για ένα αυτοκίνητο πριν από 115 χρόνια, δηλαδή ένα που είναι παλιότερο από το πρώτο μοντέλο του κυρίου Ford, παλιότερο και από την πτήση με σκάφη βαρύτερα του αέρα.
Το ζήτημα δεν είναι ότι είναι απλά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αντίκα, και μάλιστα 115 ετών, αλλά το ότι με μία μόνο φόρτιση «έβγαζε» 65 χιλιόμετρα. Αυτονομία που έχει το σημερινό πολλά υποσχόμενο Chevy Volt, υβριδικό ηλεκτρικού και αερίου, της General Motors.
Σίγουρα σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας μην περιμένετε πολλές «ανέσεις», όπως λάστιχα, ζώνες ασφαλείας ή ακόμα και τιμόνι, αντ’ αυτού οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν μία ράβδο ελέγχου.
Το αυτοκίνητο μαθουσάλας, όμως δεν το ‘χει βάλει κάτω, και ακόμα το λέει η «μηχανούλα» του, μιας και πρόσφατα συμμετείχε σε αγώνα 100 χιλιομέτρων, καλύπτοντας την διαδρομή Λονδίνο Μπράιτον.
Ωστόσο βλέποντας πόσο ικανό είναι ένα αυτοκίνητο εκείνης της εποχής σε κάνει να αναρωτιέσαι, γιατί χρειάστηκαν τόσα χρόνια για να αναπτυχθεί η τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ υπάρχουν και άλλα παραδείγματα ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξίσου ικανά, για τα οποία και ποτέ δεν έχουμε ακούσει.
πηγή: proho.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου