Μετά την τελευταία επίθεση, αλλά και τα συνεχή παράπονα για πρακτικές παρακολούθησης των χρηστών του κοινωνικού δικτύου Facebook, η εταιρία αποφάσισε να μιλήσει επίσημα, στη USA Today, και να δώσει λεπτομέρειες σχετικά με το πως παίρνει τα δεδομένα και τί κάνει με αυτά, διά στόματος του μηχανικού Arturo Bejar.
Καταρχήν, η παρακολούθηση ξεκινά την πρώτη φορά που επισκέπτεται ο χρήστης το Facebook, με τη δημιουργία ενός browser cookie, ενώ σε περίπτωση εγγραφής δημιουργείτε και ένα session cookie.
Μετά από την πρώτη “επαφή”, κάθε φορά που ο χρήστης επισκέπτεται οποιαδήποτε ιστοσελίδα διαθέτει Facebook plug-in (π.χ. Like, Share buttons, Facebook Connect κλπ.), το cookie ενημερώνει το Facebook για την ονομασία της ιστοσελίδας και την ώρα της επίσκεψης.
Μέσα σε αυτές τις πληροφορίες περιλαμβάνονται η διεύθυνση IP, ο browser που χρησιμοποιείται, το λειτουργικό σύστημα, ανάλυση οθόνης κλπ., και το Facebook κρατάει αρχείο 90 ημερών, σβήνοντας αυτόματα τις παλαιότερες εγγραφές όσο έρχονται νέες.
Το Facebook έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις κινήσεις του χρήστη ακόμη και όταν δεν είναι συνδεμένος στο κοινωνικό δίκτυο, κάτι για το οποίο δημιουργήθηκε μεγάλη αναστάτωση, αλλά ο Bejar δηλώνει κατηγορηματικά ότι αυτό είναι ενάντια στην πολιτική της εταιρίας και φυσικά δεν εφαρμόζεται.
Εξάλλου, όπως είχε δηλώσει πρόσφατα και ο Mark Zuckerberg, η πρακτική παρακολούθησης των χρηστών είναι τυπική για οποιοδήποτε online δίκτυο που σχετίζεται με διαφημίσεις, συμπεριλαμβανόμενων των Google, Microsoft και Yahoo.
Όπως καταλαβαίνετε, οι κινήσεις του καθένα μας στο Διαδίκτυο παίζουν το ρόλο τους στη δημιουργία τάσεων (έστω και άθελα μας) και γίνονται χρυσό εργαλείο για τις διαφημιστικές εταιρίες…
πηγή: techgear.gr
Καταρχήν, η παρακολούθηση ξεκινά την πρώτη φορά που επισκέπτεται ο χρήστης το Facebook, με τη δημιουργία ενός browser cookie, ενώ σε περίπτωση εγγραφής δημιουργείτε και ένα session cookie.
Μετά από την πρώτη “επαφή”, κάθε φορά που ο χρήστης επισκέπτεται οποιαδήποτε ιστοσελίδα διαθέτει Facebook plug-in (π.χ. Like, Share buttons, Facebook Connect κλπ.), το cookie ενημερώνει το Facebook για την ονομασία της ιστοσελίδας και την ώρα της επίσκεψης.
Μέσα σε αυτές τις πληροφορίες περιλαμβάνονται η διεύθυνση IP, ο browser που χρησιμοποιείται, το λειτουργικό σύστημα, ανάλυση οθόνης κλπ., και το Facebook κρατάει αρχείο 90 ημερών, σβήνοντας αυτόματα τις παλαιότερες εγγραφές όσο έρχονται νέες.
Το Facebook έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις κινήσεις του χρήστη ακόμη και όταν δεν είναι συνδεμένος στο κοινωνικό δίκτυο, κάτι για το οποίο δημιουργήθηκε μεγάλη αναστάτωση, αλλά ο Bejar δηλώνει κατηγορηματικά ότι αυτό είναι ενάντια στην πολιτική της εταιρίας και φυσικά δεν εφαρμόζεται.
Εξάλλου, όπως είχε δηλώσει πρόσφατα και ο Mark Zuckerberg, η πρακτική παρακολούθησης των χρηστών είναι τυπική για οποιοδήποτε online δίκτυο που σχετίζεται με διαφημίσεις, συμπεριλαμβανόμενων των Google, Microsoft και Yahoo.
Όπως καταλαβαίνετε, οι κινήσεις του καθένα μας στο Διαδίκτυο παίζουν το ρόλο τους στη δημιουργία τάσεων (έστω και άθελα μας) και γίνονται χρυσό εργαλείο για τις διαφημιστικές εταιρίες…
πηγή: techgear.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου