Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013
Το κάστρο Χόγκουαρτς με LEGO
Η Alice Finch δημιουργεί κατασκευές με τουβλάκια LEGO. Μια από τις δημιουργίες της είναι ένα αντίγραφο της Σχολή Χόγκουαρτς από το έργο της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ "Χάρι Πότερ". Το έργο της αποτελείται από 400.000 κομμάτια LEGO και χρειάστηκε ένα ολόκληρο χρόνο για να το ολοκληρώσει.
Σινέ Αστρον: Η ιστορία ενός κινηματογράφου που κατάφερε να μη γίνει σουπερμάρκετ
Έπειτα από προσπάθειες 5 χρόνων, συγκέντρωση 1.000 υπογραφών, ποδηλατοδρομίες και αποστολή 2.000 καρτών προς τους υπουργούς Πολιτισμού αυτών των χρόνων, οι κάτοικοι της περιοχής των Αμπελοκήπων, μαζί με τη μη κερδοσκοπική εταιρεία Monumenta, κατάφεραν να διασώσουν τον κινηματογράφο Άστρον, τον πρώτο χειμερινό κινηματογράφο της περιοχής, οι χώροι του οποίου φιλοξενήθηκαν πολλές από τις εμπειρίες τους: πρώτη φορά στο σινεμά, πρώτη ταινία, πρώτη συνάντηση, πρώτο φιλί.
Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013
Η Ελλάδα μας με το φακό του Ιορδάνη Κεβρεκίδη
Καρυάτιδες - Kevrekidis Photography - kevrekidis
Χαζεύοντας τις προάλλες στο deviantart, είδα μια φωτογραφία του Ιορδάνη Κεβρεκίδη με το Κάστρο της Μεθώνης -θα την δείτε παρακάτω. Άρχισα να "χαζεύω" στις φωτογραφίες του και "κόλλησα" σε αυτήν που βλέπετε παραπάνω με τις Καρυάτιδες. Επικοινώνησα μαζί του και ο Ιορδάνης μου επέτρεψε να σας παρουσιάσω όποια φωτογραφία του ήθελα.
Μιχάρα, το ηφαίστειο των αυτοκτονιών στην Ιαπωνία
Ο κρατήρας του ηφαιστείου σε φωτογραφία του 1930 - πηγή
Στις 11 Φεβρουαρίου του 1933, μια 21χρονη λεσβία φοιτήτρια ονόματι Κιγιόκο Ματσουμότο αυτοκτόνησε, πέφτοντας στον κρατήρα του ηφαιστείου Μιχάρα που δεσπόζει στη νήσο Ίζου Όσιμα.
Ένα τοπίο σκαλισμένο σε κολλητική ταινία
Ο Ιάπωνας καλλιτέχνης Takahiro Iwasaki σκάλισε το τοπίο που βλέπουμε στην φωτογραφία από πάνω σε ένα ρολό κολλητικής ταινίας. Ο Iwasaki δημιουργεί μικροσκοπικά γλυπτά με αντικείμενα καθημερινής χρήσης όπως κολλητικές ταινίες, νήματα και κλωστές.
Ασπρόμαυρο Infrared Time-Lapse βίντεο τοπίων με σύννεφα
Ο φωτογράφος Glen Ryan εργάζεται ένα long-running infrared project που το ονομάζει "Invisible Landscapes" (Αόρατα Τοπία). Πρόσφατα δημιούργησε το time-lapse βίντεο που ακολουθεί στο οποίο εμφανίζονται τα ασβεστολιθικά τοπία κοντά στο Wee Jasper στη Νέα Νότια Ουαλία. Οι ασπρόμαυρες infrared εικόνες κάνουν τα σύννεφα να "πετάγονται" στον σκοτεινό ουρανό.
Ο Ryan συνεργάστηκε με τον James van der Moezel. Ότι φαίνεται στο βίντεο είναι τραβηγμένο με τις κάμερες Red Scarlet και Red Epic, φακούς Nikon, infrared φίλτρα και το Photoshop CS6.
Δείτε το βίντεο σε HD και full screen.
Δείτε και μερικές σκηνές:
Ο Ryan συνεργάστηκε με τον James van der Moezel. Ότι φαίνεται στο βίντεο είναι τραβηγμένο με τις κάμερες Red Scarlet και Red Epic, φακούς Nikon, infrared φίλτρα και το Photoshop CS6.
Δείτε το βίντεο σε HD και full screen.
Δείτε και μερικές σκηνές:
Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013
Η θυσία του βουδιστή μοναχού Quang Duc το 1963
Το 1963, ο πρόεδρος του Νοτίου Βιετνάμ Ngo Dinh Diem, μετά την καταστολή εσωτερικών εξεγέρσεων, εγκαθίδρυσε ένα ολοκληρωτικό καθεστώς. Αν και εξαρτώταν σε μεγάλο βαθμό από τη βοήθεια των ΗΠΑ, ο Diem αρνήθηκε να ακούσει τις συμβουλές τους για τον πόλεμο, ο οποίος οδηγεί σε γενοκτονία. Τον Ιούνιο, οι Βουδιστές εξεγέρθηκαν στις πόλεις Hué και Σαϊγκόν, εναντίον των οποίων ο Ρωμαιοκαθολικός Diem χρησιμοποίησε στρατιωτική δύναμη για να τις καταστείλει.
Στις 21 Ιουνίου, οι μοναχοί πραγματοποίησαν πορεία στη Σαϊγκόν. Ο 73χρονος Thich Quang Duc κάθισε σταυροπόδι στο κέντρο ενός ανθρώπινου κύκλου. Ένας μοναχός τον περιέλουσε με βενζίνη. Με μια γαλήνη στα μάτια του, ο Quang Duc άναψε ένα σπίρτο στις 9:22. Καθώς οι φλόγες αγκάλιαζαν το κορμί του, μένοντας ασάλευτος στη θέση του δεν έβγαλε ούτε μια κραυγή. Στη διαθήκη του ζητούσε από τον πρόεδρο να είναι ευγενικός με τον λαό του.
Η φωτογραφία του δημοσιογράφου Malcolm Browne έκανε το γύρω του κόσμου και εμφανίστηκε σε όλες τις εφημερίδες. Εκτός, από τους New York Times, των οποίων ο εκδότης θεώρησε τη φωτογραφία πολύ γραφική για να την βάλει στο πρωτοσέλιδο. Ο Τζον Κένεντι δήλωσε ότι, "καμία ειδησεογραφική φωτογραφία στην ιστορία δεν είχε τόσο συναίσθημα όσο αυτή". Η φωτογραφία κέρδισε το βραβείο World Press Photo of the Year το 1963.
Το Κόσμημα του Κόσμου
"Jewel of the Universe" ονομάζει ο καλλιτέχνης Chris Chamberlain τον παγκόσμιο χάρτη που έφτιαξε -σε διάστημα 27 μηνών- από 1/3 εκατομμύριο γυαλί και πολύτιμους λίθους και που φωτίζεται από 6912 φωτάκια LED. Ο Chamberlain χρησιμοποίησε 260 καράτια πολύτιμων λίθων για τις μεγάλες πόλεις.
Στην Ελλάδα χρησιμοποίησε για την Αθήνα ζιρκόν, για το Ηράκλειο peridot, για την Πάτρα citrine και για τη Θεσσαλονίκη τοπάζι.
Δείτε εδώ όλη τη λίστα με τους λίθους.
Τι σκυλιά χρησιμοποίησε ο Πάβλοφ για τα πειράματα του;
Ένα από αυτά τα 35 σκυλιά διατηρείται στο Μουσείο Πάβλοφ στη Ρωσία.
Κάποιοι σίγουρα θα έχουν ακουστά για τα πειράματα του βραβευμένου με Νόμπελ Ιατρικής 1904, Ιβάν Πάβλοφ, με σκυλιά.
Αυτά τα σκυλιά που έμαθαν να τους τρέχουν τα σάλια στον ήχο κουδουνιών δεν ήταν όλα καθαρόαιμα.
Δείτε μια εικόνα και με τα 35 σκυλιά που χρησιμοποίησε ο Πάβλοφ για να αναπτύξει τις θεωρίες του σε σχέση με τα αντανακλαστικά το 1901.
Η Times Square το 1903
Το κτήριο που θα στέγαζε τη New York Times και έδωσε το όνομα του στην Times Square ήταν υπό κατασκευή όταν τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία το 1903. Πριν κατασκευαστεί το κτήριο, η περιοχή ήταν γνωστή ως Longacre Square. Δείτε την σε μεγαλύτερη μέγεθος εδώ
Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013
Μικροσκοπικά μπονσάι από σύρμα
Στον Ken To αρέσουν πολύ τα μπονσάι και δημιουργεί μικροσκοπικά δέντρα με σύρμα. Για κάθε δέντρο χρειάζεται γύρω στις 3 ώρες και ακόμα και το πιο μικρό δέντρο χρειάζεται 5,48 μέτρα σύρμα.
Villa Epecuen, η πόλη που ήταν βυθισμένη για 25 χρόνια
Στην δεκαετία του 1920, ιδρύθηκε η μικρή τουριστική πόλη Villa Epecuen (Αιώνια Πηγή) στις ακτές της Lago Epecuen, μιας αλμυρής λίμνης κάπου στα 600 χλμ νοτιοδυτικά του Μπουένος Άιρες στην Αργεντινή. Η Lago Epecuen είναι σαν όλες τις άλλες λίμνες των βουνών, μόνο που είναι η δεύτερη σε αλμυρότητα μετά τη Νεκρά Θάλασσα και 10 φορές πιο αλμυρή από κάθε ωκεανό.
Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013
Ηλίας Βενέζης - Το νούμερο 31328
Ο Ηλίας Βενέζης (επίσημο όνομα Ηλίας Μέλλος, 1904 Αϊβαλί – 1973 Αθήνα) ήταν Έλληνας συγγραφέας, μέλος της Ακαδημίας Αθηνών. Έγινε γνωστός για τα μυθιστορήματά του Αιολική Γη, Το νούμερο 31328 και το θεατρικό έργο Μπλοκ C. Έγινε ο πρώτος Έλληνας συγγραφέας του οποίου τα έργα μεταφράστηκαν σε πολλές γλώσσες, κάνοντας γνωστή την ελληνική λογοτεχνία στο εξωτερικό.
Η επιθεώρηση που βάφτηκε με αίμα. Πρωταγωνιστής ο 27χρονος ηθοποιός Βασίλης Αυλωνίτης.
Ο 27χρονος Βασίλης Αυλωνίτης στον ρόλο που υποδυόταν το 1931 στο θέατρο ΠΕΡΟΚΕ
Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς
Όταν η επιθεωρησιακή οπερέτα «ΚΑΤΕΡΓΑΡΑ» των Κίμωνα Καπετανάκη – Μίμη Κατριβάνου ανέβαινε στο θέατρο «ΠΕΡΟΚΕ» του Μεταξουργείου, πριν ογδόντα χρόνια, τον Αύγουστο 1931, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα προκαλούσε φονικό και θα οδηγούσε σε πολιτική ένταση και κρίση. Περισσότερο ακόμη δεν μπορούσε να διανοηθεί τι θα ακολουθούσε ο 27χρονος τότε ηθοποιός Βασίλης Αυλωνίτης (1904-1970), ο οποίος μέχρι που έφυγε από τη ζωή αισθανόταν το βάρος πως ένα επιθεωρησιακό του νούμερο έγινε αφορμή για να χαθεί η ζωή ενός τεχνικού του θεάτρου!
Ήταν στα χρόνια της τελευταίας πρωθυπουργίας του Ελευθερίου Βενιζέλου και η ελληνική κοινωνία ζούσε –για μία ακόμη φορά– εντονότατη οικονομική κρίση, η οποία είχε διεθνείς διαστάσεις. Εξάλλου, εκείνη η κρίση οδήγησε σε πτώση των δημοσίων εισπράξεων με δυσάρεστες οικονομικές επιπτώσεις. Σε τέτοιο βαθμό ώστε η κυβέρνηση οκτώ μήνες αργότερα (Απρίλιος 1932) αναγκάστηκε να κηρύξει προσωρινό χρεοστάσιο και εντέλει να παραιτηθεί. Η εποχή ευνοούσε τους παρακρατικούς μηχανισμούς, οι οποίοι προσπαθούσαν να καταπνίξουν τις πάσης φύσεως αντιδράσεις. Στο στόχαστρο βρέθηκαν και οι λαϊκές επιθεωρήσεις, αφού ο φιλοκυβερνητικός Τύπος πυροδοτούσε την κατάσταση κάνοντας λόγο για «κίτρινον θέατρον (που) πρέπει να τιμωρηθή».
Το θύμα Παναγιώτης Μωραΐτης
Στο «ΠΕΡΟΚΕ»
Στο κομψό για την εποχή θερινό θέατρο «ΠΕΡΟΚΕ», όπου ανέβαινε η επιθεώρηση «ΚΑΤΕΡΓΑΡΑ» είχε συγκεντρωθεί ο καλλιτεχνικός ανθός της εποχής. Η περίφημη Ζαζά Μπριλλάντη, η καρατερίστα και μουσικός Σωτηρία Ιατρίδου, ο αδελφός της χορευτής, κωμικός, σκιτσογράφος και σκηνογράφος Σταύρος Ιατρίδης, Κυριάκος Μαυρέας, Βασίλης Αυλωνίτης κ.ά. Ντυμένη η επιθεώρηση με τη μουσική του Γρηγόρη Κωνσταντινίδη θεωρείτο από τις μεγαλύτερες θεατρικές επιτυχίες της εποχής.
Το εσωτερικό του Θεάτρου ΠΕΡΟΚΕ το 1931
Οι διθυραμβικές κριτικές εκ μέρους του Τύπου πλημμύριζαν καθημερινά το θέατρο με κόσμο. Το 1931 και αφού οι παραστάσεις είχαν ξεκινήσει από τα μέσα Μαΐου θεωρείτο μια από τις καλύτερες χρονιές για το «Περοκέ». Φρόντιζε δε ο θιασάρχης να προστίθενται κάθε λίγο και νέες σκηνές για να προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού. Ανάμεσα στις σκηνές αυτές περιλαμβανόταν και το νούμερο «Από τους Υπουργούς βγήκαν τα κολοκύθια» που παρουσίαζε ο Β. Αυλωνίτης και έμελε να βαφτεί με αίμα.
Τα γεγονότα
Ας παρακολουθήσουμε όμως τα γεγονότα μέσω μιας ανέκδοτης διήγησης του Βασίλη Αυλωνίτη. Ήταν κοντά στα μεσάνυχτα, όταν επί σκηνής ο Αυλωνίτης σατίριζε τον Πρωθυπουργό Ελ. Βενιζέλο και συνεργάτες του που είχαν κατηγορηθεί για συμμετοχή σε σκάνδαλα, ιδιαίτερα δε τον Ευστράτιο Γαλόπουλο για το περίφημο σκάνδαλο της κινίνης. Τότε είδε να ανεβαίνουν επί σκηνής τέσσερα άτομα, τα οποία από την έναρξη της παράστασης κάθονταν στην πρώτη σειρά των καθισμάτων. Όταν διαπίστωσε πως ο ένας εξ αυτών είχε βγάλει περίστροφο και ο άλλος κρατούσε μαγκούρα οπισθοχώρησε και ενώ ψέλλιζε «δεν φταίω εγώ» σκόνταψε την ώρα που ο πιστολάς τραβούσε τη σκανδάλη.
Οι σφαίρες δεν βρήκαν τον Αυλωνίτη αλλά έναν τεχνικό του θεάτρου, τον 35χρονο Παναγιώτη Μωραίτη, ο οποίος είχε βγει προς τη σκηνή για να δει τι συμβαίνει. Ο Αυλωνίτης έτρεξε στα αποχωρητήρια του θεάτρου για να κρυφτεί και να αποφύγει τα χειρότερα, στη συνέχεια δε πήδηξε από ένα παράθυρο και έφυγε τρέχοντας για το σπίτι του. «Θα περάσουν πολλά χρόνια για να βγω σε αθηναϊκή σκηνή», δήλωνε στους ανθρώπους του και στους δημοσιογράφους.
Οι θεατές νόμιζαν στην αρχή πως επρόκειτο για νούμερο της επιθεώρησης. Αλλά μετά τον πρώτο πυροβολισμό ακολούθησαν και άλλοι από τη μεριά της πλατείας. Όπως ήταν φυσικό επικράτησε πανζουρλισμός. Γυναικείες κραυγές, λιποθυμίες, πεταμένα εδώ κι εκεί τσάντες και καπέλα, καθίσματα σκορπισμένα παντού και παιδάκια να τα έχουν χαμένα ενώ οι μπράβοι συνέχιζαν το από σκηνής έργο τους πυροβολώντας κατά των ηθοποιών. Ο θιασάρχης Νίκος Σύλβας δεν ήξερε ποιον να πρωτοκαθησυχάσει, ενώ από τους πυροβολισμούς τραυματίστηκε ο λογιστής του θεάτρου Νικόλαος Λαγκαδάς, ο ηλεκτρολόγος Κλαύδιος Χατζηγεωργίου και η ηθοποιός Διαλεχτή Ρούσσου.
Η άφιξη ισχυρής αστυνομικής δύναμης από το κοντινό τμήμα απέτρεψε τα χειρότερα. Τρεις από τους δράστες που ήταν ακόμη στη σκηνή και στα παρασκήνια συνελήφθησαν και κινδύνευσαν από το λυντσάρισμα του κόσμου. Ο ένας εξ αυτών, ο Ανδρέας Δικώνυμος, ήταν τρόφιμος των φυλακών αφού ήδη είχε καταδικαστεί για έναν φόνο, ενώ οι άλλοι δύο, ο 33χρονος Κ. Σταφυλαράκης και 32χρονος καφετζής Κ. Περουλίδης, δήλωναν ιδιωτικοί υπάλληλοι.
Αντιδράσεις και καταδίκες
Ακολούθησε οξύτατη πολιτική αντιπαράθεση. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και του Λαϊκού Κόμματος Παναγής Τσαλδάρης εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην Κυβέρνηση και η πολιτική αντιπαράθεση κράτησε ολόκληρες εβδομάδες. Η δε κηδεία του Μωραίτη, εξελίχθηκε σε αντικυβερνητική διαδήλωση, στην οποία πρωτοστάτησε ο κόσμος του θεάτρου.
Όσο για το θέατρο «ΠΕΡΟΚΕ» συνέχισε τις παραστάσεις του λίγες ημέρες αργότερα και αφού αφαιρέθηκαν τα τετράστιχα που είχαν προκαλέσει τη μήνι των βενιζελικών. Η «προληπτική λογοκρισία» που επιβλήθηκε ήταν από τις δυσμενέστερες επιπτώσεις εκείνου του περιστατικού. Τη λογοκρισία αυτή επέβαλαν τα επαγγελματικά σωματεία (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, Εταιρεία Ελλήνων Συγγραφέων, Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος και Σωματείο Τεχνικών Θεάτρου) προκειμένου να περιοριστούν οι σκηνές και οι λέξεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν νέα αναστάτωση.
Ως ηθικός αυτουργός των γεγονότων θεωρήθηκε ο Παύλος Γυπάρης (1882-1966), για τον οποίο εκδόθηκε και ένταλμα σύλληψης, αλλά ουδέποτε συνελήφθη. Ο ίδιος είχε εμπλακεί στην υπόθεση δολοφονίας του Ίωνα Δραγούμη. Εμφανίσθηκε «αυθορμήτως» την ημέρα της δίκης. Προφυλακίστηκαν αρκετοί που κατηγορήθηκαν για συμμετοχή στα επεισόδια του θεάτρου. Τελικά στο εδώλιο, εκτός από τον Π. Γυπάρη κάθισαν οι Α. Δικώνυμος, Μ. Σταφυλαράκης, Π. Παπαδοπετράκης και Δ. Μπαδογιάννης. Η δίκη χαρακτηρίστηκε «περίεργη». Ξεκίνησε στο Κακουργοδικείο Πειραιώς και ολοκληρώθηκε στη Χαλκίδα «προς αποφυγήν επεισοδίων». Ακούστηκαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για μεθοδεύσεις, εκ μέρους των φιλοκυβερνητικών, δολοφονίας διευθυντών εφημερίδων και γενικότερα παραγόντων της δημόσιας ζωής που εξέφραζαν δημοσίως την αντίθεσή τους στις κυβερνητικές πολιτικές. Τον Δεκέμβριο του 1932 καταδικάσθηκαν μόνον οι δύο από τους δράστες, οι Δικώνυμος και Σταφυλακαράκης σε 7ετή κάθειρξη.
πηγή: mikros-romios.gr
Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013
Τα ψηλότερα αγάλματα του Χριστού
Ίσως το πιο γνωστό άγαλμα του Χριστού (πάνω) να είναι αυτό στο Ρίο της Βραζιλίας, αλλά δεν είναι ούτε το μοναδικό, ούτε το ψηλότερο.
Το άγαλμα στο όρος Κορκοβάντο είναι μόλις το τέταρτο σε ύψος.
Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013
Πελέ και Μπόμπι Μουρ, η ιστορία πίσω από την φωτογραφία
Αγγλία και Βραζιλία πήγαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1970 με μεγάλες προσδοκίες. Η Αγγλία ήταν η κάτοχος και η Βραζιλία η νικήτρια των Κυπέλλων του 1958 και του 1962. Μετά τον ταπεινωτικό αποκλεισμό του 1966 από τους ομίλους ακόμα, είχε επιστρέψει με "πέντε 10ρια" -τον Πελέ, τον Ζαϊρζίνιο, τον Ριβελίνο, τον Γκέρσον και τον Τοστάο.
1918: το παγωμένο πυροσβεστικό
Πριν λίγες μέρες, ένα πενταώροφο κτήριο στο Σικάγο, αφού πήρε φωτιά, μετά το σβήσιμο της τα πάντα ήταν παγωμένα, λόγω του ψύχους που επικρατούσε στις ΗΠΑ.
"Λουλούδια χιονιού" στον φακό μιας κάμερας
Προφανώς, αν κάποιος φωτογραφίζει σε περιοχές με πολύ ψύχος, τότε ο φακός -και η κάμερα ολόκληρη- θα καλυφτεί από χιόνι και πάγο. Οι φωτογραφίες είναι από την κάμερα του φωτογράφου Alessandro Della Bella, που φωτογράφιζε σε ύψος 3.000 μέτρων και με θερμοκρασία -17oC στο όρος Titlis στην Ελβετία.
320 Gigapixel: η μεγαλύτερη πανοραμική φωτογραφία!
Το BT Tower panorama, που δημιουργήθηκε από την ένωση 48.640 φωτογραφιών, είναι επισήμως η μεγαλύτερη πανοραμική φωτογραφία. Τραβήχτηκε από την κορυφή του BT Tower στο Λονδίνο -μια μικρογραφία του είναι αυτό που βλέπουμε εδώ. Δείτε εδώ το 360 μοιρών πανόραμα. Αν κάποιος θα ήθελε να εκτυπώσει το πανόραμα θα χρειαζόταν χαρτί διαστάσεων 98,15x24,08 μέτρων, όσο δηλαδή το Παλάτι του Μπάκιγχαμ!!!
Αν έχετε ώρα για σκότωμα, κάπου μέσα στο πανόραμα υπάρχει κρυμμένη η μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, ο "Buzby".
Δημιουργία από εισιτήρια
Οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- πετάμε τα εισιτήρια μας. Αλλά η Ταϊβανή Mia Wen-Hsuan Liu βρήκε μια καλύτερη χρήση. Με χιλιάδες εισιτήρια -χρησιμοποιημένα και μη- δημιούργησε ένα τρισδιάστατο γλυπτό, το οποίο αποκαλεί "Installation Drawing".
φωτογραφίες: Peach Punch!
Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013
Η μυστηριώδης «Μηχανή Επικοινωνίας με τους Νεκρούς» του Τόμας Έντισον
«Εδώ και καιρό, εργάζομαι με σκοπό την κατασκευή μιας συσκευής που θα μου επιτρέψει να διαγνώσω εάν είναι δυνατόν να επικοινωνήσουν με εμάς πρόσωπα που έχουν φύγει από τη ζωή».
Τα λόγια αυτά ανήκουν στον μεγάλο εφευρέτη Τόμας Έντισον και κατεγράφησαν σε μία συνέντευξή του για το περιοδικό The American Magazine τον Οκτώβριο του 1920. Και όταν, στην εποχή του, μιλούσε ο Έντισον, όλοι κάθονταν προσοχή!
Η φωτογραφία στο Instagram του ελεύθερου σκοπευτή που εξόργισε τον κόσμο
Μια φωτογραφία στο Instagram ενός νεαρού Εβραίου στρατιώτη εξόργισε όλο τον κόσμο και το διαδίκτυο την προηγούμενη εβδομάδα. Η παραπάνω φωτογραφία, δείχνει την πλάτη ενός νεαρού Παλαιστίνιου μέσα από τη διόπτρα του τυφεκίου του 20χρονου ελεύθερου σκοπευτή Mor Ostrovski.
Σύμφωνα με το Al Jazeera, η φωτογραφία ανακαλύφθηκε την Παρασκευή από τον blogger Ali Abunimah στον λογαριασμό του Ostrovski στο Instagram. Ο Abunimah αμέσως διέδωσε την φωτογραφία, αποκαλώντας την calling "απλά άνοστη και απάνθρωπη" εξηγώντας πως "στην φωτογραφία υποφώσκει η ιδέα πως τα παιδιά των Παλαιστινίων αποτελούν στόχους".
Ο Ostrovski απενεργοποίησε το λογαριασμό του στο Instagram και το Facebook.
Οι Ένοπλες Δυνάμεις του Ισραήλ εξέδωσαν ανακοίνωση εναντίον της φωτογραφίας και ξεκαθάρισαν πως δεν εγκρίνουν τέτοιες ενέργειες.
Οι New York Times ανέφεραν πως στο λογαριασμό του Ostrovski στο Facebook υπήρχαν και άλλες ανάλογες φωτογραφίες. Αλλά ο Ostrovski δεν είναι ο μοναδικός που "παίζει" με το τυφέκιο του. Η φωτογραφία από κάτω είναι ενός άλλου Εβραίου στρατιώτη από το 2003 και την έδωσε στη δημοσιότητα η ομάδα βετεράνων Εβραίων Breaking the Silence.
Το νησί Jeju, το τριπλό θαύμα της φύσης
Σε όλη την επιφάνεια του νησιού υπάρχουν εκατοντάδες κρατήρες, σαν αυτόν της φωτογραφίας. Ονομάζονται "oreum" - φωτογραφία
Θα μπορούσε αυτό το ηφαιστειογενές νησί να θεωρηθεί το μεγαλύτερο θαύμα της φύσης της εποχής μας; Τα βραβεία για το Jeju έχουν γίνει ρουτίνα! Έχει ανακηρυχθεί από την UNESCO Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, Παγκόσμιο Γεωπάρκο και Απόθεμα Βιόσφαιρας.
Γεύμα στην κορυφή ενός ουρανοξύστη: η ιστορία πίσω από την φωτογραφία
Στις 20 Σεπτεμβρίου του 1932, πάνω από την 41η Οδό στο Μανχάταν, 11 εργάτες έλαβαν μέρος σε ένα παράτολμο εγχείρημα. Οι άντρες που είχαν συνηθίζει να περπατούν στα δοκάρια του κτηρίου RCA (σήμερα κτήριο GE) κατασκεύαζαν το Κέντρο Ροκφέλερ (Rockefeller Center). Εκείνη την συγκεκριμένη μέρα, έκαναν πλάκα με έναν φωτογράφο που είχε ενθουσιαστεί που το έργο κόντευε να ολοκληρωθεί. Κάποιοι έπαιζαν με μια μπάλα, άλλοι κοιμόντουσαν. Αλλά, και οι 11 έφαγαν καθισμένοι σε μια σιδηροδοκό, με τα πόδια τους να κρέμονται 260 μέτρα πάνω από τους δρόμους της πόλης.
Την φωτογραφία -που έχει γίνει από τις πιο εικονικές φωτογραφίες της Αμερικής των αρχών του 20ου αιώνα- σίγουρα την έχετε δει.
Αλλά πόσα είναι γνωστά γι' αυτήν;
Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013
Πώς είναι 200 θερμίδες διαφόρων τροφίμων;
Το 2007 η ιστοσελίδα wiseGEEK απάντησε στην παραπάνω ερώτηση συγκρίνοντας 71 τρόφιμα! Δεν έλαβαν όμως υπόψη σημαντικούς παράγοντες όπως η διατροφική αξία των τροφίμων, όπως και το γεγονός πως ο μέσος ενήλικας χρειάζεται 2000-2500 θερμίδες ημερησίως. Τα πιάτα είναι ίδιου μεγέθους -26 εκατοστά διάμετρο.
Δείτε και τα υπόλοιπα εδώ.
Δείτε και τα υπόλοιπα εδώ.
28 γραμμάρια βούτυρο
33 γραμμάρια ξηροί καρποί
34 γραμμάρια ψημένο μπέικον
41 γραμμάρια doritos
41 γραμμάρια snicker
73 γραμμάρια τηγανιτές πατάτες
75 γραμμάρια cheeseburger
145 γραμμάρια πάστα
290 γραμμάρια σταφύλια
385 γραμμάρια μίλα