Το 2011 λόγω του σεισμού στο Τοχόκου της Ιαπωνίας και του τσουνάμι που ακολούθησε, οι κηδείες έγιναν μια κοινή δοκιμασία καθώς το έθνος αντιμετώπιζε μια πρωτοφανή απώλεια. Όπως και σε πολλούς άλλους πολιτισμούς, έτσι και οι γιαπωνέζικες κηδείες είναι μια μελαγχολική υπόθεση όπου κυριαρχεί το μαύρο και κάθε παρέκκλιση θεωρείται ακατάλληλη. Εκείνη την εποχή, ο οίκος τελετών Nishinihon Tenrei ανέθεσε στην διαφημιστική εταιρία I&S BBDO να δημιουργήσει μια διαφήμιση για μια έκθεση που θα ανέτρεπε την τάση αυτή και θα προωθούσε τα απαλά χρώματα. Η εταιρία έφτιαξε αυτόν τον σκελετό, σε ανθρώπινο μέγεθος, από λουλούδια που γιορτάζει απροκάλυπτα τον κύκλο της ζωής, εισάγοντας χρώματα και στοιχεία της φύσης που αποφεύγονται στις κηδείες.
Δείτε την καταχώρηση σε μεγαλύτερη ανάλυση εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου