Όλοι έχουμε ακούσει ότι ο δρόμος προς την επιτυχία δεν είναι πάντα εύκολος. Δείτε μερικές περιπτώσεις ταλαντούχων που στην αρχή της καριέρας τους δέχτηκαν επιστολές απόρριψης.
U2
Ο Πολ Χιούσον ή Bono, ο Ντέιβιντ Ίβανς ή The Edge, ο Άνταμ Κλέιτον και ο Λάρρυ Μιούλεν Τζούνιορ ήταν μόνο έφηβοι όταν δημιούργησαν τους U2 το 1976 (αρχικά ήταν γνωστοί ως The Larry Mullen Band, έπειτα Feedback και τέλος The Hype). Μέχρι το φθινόπωρο του 1979, είχαν εκδώσει το πρώτο τους single στο Δουβλίνο, αν και ήταν χωρίς ευχαριστίες στην Λονδρέζικη RSO Records, η οποία τους είχε απορρίψει τον Μάιο του ίδιου έτους. Ο λόγος, όπως εν συντομία εξηγούσαν σε μια επιστολή τους προς τον άνθρωπο που μερικές φορές είναι γνωστός ως Paul Hewson, ήταν ότι "δεν είναι κατάλληλοι για μας προς το παρόν". Μέσα σε ένα χρόνο, οι U2 είχαν υπογραφεί με την Island Records και κυκλοφόρησαν το πρώτο τους διεθνές single, "11:00 Tick Tock."
Άντι Γουόρχολ
Το 1956, ο Άντι Γουόρχολ δεν μπορούσε να προωθήσει τη δουλειά του. Στις 18 Οκτωβρίου ο καλλιτέχνης έλαβε μια επιστολή από το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης απορρίπτοντας ένα σχέδιο "που απλόχερα προσφέρατε ως δώρο στο Μουσείο". Σήμερα, το MoMA διαθέτει 168 κομμάτια του Γουόρχολ.
Σύλβια Πλαθ
Τουλάχιστον ο Howard Moss, ο συντάκτης του The New Yorker ο οποίος (κατά κάποιον τρόπο) απέρριψε το "Amnesiac" της Σύλβια Πλαθ, παραδέχθηκε ότι "ίσως ήμασταν κουτοί" έχοντας πρόβλημα στο να συνδέσουμε το πρώτο και το δεύτερο τμήμα του κομματιού.
Μαντόνα
Δεν υπάρχει ημερομηνία για την επιστολή απόρριψης στην ομάδα της Μαντόνα. Αλλά θα πρέπει να ήταν πριν υπογράψει με τη Sire Records το 1982, ένα χρόνο πριν κυκλοφόρησε το πρώτο, ομότιτλο άλμπουμ της (το οποίο έχει πουλήσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο).
Κουρτ Βόνεγκατ
Ο βραβευμένος συγγραφέας Κουρτ Βόνεγκατ έλαβε το 1949 μια επιστολή από τον Edward Weeks, εκδότης του The Atlantic Monthly, ο οποίος σημείωσε ότι δύο από τα δείγματα που είχε στείλει ο Βόνεγκατ στο περιοδικό "δέχτηκαν επαίνους, αν και κανένα δεν είναι αρκετά συναρπαστικό για την τελική αποδοχή". Ένα καδραρισμένο αντίγραφο της επιστολής κρέμεται στην Ινδιανάπολη στο Kurt Vonnegut Memorial Library.
Τιμ Μπάρτον
Το 1976, ενώ ακόμα είναι μαθητής γυμνασίο, ο Μπάρτον έστειλε ένα αντίγραφο του παιδικού του βιβλίου, το "The Giant Zlig", στην Walt Disney Productions για να το εκδώσει. Αν και απορρίφθηκε, ο εκδότης T. Jeanette Kroger πρόσφερε στον Μπάρτον μεγάλη -και ως επί το πλείστον θετική- ανατροφοδότηση. Λίγα χρόνια αργότερα, η εταιρεία προσέλαβε τον Μπάρτον ως μαθητευόμενο animator.
Τζιμ Λι
Σήμερα ο Τζιμ Λι είναι ένας από τους πιο διάσημους στον χώρο των κόμικ. Είναι καλλιτέχνης, συγγραφέας και και ο συν-εκδότης του των DC Comics. Αλλά στα μέσα της δεκαετίας του 1980, πάλευε να βρει τη θέση του στη βιομηχανία, και είχε απορριφθεί από όλους τους μεγαλύτερους εκδοτικούς οίκους, μεταξύ των οποίων και αυτής που διευθύνει ο ίδιος τώρα. Η πιο αστεία απόρριψη του ήταν μάλλον από την Marvel, όταν ο εκδότης Eliot R. Brown του είπε "Η δουλειά σου μοιάζει σαν να έχει γίνει από τέσσερις διαφορετικούς ανθρώπους", και του πρότεινε "ξαναέλα όταν η δουλειά σου είναι πιο συνεπής και μάθεις να σχεδιάζεις χέρια".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου