Το XH-17 "Flying Crane" σχεδιάστηκε για να ανυψώνει φορτία πάνω από 15 τόνους. Κατασκευάστρια εταιρεία ήταν η Hughes Helicopters και η πρώτη του πτήση έγινε στις 23 Οκτωβρίου του 1952, ενώ αποσύρθηκε τον Δεκέμβριο του 1955.
Για να κατασκευαστεί πιο γρήγορα, μερικά τμήματα του XH-17 πάρθηκαν από άλλα αεροσκάφη. Οι μπροστινοί τροχοί ήταν ενός B-25 Mitchell και οι πίσω ενός C-54 Skymaster. Η δεξαμενή καυσίμων ήταν μια βόμβα ενός B-29 Superfortress, ενώ το πιλοτήριο ενός Waco CG-15 και η μηχανή της ουράς ενός Sikorsky H-19.
Προδιαγραφές
Γενικά χαρακτηριστικά
Πλήρωμα: 3 (πιλότος, μηχανικός και εν πτήσει μηχανικός δοκιμών)
Μήκος: 16,25 μ
Διάμετρος Ρότορα: 39,62 μ
Ύψος: 9,17 μ
Βάρος (Κενό): 12.956 κιλά
Βάρος (Φορτωμένο): 14.184 κιλά
Ωφέλιμο φορτίο: 4.665 κιλά
Μέγιστο Βάρος Απογείωσης: 19.731 κιλά
Μέγιστη ταχύτητα: 145 χλμ/ώρα
Κατέχει το ρεκόρ της πτήσης με τον μεγαλύτερο ρότορα.
Κατασκευάστηκε μόνο ένα, μιας και το ελικόπτερο ήταν πολύ δυσκίνητο και αναποτελεσματικό για να δικαιολογηθεί περαιτέρω ανάπτυξη του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου