Καθ' όλη τη διάρκεια της ιστορίας της φωτογραφίας, αποφασισμένοι, δημιουργικοί και γενναίοι φωτογράφοι έχουν καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τραβήξουν την τέλεια φωτογραφία.
Πιο πάνω βλέπετε μια περίεργη φωτογραφία από τη δεκαετία του 1890. Σε αυτήν φαίνεται ένα τρίποδο που χρησιμοποιούσαν δύο πρωτοπόροι της φωτογραφίας άγριας ζωής στη δεκαετία του 1890.
Στην φωτογραφία βλέπουμε τους Βρετανούς φυσιοδίφες αδελφούς Richard (1862-1928) και Cherry Kearton (1871-1940), οι οποίοι θεωρούνται από τους πρώτους φωτογράφους άγριας ζωής στην ιστορία. Το δίδυμο φωτογράφιζε μια φωλιά πουλιού, και αποφάσισαν να επεκτείνουν το τρίποδό τους με ξύλινα ραβδιά και να χειριστούν τη μεγάλη κάμερα. Ο Cherry είναι ανεβασμένος στους ώμους του Richard.
Στην φωτογραφία βλέπουμε τους Βρετανούς φυσιοδίφες αδελφούς Richard (1862-1928) και Cherry Kearton (1871-1940), οι οποίοι θεωρούνται από τους πρώτους φωτογράφους άγριας ζωής στην ιστορία. Το δίδυμο φωτογράφιζε μια φωλιά πουλιού, και αποφάσισαν να επεκτείνουν το τρίποδό τους με ξύλινα ραβδιά και να χειριστούν τη μεγάλη κάμερα. Ο Cherry είναι ανεβασμένος στους ώμους του Richard.
Ο Cherry είναι γνωστός για τη λήψη της πρώτης φωτογραφίας φωλιάς πουλιού με αυγά στη φύση το 1892
Για φωλιές που ήταν ακόμη ψηλότερα, τα δύο αδέλφια έδεναν σκάλες στα πάνω κλαδιά των δέντρων ώστε να σταθεροποιηθούν οι ίδιοι αλλά και η κάμερά τους ψηλά από το έδαφος.
Όμως, η αναρρίχηση σε ψηλά δέντρα ήταν σχετικά ασφαλής σε σύγκριση με τις άλλες προσπάθειές τους.
Τα αδέρφια είναι γνωστά για την επινόηση φυσιολατρικών κρυψώνων, συμπεριλαμβανομένου ενός ταριχευμένου βοδιού και ενός ταριχευμένου προβάτου. Οι δυο τους, κρυβόντουσαν μέσα στα ψεύτικα ζώα, ενώ φωτογράφιζαν τα πραγματικά.
Κάποτε, ο Richard λιποθύμησε ενώ ήταν μέσα στο ψεύτικο βόδι και ο αδερφός του χρειάστηκε μια ώρα για να τον βρει στην κρυψώνα του.
Μετά από πειραματισμό με "στρατιωτικές τεχνικές", οι αδελφοί είχαν την ιδέα των εξειδικευμένων κρυψώνων. Άλλα δέρματα που χρησιμοποιούσαν σχεδιάστηκαν για να μοιάζουν με πράγματα όπως σωροί από σκουπίδια, κορμοί δέντρων και πέτρες.
Το 1895, δημοσίευσαν το "British Birds’ Nests: How, Where and When to Find and Identify Them", το πρώτο βιβλίο για την φύση που αποτελείται εξ ολοκλήρου από φωτογραφίες. Τρία χρόνια αργότερα, δημοσίευσαν ένα άλλο βιβλίο φωτογραφίας της πρώιμης άγριας ζωής, με τίτλο "With Nature and a Camera", το οποίο περιέχει 160 φωτογραφίες που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους σε απομακρυσμένα μέρη.
Το 1895, δημοσίευσαν το "British Birds’ Nests: How, Where and When to Find and Identify Them", το πρώτο βιβλίο για την φύση που αποτελείται εξ ολοκλήρου από φωτογραφίες. Τρία χρόνια αργότερα, δημοσίευσαν ένα άλλο βιβλίο φωτογραφίας της πρώιμης άγριας ζωής, με τίτλο "With Nature and a Camera", το οποίο περιέχει 160 φωτογραφίες που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους σε απομακρυσμένα μέρη.
Για τον αντίκτυπό τους στην ιστορία της φωτογραφίας, ο Richard έγινε Μέλος της Ζωολογικής Εταιρείας του Λονδίνου και της Βασιλικής Φωτογραφικής Εταιρείας και ο Cherry τιμήθηκε από τη Βασιλική Γεωγραφική Εταιρεία με τη δημιουργία του Μεταλλίου και του Βραβείου Cherry Kearton το 1967 -απονέμεται σε "ταξιδιώτες που ασχολούνται με τη μελέτη ή την πρακτική της φυσικής ιστορίας, με προτίμηση σε όσους ενδιαφέρονται για τη φωτογραφία της φύσης, την τέχνη ή την κινηματογραφία".
από: peta pixel
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου