Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε δει σε κάποιο περιοδικό μια διάσημη με κάποια "προσόντα" και ξαφνικά σε ένα άλλο ή κάποια άλλη στιγμή τα "προσόντα" της έχουν ξαφνικά αυξηθεί -και δεν μιλάω για αυξητικές επεμβάσεις.
Αυτό ακριβώς θα κάνουμε σήμερα. Θα αυξήσουμε το στήθος ενός μοντέλου με τη βοήθεια του Photoshop! Αστείο αλλά και διδακτικό λοιπόν το σημερινό tutorial μέσα από το οποίο θα δούμε το φίλτρο Liquify και τα εργαλεία Burn και Dodge.
Πρόγραμμα: Adobe Photoshop CS5
Βήμα 1
Ανοίγουμε τη φωτογραφία που θέλουμε στο Photoshop. Εγώ βρήκα αυτήν εδώ τη νεαρά από τη σελίδα sxc.hu με στοκ φωτογραφίες. Αν κάποια στιγμή δει το αποτέλεσμα ελπίζω να της αρέσει και να μη με βρίσει! Δημιουργούμε ένα αντίγραφο του layer με την φωτογραφία (Ctrl+J).
Βήμα 2
Με το αντίγραφο ενεργοποιημένο, πάμε Filter -> Liquify (Shift+Ctrl+X). Στο νέο παράθυρο που ανοίγει, αμέσως ο κέρσορας μας γίνεται στρογγυλός με ένα σταυρό στη μέση, σαν τον κόκκινο κύκλο που έχω κάνει στην εικόνα από κάτω. Πατώντας το αριστερό άγκιστρο "[" μικραίνουμε τη διάμετρο του κύκλου, ενώ με το δεξί "]" την αυξάνουμε. Αυτή είναι η επιλογή Brush Size, οπότε δεν χρειάζεται να αυξομειώνεται από εκεί το μέγεθος της βούρτσας. Στα αριστερά βρίσκονται τα εργαλεία. Επιλέγουμε το Bloat Tool (B). "Παίζουμε" με τα Brush Density και Brush Rate. Μόλις είμαστε έτοιμοι, κάνουμε όσα κλικ θέλουμε στο κάθε στήθος μέχρι να φτάσουμε το μέγεθος που θέλουμε. Όταν τελειώσουμε πατάμε "ΟΚ".
Βήμα 3
Με το μέγεθος τελειώσαμε. Θα πρέπει να δώσουμε και μια φυσική σκιά και λάμψη στο νέο στήθος.
Επιλέγουμε το Burn Tool (O) από την παλέτα των εργαλείων. Στο Range επιλέγουμε το Midtones, δίνουμε τιμή στο Exposure 20% και ξετικάρουμε το Protect Tones. Με μια μικρή βούρτσα (πχ 30 px) κάνουμε μερικά καμπυλόγραμμα περάσματα στο στέρνο του μοντέλου, ώστε να δημιουργήσουμε σκιά.
Μετά επιλέγουμε το Dodge Tool και με τις ίδιες τιμές κάνουμε πάλι μερικά καμπυλόγραμμα περάσματα στο πάνω μέρος του στήθους ώστε να του δώσουμε μια λάμψη.
Είμαστε έτοιμοι! Με γεια το στήθος!
Αυτό ακριβώς θα κάνουμε σήμερα. Θα αυξήσουμε το στήθος ενός μοντέλου με τη βοήθεια του Photoshop! Αστείο αλλά και διδακτικό λοιπόν το σημερινό tutorial μέσα από το οποίο θα δούμε το φίλτρο Liquify και τα εργαλεία Burn και Dodge.
Πρόγραμμα: Adobe Photoshop CS5
Βήμα 1
Ανοίγουμε τη φωτογραφία που θέλουμε στο Photoshop. Εγώ βρήκα αυτήν εδώ τη νεαρά από τη σελίδα sxc.hu με στοκ φωτογραφίες. Αν κάποια στιγμή δει το αποτέλεσμα ελπίζω να της αρέσει και να μη με βρίσει! Δημιουργούμε ένα αντίγραφο του layer με την φωτογραφία (Ctrl+J).
Βήμα 2
Με το αντίγραφο ενεργοποιημένο, πάμε Filter -> Liquify (Shift+Ctrl+X). Στο νέο παράθυρο που ανοίγει, αμέσως ο κέρσορας μας γίνεται στρογγυλός με ένα σταυρό στη μέση, σαν τον κόκκινο κύκλο που έχω κάνει στην εικόνα από κάτω. Πατώντας το αριστερό άγκιστρο "[" μικραίνουμε τη διάμετρο του κύκλου, ενώ με το δεξί "]" την αυξάνουμε. Αυτή είναι η επιλογή Brush Size, οπότε δεν χρειάζεται να αυξομειώνεται από εκεί το μέγεθος της βούρτσας. Στα αριστερά βρίσκονται τα εργαλεία. Επιλέγουμε το Bloat Tool (B). "Παίζουμε" με τα Brush Density και Brush Rate. Μόλις είμαστε έτοιμοι, κάνουμε όσα κλικ θέλουμε στο κάθε στήθος μέχρι να φτάσουμε το μέγεθος που θέλουμε. Όταν τελειώσουμε πατάμε "ΟΚ".
Βήμα 3
Με το μέγεθος τελειώσαμε. Θα πρέπει να δώσουμε και μια φυσική σκιά και λάμψη στο νέο στήθος.
Επιλέγουμε το Burn Tool (O) από την παλέτα των εργαλείων. Στο Range επιλέγουμε το Midtones, δίνουμε τιμή στο Exposure 20% και ξετικάρουμε το Protect Tones. Με μια μικρή βούρτσα (πχ 30 px) κάνουμε μερικά καμπυλόγραμμα περάσματα στο στέρνο του μοντέλου, ώστε να δημιουργήσουμε σκιά.
Μετά επιλέγουμε το Dodge Tool και με τις ίδιες τιμές κάνουμε πάλι μερικά καμπυλόγραμμα περάσματα στο πάνω μέρος του στήθους ώστε να του δώσουμε μια λάμψη.
Είμαστε έτοιμοι! Με γεια το στήθος!
"Πλαστική τεχνολογία".
ΑπάντησηΔιαγραφή