Πρόκειται για ένα EV από το 1898
To Egger-Lohner C.2 Phaeton (γνωστός και ως Ρ1) παρουσιάστηκε το 1898 και είχε ένα ηλεκτρικό κινητήρα που ζύγιζε 130 κιλά και μπορούσε να παράγει έως και 5 ίππους.
Με αυτό τον κινητήρα, το δημιούργημα του Ferdinand Porsche μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 35 χλμ./ώρα και η μέγιστη απόσταση που διένυε με μια φόρτιση ήταν 80 χλμ.
Το μοντέλο αυτό διαθέτει επίσης και αγωνιστικό παρελθόν, αφού πήρε μέρος σε ένα ράλι ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 1899. Η διαδρομή εκείνου του αγώνα ήταν πάντως εξαντλητική και, όπως έχει καταγραφεί περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες απέτυχαν να φθάσουν στην γραμμή του τερματισμού λόγω τεχνικών δυσκολιών. Ωστόσο, το P1 ήταν αυτό που πέρασε πρώτο την γραμμή του τερματισμού, έχοντας μάλιστα διαφορά 18 λεπτών από τον δεύτερο.
πηγή: news247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου