Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Εσείς βλέπετε την τρομακτική μορφή σε αυτήν την εικόνα;

Η συγκεκριμένη εικόνα ξεκίνησε σαν ένα παιχνίδι κάποιων φίλων στο facebook αλλά σύντομα εξαπλώθηκε σε sites, περιοδικά ακόμη και εφημερίδες. Αν και δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για αποτέλεσμα του photoshop ή για κάποιον που κρύφτηκε επίτηδες όταν γινόταν η λήψη της εικόνας, το γεγονός παραμένει ίδιο!

Στην παρακάτω φωτογραφία υπάρχει κρυμμένη μία τρομακτική μορφή. Κάποιοι την διακρίνουν σχεδόν αμέσως και κάποιοι άλλοι την αναζητούν χωρίς επιτυχία για ώρες ολόκληρες!

Δείτε και αυτό:
Ο πίνακας με το κρυμμένο κρανίο
Πίνακες με κρυφά θέματα

Το γιατί συμβαίνει δεν είναι σαφές. Έχει σίγουρα σχέση με την παρατηρητικότητα αλλά και την οπτική αντίληψη του καθενός, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε ανάλογες εικόνες με κρυμμένες μορφές ή σε περιπτώσεις παρειδωλίας, οπτικής ψευδαίσθησης ή ακόμη και σε τρικ. Κάποιοι τα αντιλαμβάνονται αμέσως ενώ άλλοι χρειάζονται περισσότερο χρόνο.

Εσείς σε ποιαν από τις δύο κατηγορίες ανήκετε; Προσπαθήστε λίγο να ανακαλύψετε μόνοι σας την τρομακτική μορφή της εικόνας!


πηγή: pyles.tv

Τα αλφάβητα του Abba Richman

Ο Abba Richman είναι ένας Ισραηλινός φωτογράφος και όπως ο ίδιος δηλώνει, "Προτιμώ να προσπαθώ να φτιάξω όμορφες φωτογραφίες από συνηθισμένα πράγματα παρά να κάνω συνηθισμένες φωτογραφίες όμορφων πραγμάτων".



Το μικρό Παρίσι


Ο Gerard Brion, ένας κάτοικος του Παρισιού που πραγματικά αγαπάει την πόλη του, πέρασε 14 χρόνια φτιάχνοντας ένα αντίγραφο της πόλης του φωτός στον κήπο των γονιών του.
 

Ένας διαγωνισμός για σκληροτράχηλους!

Ο διαγωνισμός "Tough Guy" στο Petron της Αγγλίας είναι ένας φιλανθρωπικός αγώνας όπου χιλιάδες διαγωνιζόμενοι από όλο τον κόσμο συμμετέχουν για να συγκεντρωθούν χρήματα για καλό σκοπό.

Τί κάνει όμως ξεχωριστό αυτόν τον διαγωνισμό -που διεξάγεται κάθε Ιανουάριο από το 1986 και φέτος διεξήχθη την Κυριακή 29 Ιανουαρίου; Δεν είναι καθόλου εύκολος, ούτε καν κάποιος μαραθώνιος. Απαιτεί απίστευτες αντοχές καθώς οι διαγωνιζόμενοι περνούν τα πάνδεινα... καίγονται, γδέρνονται, βουτάνε στη λάσπη.

Ένας διαγωνιζόμενος πηδά μέσα από φλόγες

Μια διαγωνιζόμενη ντυμένη με ένα παράξενο κουστούμι πηδά στο νερό

Ένας διαγωνιζόμενος πηδά μέσα από φλόγες

Ένας διαγωνιζόμενος αιμορραγεί από κάποιο τραύμα στο κεφάλι

Ένας διαγωνιζόμενος βγαίνει από το νερό

Ένας διαγωνιζόμενος βγαίνει από το νερό

Ένας διαγωνιζόμενος τρέχει ξυπόλυτος

Ένας διαγωνιζόμενος περνάει μέσα από φλόγες

V for Vendetta: Η αληθινή ιστορία


Ήταν 31 Ιανουαρίου του 1606 όταν τα μέλη της Συνωμοσίας της Πυρίτιδας μαζί με τον εμπνευστή της Γκάι Φοκς οδηγήθηκαν στην αγχόνη και κατόπιν διαμελίστηκαν για παραδειγματισμό.

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Αν ήσασταν ζώο πως θα σας έλεγαν;

Αν ήσασταν ζώο ποιο θα ήταν το όνομα σας;

Το πρώτο γράμμα του ονόματος σας πάει στο "1" και δηλώνει το όνομα σας, το ζώδιο σας πάει στο "2" και δηλώνει το μεσαίο όνομα σας και το τελευταίο γράμμα του ονόματος σας στο "3" και δηλώνει το επίθετο σας.

Το δικό μου είναι Rex the Tail-Chasing Rhino!!!

Γλυπτά που μοιάζουν σαν να κινούνται

Θυμάστε εκείνο το γυάλινο γλυπτό του Κώστα Βαρώτσου, τον "Δρομέα", που είχε στηθεί κάποτε στην Ομόνοια;

Κάτι ανάλογο κάνει και ο Κορεάτης καλλιτέχνης Kang Duck-Bong δημιουργώντας τα γλυπτά της σειράς του "Disguise" (Μεταμφίεση) από σωλήνες PVC -κολλάει τα κομμάτια και έπειτα τα βάφει- που μοιάζουν σαν να κινούνται γρήγορα.








Μια προσευχή για τον άγνωστο νεκρό


Τι λέει ο φωτογράφος, Hu Yuanjia (πηγή), γι' αυτήν την φωτογραφία

«Θυμάμαι καθαρά ότι ήταν περίπου 17:00 στις 25 Νοεμβρίου. Τελείωνα μια φωτογράφηση που μου είχε ανατεθεί κάποιων συνταξιούχων στρατιωτικών που τους αποχαιρετούσαν οι σύντροφοι τους στο σιδηροδρομικό σταθμό. Καθώς έφευγα, άκουσα κάποιον να φωνάζει από μια γωνιά και αμέσως μετά συγκεντρώθηκαν γύρω του πολλοί άνθρωποι. Έτρεξα προς τα εκεί που ακούστηκε η φωνή και είδα έναν γέρο νεκρό σε ένα παγκάκι. Ενώ έβγαζα τη φωτογραφική μηχανή μου, ένας βουδιστής μοναχός βγήκε από το πλήθος και πήγε κατευθείαν προς τον νεκρό. Ο μοναχός έσκυψε, του κράτησε το χέρι και άρχισε να ψάλλει. Άρχισα να τραβώ φωτογραφίες αμέσως. Ένα λεπτό αργότερα, ήρθε η αστυνομία και απέκλεισε την περιοχή. Μόλις ο μοναχός τελείωσε την τελετή, υποκλίθηκε στον γέροντα και γρήγορα εξαφανίστηκε ανάμεσα στο πλήθος.

Nikon D3, lens 52mm, f3.5, 1/160, ISO 4000

«Sunday, Bloody Sunday», 40 χρόνια μετά

Σαν σήμερα, πριν από 40 χρόνια, τη «Ματωμένη Κυριακή», τα τραγικά γεγονότα στο Ντέρρυ της Β. Ιρλανδίας θα σημαδέψουν με χρώμα κόκκινο την ιστορία της.

Στις 30 Ιανουαρίου 1972, η «Ένωση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα της Βόρειας Ιρλανδίας» διοργανώνει πορεία διαμαρτυρίας. Αιτία αποτέλεσε η κατάσταση που επικρατούσε όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα ενώ, βασικοί στόχοι ήταν, η αποφυλάκιση των πολιτικών κρατουμένων και η αποχώρηση των βρετανικών στρατευμάτων από την Β. Ιρλανδία.

Φοιτητές, εργάτες και οργανώσεις είχαν συγκροτήσει την Ένωση, η οποία κυρίως υποστήριζε την ισοτιμία όλων των πολιτών, την απόσυρση των νόμων που επέβαλλαν διακρίσεις, τη δίκαιη λύση των στεγαστικών ζητημάτων και διανομή των αγροτικών εκτάσεων, τη διάλυση της Βασιλικής Προτεσταντικής Αστυνομίας και την κατάργηση του άρθρου πέντε, το οποίο προέβλεπε κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης.

Το πρώτο Τάγμα του Συντάγματος Αλεξιπτωτιστών αναλαμβάνει την επιτήρηση της πορείας υπό την επίβλεψη του συνταγματάρχη Ντέρεκ Ουίλφορντ και του υποδιοικητή Μάικ Τζάκσον. Δέκα χιλιάδες άτομα βρίσκονται στους δρόμους σε μία διαδήλωση, που αρχικά εξελίσσεται ήρεμα. Οι διαδηλωτές πλησιάζουν τα οδοφράγματα και οι δυνάμεις καταστολής τους καταδιώκουν. Παράλληλα, πραγματοποιούνται συλλήψεις.

Σε λίγο ακούγονται οι πρώτοι πυροβολισμοί και επικρατεί πανικός. Τραγικός απολογισμός εκείνης της Κυριακής, 26 τραυματίες και 13 νεκροί, εφτά από τους οποίους ανήλικοι 17χρονοι. Στον κατάλογο των νεκρών θα προστεθεί ακόμα ένας, που ξεψυχά τέσσερις μήνες μετά τα πυρά που δέχτηκε. Από μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων και δημοσιογράφων επιβεβαιώνεται το αυτονόητο, ότι όλοι όσοι πυροβολήθηκαν ήταν άοπλοι.



Στις 15 Ιουνίου 2010, μετά από 38 χρόνια, δόθηκε στη δημοσιότητα το επίσημο πόρισμα για τα γεγονότα της «Ματωμένης Κυριακής». Η έκθεση ανέφερε πως κανένα από τα θύματα δεν είχε την παραμικρή ευθύνη για τα γεγονότα που χαρακτηρίστηκαν «αδικαιολόγητα». Παράλληλα, ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον ζήτησε και επίσημα συγνώμη για το γεγονός.

Η «Ματωμένη Κυριακή» έγινε πηγή έμπνευσης για καλλιτέχνες και συγκροτήματα. Οι U2 γράφουν το 1983 το τραγούδι διαμαρτυρίας «Sunday, Bloody Sunday», ο Τζων Λένον το «The Luck of the Irish» και ο Πώλ Μακάρτνεϋ το single «Give Ireland Back to the Irish». Επίσης γυρίστηκαν δύο ταινίες για τα γεγονότα, τα «Bloody Sunday» και «Sunday».

πηγή: tvxs.gr

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Tell me why I don' t like Mondays

«ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΕΣ»... Με αυτή τη φράση η 16χρονη Brenda Spencer, δικαιολόγησε στους αστυνομικούς το αποτρόπαιο έγκλημα της με δυο νεκρούς και πολλούς τραυματίες.

Cleveland, Αμερική. Το πρωί της 29ης Ιανουαρίου του 1979 ,η έφηβη Βrenda Spencer περιμένει στο παράθυρο του δωματίου της μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες του δημοτικού σχολείου που είναι απέναντι από το σπίτι της. Στα χέρια της κρατάει το ημιαυτόματο όπλο που της χάρισε ο πατέρα της για χριστουγεννιάτικο δώρο!

Όταν κατέφθασαν τα πρώτα παιδιά στην πόρτα του σχολείου, η 16χρονη άνοιξε πυρ. Μετά από 20 λεπτά και 36 πυροβολισμούς η έφηβη κατάφερε να σκοτώσει το διευθυντή, τον επιστάτη και ταυτόχρονα να τραυματίσει 20 παιδιά και έναν αστυνομικό. Η αστυνομία αναγκάζεται να παρκάρει ένα σκουπιδιάρικο έξω από το σπίτι της για να μπλοκάρει το πεδίο βολής. Για 6,5 ώρες μετά τους πυροβολισμούς η Brenda Spencer έμεινε κλειδωμένη σπίτι της, αρνούμενη να διαπραγματευτεί με την αστυνομία. Ξαφνικά άφησε το όπλο και παραδόθηκε.

Στην αναφορά της η αστυνομία δήλωσε πως το σπίτι ήταν πάρα πολύ βρώμικο ενώ βρέθηκαν 40 κάλυκες και αρκετά άδεια μπουκάλια αλκοόλ. Ωστόσο, μετά από εξετάσεις, η Brenda αποδείχθηκε πως ήταν πλήρως νηφάλια κατά τη διάρκεια των φόνων. Όταν ένας δημοσιογράφος τη ρώτησε ποιόν ήθελε να σκοτώσει και για ποιο λόγο, η Spencer έδωσε την αφοπλιστική απάντηση: «Δε μου αρέσουν οι Δευτέρες, αυτό μου έφτιαξε τη μέρα. Δεν είχα κάποιο λόγο, απλά είχε πάρα πολύ πλάκα.» Λόγω της σοβαρότητας του εγκλήματος η 16χρονη δικάστηκε ως ενήλικας ενώ της επιβλήθηκε η ποινή της ισόβιας κάθειρξης.

Η Brenda Spencer ήταν πάντα ένα προβληματικό παιδί. Στη γειτονιά της ήταν ήδη γνωστή για τις καταχρήσεις ουσιών, τις μικροκλοπές, τους βανδαλισμούς στο σχολείο της και τον βασανισμό ζώων. Η Brenda ισχυρίστηκε πως ο βίαιος χαρακτήρας της οφείλεται στην σεξουαλική παρενόχληση που υφίστατο από τον πατέρα της, αλλά αυτές οι κατηγορίες δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ.


Το 1979, τη χρονιά του εγκλήματος, η ζωή της Spencer καταστράφηκε για πάντα. Ωστόσο ένα μόλις μήνα μετά το γεγονός, το συγκρότημα Boomtown Rats απογείωσε την καριέρα του εξαιτίας του φόνου. Η μπάντα, εμπνευσμένη από τη 16χρονη δολοφόνο, γράφει το περίφημο τραγούδι «Δε μου αρέσουν οι Δευτέρες» και το single μένει στην πρώτη θέση των πωλήσεων για όλο το καλοκαίρι του 1979. Ο στιχουργός του κομματιού έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως έγραψε ένα τραγούδι χωρίς νόημα για να αντικατοπτρίσει ένα φόνο χωρίς νόημα. «Δεν ήθελα να εκμεταλλευτώ μια τραγωδία», είπε χαρακτηριστικά.

Τα τελευταία χρόνια η Spencer έχει ασκήσει 4 εφέσεις αλλά όλες απορρίφθηκαν. Σήμερα, στα 49 της χρόνια βρίσκεται ακόμα στη φυλακή.

πηγή: mixanitouxronou.gr

6 ζώα που έζησαν πολλά ... πάρα πολλά χρόνια!


Δείτε μια λίστα με 6 θρυλικά ζώα που έζησαν πολύ περισσότερο απ' ό,τι τα περισσότερα κατοικίδια.

Τα ναυάγια που συγκλόνισαν την Ελλάδα


Δυστυχώς η χώρα μας έχει πλούσια ιστορία σε ναυάγια. Πότε από τραγικά ανθρώπινα λάθη και πότε από ατυχία έχουμε θρηνήσει εκατοντάδες θύματα στις ελληνικές θάλασσες τις τελευταίες δεκαετίες. Τα πλοία, τα μοιραία λάθη, τα θύματα και οι υπεύθυνοι. 9 ναυάγια που έμειναν χαραγμένα στη μνήμη των Ελλήνων και βύθισαν τη χώρα στο πένθος.

Λάρισα, στο Πάρκο του Αλκαζάρ


Φωτογραφία: Konstantinos Besios

Πανοραμική infrared φωτογραφία από το πάρκο του Αλκαζάρ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Πιο έντονα φώτα σε νυχτερινή φωτογραφία με το photoshop

Πολλές φορές βλέπουμε νυχτερινές λήψεις με πολύ έντονα φώτα. Οι φωτογράφοι αυτό το πετυχαίνουν με κάποια φίλτρα, αλλά εμείς δεν χρειάζεται να ανησυχούμε, γιατί έχουμε το photoshop!

Πρόγραμμα: Adobe Photoshop CS3 (αγγλική έκδοση)

Διάλεξα αυτή την πολύ ωραία φωτογραφία του Γιώργου Βαλάση, φωτογραφίες του οποίου σας είχα δείξει παλιότερα.


Βήμα 01
Διπλασιάζουμε το αρχικό μας layer (Ctrl+J), το ονομάζουμε "Layer 1" και πάμε Adjustments -> Levels για να επιλέξουμε μόνο τις φωτεινές περιοχές.


Οι περισσότερες λεπτομέρειες της φωτογραφίας θα χαθούν εκτός από τα φωτεινά σημεία. Με το Brush Tool και μαύρο χρώμα, σβήνουμε ότι έχει απομείνει και δεν είναι φως. Μετά απ’ αυτό, αλλάζουμε το layer mode σε Screen και διπλασιάζουμε αυτό το layer (Ctrl+J).

Βήμα 02
Πάμε να δημιουργήσουμε τα φώτα.
Πάμε Filter -> Blur -> Motion Blur και δίνουμε στο Angle: 45 και Distance: 180 px

Βήμα 03
Ίσα που φαίνονται οι αλλαγές. Πάμε λοιπόν να κάνουμε πιο έντονο το εφέ.
Πάμε Image -> Adjustments -> Levels :


Καλό φαίνεται, αλλά όχι και τόσο αληθοφανές. Πατάμε Ctrl+F (επαναλαμβάνει το Motion Blur που είχαμε ορίσει πριν).

Βήμα 04
Πάμε τώρα στο αντίγραφο του "Layer 1".
Πάμε πάλι Filter -> Blur -> Motion Blur, αλλά δίνουμε Angle -45.

Βήμα 05
Πάμε πάλι Image -> Adjustments -> Levels, δίνουμε τις ίδιες ρυθμίσεις με το “Layer 1” και πατάμε πάλι Ctrl+F ...

Είμαστε έτοιμοι!

10 παράξενα κτίρια


Υπάρχουν πολλά παράξενα κτίρια, γήπεδα, σπίτια κ.ά. στον κόσμο που προσελκύουν την προσοχή των περαστικών. Η λίστα που ακολουθεί και περιλαμβάνει 10 παράξενα κτήρια σίγουρα δεν είναι η μοναδική, αλλά και λείπουν πολλά ακόμα, καθώς ο εγκεντρισμός ορισμένων δεν έχει όρια.

Το Μανδρόσκυλον και ο τηγανητός Παστουρμάς...

Οδηγίες ασφαλείας από το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο με τίτλο «Αστυνομία Πόλεων» του 1949

Το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο «Αστυνομία Πόλεων» του Αστυνομικού Διευθυντού Α' Νικολάου Κατραμπάσα, εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1949 και πρέπει να έγινε ανάρπαστο μεταξύ των ενστόλων της τότε Αστυνομίας Πόλεων. Το '50 το εγχειρίδιο ξανατυπώθηκε σε δεύτερη έκδοση.

Το εξώφυλλο της δεύτερης έκδοσης του βιβλίου (η πρώτη έκδοση τυπώθηκε το 1949)

Στις κιτρινισμένες σελίδες του υπάρχουν αρκετά στοιχεία που βοηθούν τον ιστορικό μελετητή να κατανοήσει καλύτερα τις συνθήκες ζωής και τις μικρολεπτομέριες την καθημερινότητας μιάς εποχής δύσκολης για τη χώρα (στο τέλος του Εμφυλίου). Αλλά και να... γελάσει με την καρδιά του.

Πολύ συχνά, ο Μανδρότοιχος ενισχύεται με Μανδρόσκυλον!

Το βιβλιαράκι μπορεί να διαβαστεί και ως διασκεδαστικό «αστυνομικό ρεπορτάζ» της εποχής, αφού ο συγγραφέας ξεκινά με βασικές πληροφορίες ασφαλείας και νομοθετικού πλαισίου και έπειτα χτίζει το εκπαιδευτικό υλικό πάνω σε πραγματικά περιστατικά εκείνων των ετών.

Για παράδειγμα, στο κεφάλαιο της προστασίας από κλοπές και διαρρήξεις, μαθαίνουμε για την αξία του... Μανδρότοιχου (με κεφαλαίο το πρώτο γράμμα, όπως γράφουν τα ουσιαστικά τους οι Γερμανοί - τακτική που ακολουθείται σε όλο τοι εγχειρίδιο) ως βασικού μέτρου προστασίας από τους κλέφτες: «Ο Μανδρότοιχος μάλιστα υφίσταται ακόμα και σήμερον τόσον εις τας πόλεις, εις απομακρυσμένας του Κέντρου Οικίας, όσον και εις την ύπαιθρον γενικώτερον, ενισχυμένος μάλιστα πολλάκις και με Μανδρόσκυλον» (sic).

Ένα τηγάνι με παστουρμά παραλίγο να γίνει αιτία φόνου!

Τα σημάδια στις πόρτες
Ο «αστυνομικός της γειτονιάς» πάντως, που έγιναν προσπάθειες να αναβιωθεί πρόσφατα, τότε ήταν η κύρια (αν και όχι η πιο φιλική) μέθοδος αστυνόμευσης. Ετσι κάθε αστυφύλακας, σύμφωνα με τον συγγραφέα, θα έπρεπε να γνωρίζει τα καταστήματα και τα σπίτια της περιοχής του, ώστε όταν περιπολεί να μπορεί να αναγνωρίζει αμέσως ύποπτα πρόσωπα και δραστηριότητες, ενώ βάζοντας ο ίδιος κρυφά σημάδια σε κλειστές πόρτες και παράθυρα, να μπορει να αντιλαμβάνεται εάν κάποιος μπήκε ή βγήκε από κάποιο κλειστό κατάστημα!

Ιδιαίτερη βαρύτητα δινόταν και τότε στην πρόληψη των δυστυχημάτων, τροχαίων αλλά και κάθε άλλου είδους, αφού ο συγγραφέας την ορίζει ως τη δεύτερη σημαντική δράση της Αστυνομίας μαζί με την πρόληψη των αδικημάτων, τονίζοντας ότι «η Αστυνομία οφείλει να ενδιαφέρεται ζωηρώς και δια τα δυστυχήματα και να επιμελήται δια την πρόληψη αυτών εξ ίσου, όσον επιμελείται και ενδιαφέρεται δια τα αδικήματα».

Η στολή του Αστυφύλακα της εποχής

Διδάσκοντας τον σωστό τρόπο δράσης σε διάφορα περιστατικά ο συγγραφέας επικαλείται μεταξύ άλλων και την ακόλουθη ιστορία από το αστυνομικό δελτίο του 1940 με πρωταγωνιστές έναν γεωργό και έναν θυρωρό ξενοδοχείου. «Ο Γ.Π. διαμένων εις το Ξενοδοχείον Δ. κατήλθεν εκ του δωματίου του και ιδών τον θυρωρόν του ξενοδοχείου τηγανίζοντα Παστουρμάν δια να φάγη, όλως αιφνιδίως και άνευ ουδεμιάς αφορμής επετέθη κατ' αυτού, ήρπασε το Τηγάνι, το εξφενδόνισεν εναντίον του και ακολούθως τον εκτύπησεν δια της ράβδου του εις την κεφαλήν».

Εντόσθια στο τηγάνι
Ο θυρωρός προσπάθησε να φύγει, όμως ο δράστης «εξαγωγών σουγιάν, του επετέθη εκ δευτέρου και τον ετραυμάτισεν εισ την χείρα». Την ίδια τύχη είχε και ο αστυφύλακας που εκλήθη, και μόνο με την βοήθεια αρκετών περαστικών ο δράστης αφοπλίστηκε και συνελήφθη.

Η Αστυνομία Πόλεων στήθηκε στα πρότυπα της Μητροπολιτικής Αστυνομίας του Λονδίνου

Τι είχε συμβεί; «Εκ της ανακρίσεως διαπιστώθη ότι ο ανωτέρω γεωργός, πάσχων εκ μανίας καταδιώξεως, είχεν εγκαταλείψει προ ημερών το Χωρίον του και είχεν έλθει ενταύθα, προς αναζήτηση του εξαφανισθέντος υιού του, εγκατασταθείς εις το ανωτέρω Ξενοδοχείον. Όταν δε είδε τον θυρωρόν του Ξενοδοχείου να τηγανίζη τον Παστουρμάν, εφαντάσθη, ότι ούτος είχε σφάξει τον υιόν του και ετηγάνιζε τα εντόσθιά του».

Η Αστυνομία δεν πρέπει να είναι κομματικό όργανο, σύμφωνα με το εγχειρίδιο του 1949-50

Τέλος, στα κεφάλαια που αναφέρονται στην ιστορία και τον θεσμό της Αστυνομίας Πόλεων, υπάρχουν και πληροφορίες σχετικά με την καταγωγή της ΑΠ (από τη Μητροπολιτική Αστυνομία του Λονδίνου) - παρότι η ελληνική απόδοση δεν απέφυγε τον... πομπώδη πλεονασμό. Και για κατακλείδα η επισήμανση του συγγραφέα: «Αλλοίμονον εις τους Πολίτας, την Δημοσίαν Ασφάλειαν, το Κράτος και αυτά τα Πολιτικά Κόμματα, εάν η Αστυνομία καταστή κομματική». Εκείνη την εποχή!

(σημ.: σε όλα τα αποσπάσματα έχει διατηρηθεί η ορθογραφία και η σύνταξη του πρωτοτύπου)

πηγή: tovima.gr

Δείτε ακόμα:
"Αντίκες" της αστυνομίας σε μίνι μουσείο

10 φωτογραφίες της εβδομάδας που τελειώνει - εβδομάδα 04

20 Ιανουαρίου 2012, ένα ουράνιο τόξο πάνω από τα ερείπια ενός καμένου σπιτιού νότια του Ρίνο στη Νεβάδα. Μια μεγάλη ​​πυρκαγιά έκαψε τα περίχωρα της μεγαλύτερης πόλη της βόρειας Νεβάδα αφήνοντας 26 καμένα σπίτια, αλλά και περισσότερους από χιλιάδες κατοίκους μακριά από τα σπίτια τους

21 Ιανουαρίου 2012, μικροί Παλαιστίνοι παίζουν σε γειτονιά της πόλης Zeitoon της Γάζας

21 Ιανουαρίου 2012, ένας δρυοκολάπτης γατζωμένος σε μια ταΐστρα κατά τη διάρκεια χιονόπτωσης στο Nyack της Νέας Υόρκης

23 Ιανουαρίου 2012, αεροφωτογραφία μιας εκκλησίας καλυμμένη από το χιόνι στο χωριό Jenisberg κοντά στο ελβετικό ορεινό θέρετρο του Νταβός

25 Ιανουαρίου 2012, γενική άποψη του Βόρειου Σέλας κοντά στο Τρομσό στη βόρεια Νορβηγία

24 Ιανουαρίου 2012, ένας δύτης εισέρχεται σε μια σπηλιά στο La Cueva de los Peces (Σπήλαιο των Ψαριών) κατά μήκος της ακτής Playa Giron, κοντά στον Κόλπο των Χοίρων, 160 χλμ νότιο-ανατολικά της Αβάνας, στην κεντρική Κούβα

26 Ιανουαρίου 2012, ένα μέλος ενός συλλόγου χειμερινών κολυμβητών μπαίνει στον ποταμό Yenisei σε θερμοκρασία αέρος -26ο Κελσίου στην πόλη Κρασνογιάρσκ της Ρωσίας στην Σιβηρία

26 Ιανουαρίου 2012, σκυλιά περνούν μπροστά από ένα σπίτι κατά τη διάρκεια του αγώνα έλκηθρων με σκυλιά Sedivackuv Long στο Destne στην Τσεχία

26 Ιανουαρίου 2012, μέλη του κόμματος Ruch Palikota με μάσκες κατά τη διάρκεια ψήφου εμπιστοσύνης προς τον Υπουργό Υγείας Bartosz Arlukowicz στην πολωνική βουλή στην Βαρσοβία

26 Ιανουαρίου 2012, ένα παγωμένο σπίτι βλέπει στη διαδρομή του αγώνα με έλκηθρα Sedivackuv Long στο Destne της Τσεχίας