Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Εσείς βλέπετε την τρομακτική μορφή σε αυτήν την εικόνα;

Η συγκεκριμένη εικόνα ξεκίνησε σαν ένα παιχνίδι κάποιων φίλων στο facebook αλλά σύντομα εξαπλώθηκε σε sites, περιοδικά ακόμη και εφημερίδες. Αν και δεν διευκρινίζεται αν πρόκειται για αποτέλεσμα του photoshop ή για κάποιον που κρύφτηκε επίτηδες όταν γινόταν η λήψη της εικόνας, το γεγονός παραμένει ίδιο!

Στην παρακάτω φωτογραφία υπάρχει κρυμμένη μία τρομακτική μορφή. Κάποιοι την διακρίνουν σχεδόν αμέσως και κάποιοι άλλοι την αναζητούν χωρίς επιτυχία για ώρες ολόκληρες!

Δείτε και αυτό:
Ο πίνακας με το κρυμμένο κρανίο
Πίνακες με κρυφά θέματα

Το γιατί συμβαίνει δεν είναι σαφές. Έχει σίγουρα σχέση με την παρατηρητικότητα αλλά και την οπτική αντίληψη του καθενός, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε ανάλογες εικόνες με κρυμμένες μορφές ή σε περιπτώσεις παρειδωλίας, οπτικής ψευδαίσθησης ή ακόμη και σε τρικ. Κάποιοι τα αντιλαμβάνονται αμέσως ενώ άλλοι χρειάζονται περισσότερο χρόνο.

Εσείς σε ποιαν από τις δύο κατηγορίες ανήκετε; Προσπαθήστε λίγο να ανακαλύψετε μόνοι σας την τρομακτική μορφή της εικόνας!


πηγή: pyles.tv

Τα αλφάβητα του Abba Richman

Ο Abba Richman είναι ένας Ισραηλινός φωτογράφος και όπως ο ίδιος δηλώνει, "Προτιμώ να προσπαθώ να φτιάξω όμορφες φωτογραφίες από συνηθισμένα πράγματα παρά να κάνω συνηθισμένες φωτογραφίες όμορφων πραγμάτων".



Το μικρό Παρίσι

Ο Gerard Brion, ένας κάτοικος του Παρισιού που πραγματικά αγαπάει την πόλη του, πέρασε 14 χρόνια φτιάχνοντας ένα αντίγραφο της πόλης του φωτός στον κήπο των γονιών του.



Το έργο του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων περισσότερα από 40 χαρακτηριστικά μνημεία του Παρισιού όπως το μουσείο του Λούβρου και ο πύργος του Άιφελ, όλες τις διάσημες πλατείες τις πόλης και πολλά εξωτικά φυτά. Όλα απεικονισμένα με απίστευτες λεπτομέρειες!



Το μικρό Παρίσι είναι το πιο ολοκληρωμένο, μεγάλων διαστάσεων αντίγραφο του Παρισιού που υπάρχει σήμερα. Ωστόσο, ο Gerard Brion έχει ήδη σχεδιάσει την επέκτασή του.





πηγή: perierga.gr

Ένας διαγωνισμός για σκληροτράχηλους!

Ο διαγωνισμός "Tough Guy" στο Petron της Αγγλίας είναι ένας φιλανθρωπικός αγώνας όπου χιλιάδες διαγωνιζόμενοι από όλο τον κόσμο συμμετέχουν για να συγκεντρωθούν χρήματα για καλό σκοπό.

Τί κάνει όμως ξεχωριστό αυτόν τον διαγωνισμό -που διεξάγεται κάθε Ιανουάριο από το 1986 και φέτος διεξήχθη την Κυριακή 29 Ιανουαρίου; Δεν είναι καθόλου εύκολος, ούτε καν κάποιος μαραθώνιος. Απαιτεί απίστευτες αντοχές καθώς οι διαγωνιζόμενοι περνούν τα πάνδεινα... καίγονται, γδέρνονται, βουτάνε στη λάσπη.

Ένας διαγωνιζόμενος πηδά μέσα από φλόγες

Μια διαγωνιζόμενη ντυμένη με ένα παράξενο κουστούμι πηδά στο νερό

Ένας διαγωνιζόμενος πηδά μέσα από φλόγες

Ένας διαγωνιζόμενος αιμορραγεί από κάποιο τραύμα στο κεφάλι

Ένας διαγωνιζόμενος βγαίνει από το νερό

Ένας διαγωνιζόμενος βγαίνει από το νερό

Ένας διαγωνιζόμενος τρέχει ξυπόλυτος

Ένας διαγωνιζόμενος περνάει μέσα από φλόγες

V for Vendetta: Η αληθινή ιστορία

Ήταν 31 Ιανουαρίου του 1606 όταν τα μέλη της Συνωμοσίας της Πυρίτιδας μαζί με τον εμπνευστή της Γκάι Φοκς οδηγήθηκαν στην αγχόνη και κατόπιν διαμελίστηκαν για παραδειγματισμό.

Στη Βρετανία ο προτεστάντης Βασιλιάς Ιάκωβος Α' ασκούσε την εξουσία με τρόπο βίαιο και τυραννικό. Οι μαζικές εκτελέσεις, οι κατασχέσεις περιουσιών και οι εκδιώξεις από τα αξιώματα αποτελούσαν μια οδυνηρή πραγματικότητα για τους Καθολικούς. Ενας Άγγλος στρατιώτης από το Γιορκ, ο Γκάι Φοκς ανέλαβε την οργάνωση μιας ομάδας Καθολικών, που στόχο είχε τη δημιουργία Καθολικής επανάστασης σε ολόκληρη την Αγγλία. Το εγχείρημά του Φοκς στηρίζονταν στη θεωρία του Ντόμινο. Ευελπιστούσε πως η πυροδότηση μιας σειράς έκρυθμων γεγονότων στο Λονδίνο θα δημιουργούσε χάος και αναρχία που θα εξαπλώνονταν σε όλη την επικράτεια και με τη βοήθεια του καθολικού στέμματος της Ισπανίας, θα γινόταν εφικτή η ανατροπή της Μοναρχίας, επιφέροντας ταυτόχρονα ένα καίριο χτύπημα στον Προτεσταντισμό...

Το σχέδιό του ήταν απλό. Θα ανατίναζε μαζί με τους συντρόφους του το Παλάτι του Γουέστμινστερ, γνωστό και ως Σπίτι του Κοινοβουλίου, δολοφονώντας το Βασιλιά Ιάκωβο Α', τη βασιλική οικογένεια, τους βουλευτές και όσα μέλη της αριστοκρατίας και της προτεσταντικής εκκλησίας θα παρευρίσκονταν εκεί.

Για το σκοπό αυτό ο Φοκς (στην φωτογραφία δίπλα) και οι συνωμότες του νοίκιασαν το Δεκέμβριο του 1604 ένα κελάρι που έφτανε μέχρι το υπόγειο του κτιρίου της Βουλής και άρχισαν να το γεμίζουν με βαρέλια γεμάτα μπαρούτι, τα οποία έκρυβαν κάτω από σωρούς από κάρβουνα. Ως το Μάρτιο του επόμενου έτους το κελάρι είχε μετατραπεί σε μπαρουταποθήκη, αριθμώντας 36 βαρέλια με πυρίτιδα. Η ευκαιρία για την εκτέλεση του ριψοκίνδυνου τολμήματος δόθηκε όταν γνωστοποιήθηκε ότι στις 5 Νοεμβρίου του 1605, ο βασιλιάς Ιάκωβος και σύσσωμη η πολιτική ηγεσία της χώρας θα παρευρίσκονταν σε μια διευρυμένη συνέλευση της Βουλής των Λόρδων και της Βουλής των Κοινοτήτων.

Ωστόσο, κάθε συνωμοσία που δεν τηρεί τους συνωμοτικούς κανόνες είναι καταδικασμένη. Την παραμονή του χτυπήματος στο Κοινοβούλιο ένας από τους συνωμότες, ο Φράνσις Τρίσμαν, θεώρησε ορθό να στείλει μία επιστολή στον καθολικό βουλευτή και γαμπρό του, Λόρδο Μόντιγκλ, προειδοποιώντας τον να μη παρευρεθεί στη συνεδρίαση της επόμενης μέρας. Η επιστολή αυτή προβλημάτισε τον Λόρδο που έσπευσε να ενημερώσει την κυβέρνηση. Λέγεται μάλιστα πως για τις υπηρεσίες του αυτές στο Στέμμα, έλαβε αργότερα 700 χρυσές λίρες. Αμέσως διενεργήθηκαν έρευνες στις υπόγειες σήραγγες κάτω από τη Βουλή και ως τις πρώτες πρωινές ώρες οι αρχές ανακάλυψαν το κελάρι συλλαμβάνοντας επ’ αυτοφώρω τον Γκάι Φοκς. Αν και παραδέχτηκε από την πρώτη στιγμή την πρόθεσή του να ανατινάξει το Κοινοβούλιο, ο Φοκς βασανίστηκε σκληρά για να μαρτυρήσει τα ονόματα και των υπολοίπων συνωμοτών. Σε ένα από αυτά μάλιστα, τον έδεσαν σε ένα κρεβάτι χειροπόδαρα με δερμάτινα λουριά και τον τραβούσαν μέχρι να κοπούν οι μύες και να εξαρθρωθούν τα άκρα του. Αρχικά η απάντηση του Φοκς στους βασανιστές του ήταν ένα πλατύ χαμόγελο, γεγονός που αιτιολογεί και τη γελαστή έκφραση που έχει η λευκή μάσκα που τον απεικονίζει σήμερα, έπειτα όμως «έσπασε».

Σύντομα πραγματοποιήθηκαν 11 ακόμη συλλήψεις, στις οποίες ο βασιλιάς φρόντισε να συμπεριλάβει ανάμεσα στους υπαίτιους και άλλους πολιτικούς εχθρούς του. Οι «Συνωμότες της Πυρίτιδας» όπως έμειναν στην ιστορία, δικάστηκαν στις 27 Ιανουαρίου και καταδικάσθηκαν σε θάνατο. Απέναντι από το κτίριο που σκόπευαν να ανατινάξουν στήθηκε μια εξέδρα και ένας, ένας απαγχονίζονταν και διαμελίζονταν. Τελευταίος προς εκτέλεση έμεινε ο Φοκς, ο οποίος όμως κατά τη μεταφορά του στην εξέδρα, μην έχοντας τον έλεγχο των άκρων του από τα βασανιστήρια, γλίστρησε και έπεσε με το κεφάλι. Ο θάνατος ήταν ακαριαίος και ο Βασιλιάς ενοχλημένος διέταξε να κατακρεουργηθεί το σώμα του και να αποσταλούν τα κομμάτια απ’ άκρη σε άκρη σε όλο το βασίλειο, για να υποδηλώνουν την «τύχη των προδοτών».

Μάλιστα, από το ίδιο έτος καθιέρωσε την 5η Νοεμβρίου, ημέρα εορτασμού της σωτηρίας του και επικράτησης της Μοναρχίας. Σήμερα η γιορτή είναι γνωστή με την ονομασία «Νύχτα του Γκάι Φοκς». Κατά τον εορτασμό της πλήθος πυροτεχνημάτων φωτίζουν τον ουρανό, ενώ συνηθίζεται σε όλη την επικράτεια της Βρετανίας να καίγονται ομοιώματα του Γκάι Φοκς. Αυτά ντύνονταν πάντα με περίεργα ρούχα και με τα χρόνια η λέξη «Guy», πέρασε στην Αγγλική αργκό, για να χαρακτηρίσει όσους συνήθιζαν να κυκλοφορούν με παρεμφερή ρούχα, ενώ πλέον χρησιμοποιείται ως προσφώνηση του «παλιόφιλου». Παράλληλα, κατά τη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων τα παιδιά κυκλοφορούν φορώντας τη μάσκα με τη μορφή του Φοκς, ενώ μικροί και μεγάλοι σιγοψιθυρίζουν στιχάκια της εποχής:

«Remember, remember, the fifth of November
The Gunpowder treason and plot!
For I see no reason why the gunpowder treason
Should ever be forgot»

Η Συνωμοσία της Πυρίτιδας και η απειλή της ζωής του Βασιλιά ενέπνευσαν τον Ουίλιαμ Σαίξπηρ για το έργο «Μάκβεθ». Ήταν ο ίδιος ο θρύλος του Γκάι Φοξ που αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για το κόμικ των Άλαν Μουρ και Ντέιβιντ Λοιντ, «V for Vendetta» με κεντρικό ήρωα τον μυστηριώδη V, που κρύβει το πρόσωπό του πίσω από μια μάσκα του Γκάι Φοκς. Διασκευή αυτού του κόμικ αποτελεί και η ομώνυμη ταινία του 2005, με τους Hugo Weaving και τη Natalie Portman.

Φόρο τιμής στον Γκάι Φοκς απέδωσε και ο Τζον Λένον, στο άλμπουμ του 1970 John Lennon/ Plastic Ono Band, χρησιμοποιώντας λίγο πριν ακουστεί μία έκρηξη, στον τελευταίο στίχο του τραγουδιού «Remember», τον στίχο «Remember, remember, the 5th of November».

Σήμερα η μορφή του Γκάι Φοκς έχοντας ξεπεράσει τον χαρακτηρισμό του προδότη που του αποδόθηκε τα πρώτα χρόνια μετά την αποτυχημένη απόπειρα κατά της Μοναρχίας, αποτελεί σύμβολο αγωνιστικότητας εναντίον κάθε είδους εξουσίας και καταπίεσης. Ενδεικτικά αξίζει να αναφερθεί πως στην Αθήνα κατά τη διάρκεια των επεισοδίων για την επέτειο του θανάτου του Γρηγορόπουλου κάνει πάντα την εμφάνισή του το εξής σύνθημα «Remember, remember, the 6th of December»…

Πάραυτα, ο Γκάι Φοκς ίσως παραμένει ο μόνος άνθρωπος που μπήκε ποτέ σε Κοινοβούλιο έχοντας ειλικρινείς προθέσεις…

πηγή: mixanitouxronou.gr

Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Αν ήσασταν ζώο πως θα σας έλεγαν;

Αν ήσασταν ζώο ποιο θα ήταν το όνομα σας;

Το πρώτο γράμμα του ονόματος σας πάει στο "1" και δηλώνει το όνομα σας, το ζώδιο σας πάει στο "2" και δηλώνει το μεσαίο όνομα σας και το τελευταίο γράμμα του ονόματος σας στο "3" και δηλώνει το επίθετο σας.

Το δικό μου είναι Rex the Tail-Chasing Rhino!!!

Γλυπτά που μοιάζουν σαν να κινούνται

Θυμάστε εκείνο το γυάλινο γλυπτό του Κώστα Βαρώτσου, τον "Δρομέα", που είχε στηθεί κάποτε στην Ομόνοια;

Κάτι ανάλογο κάνει και ο Κορεάτης καλλιτέχνης Kang Duck-Bong δημιουργώντας τα γλυπτά της σειράς του "Disguise" (Μεταμφίεση) από σωλήνες PVC -κολλάει τα κομμάτια και έπειτα τα βάφει- που μοιάζουν σαν να κινούνται γρήγορα.








Μια προσευχή για τον άγνωστο νεκρό


Τι λέει ο φωτογράφος, Hu Yuanjia (πηγή), γι' αυτήν την φωτογραφία

«Θυμάμαι καθαρά ότι ήταν περίπου 17:00 στις 25 Νοεμβρίου. Τελείωνα μια φωτογράφηση που μου είχε ανατεθεί κάποιων συνταξιούχων στρατιωτικών που τους αποχαιρετούσαν οι σύντροφοι τους στο σιδηροδρομικό σταθμό. Καθώς έφευγα, άκουσα κάποιον να φωνάζει από μια γωνιά και αμέσως μετά συγκεντρώθηκαν γύρω του πολλοί άνθρωποι. Έτρεξα προς τα εκεί που ακούστηκε η φωνή και είδα έναν γέρο νεκρό σε ένα παγκάκι. Ενώ έβγαζα τη φωτογραφική μηχανή μου, ένας βουδιστής μοναχός βγήκε από το πλήθος και πήγε κατευθείαν προς τον νεκρό. Ο μοναχός έσκυψε, του κράτησε το χέρι και άρχισε να ψάλλει. Άρχισα να τραβώ φωτογραφίες αμέσως. Ένα λεπτό αργότερα, ήρθε η αστυνομία και απέκλεισε την περιοχή. Μόλις ο μοναχός τελείωσε την τελετή, υποκλίθηκε στον γέροντα και γρήγορα εξαφανίστηκε ανάμεσα στο πλήθος.

Nikon D3, lens 52mm, f3.5, 1/160, ISO 4000

«Sunday, Bloody Sunday», 40 χρόνια μετά

Σαν σήμερα, πριν από 40 χρόνια, τη «Ματωμένη Κυριακή», τα τραγικά γεγονότα στο Ντέρρυ της Β. Ιρλανδίας θα σημαδέψουν με χρώμα κόκκινο την ιστορία της.

Στις 30 Ιανουαρίου 1972, η «Ένωση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα της Βόρειας Ιρλανδίας» διοργανώνει πορεία διαμαρτυρίας. Αιτία αποτέλεσε η κατάσταση που επικρατούσε όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα ενώ, βασικοί στόχοι ήταν, η αποφυλάκιση των πολιτικών κρατουμένων και η αποχώρηση των βρετανικών στρατευμάτων από την Β. Ιρλανδία.

Φοιτητές, εργάτες και οργανώσεις είχαν συγκροτήσει την Ένωση, η οποία κυρίως υποστήριζε την ισοτιμία όλων των πολιτών, την απόσυρση των νόμων που επέβαλλαν διακρίσεις, τη δίκαιη λύση των στεγαστικών ζητημάτων και διανομή των αγροτικών εκτάσεων, τη διάλυση της Βασιλικής Προτεσταντικής Αστυνομίας και την κατάργηση του άρθρου πέντε, το οποίο προέβλεπε κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης.

Το πρώτο Τάγμα του Συντάγματος Αλεξιπτωτιστών αναλαμβάνει την επιτήρηση της πορείας υπό την επίβλεψη του συνταγματάρχη Ντέρεκ Ουίλφορντ και του υποδιοικητή Μάικ Τζάκσον. Δέκα χιλιάδες άτομα βρίσκονται στους δρόμους σε μία διαδήλωση, που αρχικά εξελίσσεται ήρεμα. Οι διαδηλωτές πλησιάζουν τα οδοφράγματα και οι δυνάμεις καταστολής τους καταδιώκουν. Παράλληλα, πραγματοποιούνται συλλήψεις.

Σε λίγο ακούγονται οι πρώτοι πυροβολισμοί και επικρατεί πανικός. Τραγικός απολογισμός εκείνης της Κυριακής, 26 τραυματίες και 13 νεκροί, εφτά από τους οποίους ανήλικοι 17χρονοι. Στον κατάλογο των νεκρών θα προστεθεί ακόμα ένας, που ξεψυχά τέσσερις μήνες μετά τα πυρά που δέχτηκε. Από μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων και δημοσιογράφων επιβεβαιώνεται το αυτονόητο, ότι όλοι όσοι πυροβολήθηκαν ήταν άοπλοι.



Στις 15 Ιουνίου 2010, μετά από 38 χρόνια, δόθηκε στη δημοσιότητα το επίσημο πόρισμα για τα γεγονότα της «Ματωμένης Κυριακής». Η έκθεση ανέφερε πως κανένα από τα θύματα δεν είχε την παραμικρή ευθύνη για τα γεγονότα που χαρακτηρίστηκαν «αδικαιολόγητα». Παράλληλα, ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον ζήτησε και επίσημα συγνώμη για το γεγονός.

Η «Ματωμένη Κυριακή» έγινε πηγή έμπνευσης για καλλιτέχνες και συγκροτήματα. Οι U2 γράφουν το 1983 το τραγούδι διαμαρτυρίας «Sunday, Bloody Sunday», ο Τζων Λένον το «The Luck of the Irish» και ο Πώλ Μακάρτνεϋ το single «Give Ireland Back to the Irish». Επίσης γυρίστηκαν δύο ταινίες για τα γεγονότα, τα «Bloody Sunday» και «Sunday».

πηγή: tvxs.gr

Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Tell me why I don' t like Mondays

«ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΕΣ»... Με αυτή τη φράση η 16χρονη Brenda Spencer, δικαιολόγησε στους αστυνομικούς το αποτρόπαιο έγκλημα της με δυο νεκρούς και πολλούς τραυματίες.

Cleveland, Αμερική. Το πρωί της 29ης Ιανουαρίου του 1979 ,η έφηβη Βrenda Spencer περιμένει στο παράθυρο του δωματίου της μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες του δημοτικού σχολείου που είναι απέναντι από το σπίτι της. Στα χέρια της κρατάει το ημιαυτόματο όπλο που της χάρισε ο πατέρα της για χριστουγεννιάτικο δώρο!

Όταν κατέφθασαν τα πρώτα παιδιά στην πόρτα του σχολείου, η 16χρονη άνοιξε πυρ. Μετά από 20 λεπτά και 36 πυροβολισμούς η έφηβη κατάφερε να σκοτώσει το διευθυντή, τον επιστάτη και ταυτόχρονα να τραυματίσει 20 παιδιά και έναν αστυνομικό. Η αστυνομία αναγκάζεται να παρκάρει ένα σκουπιδιάρικο έξω από το σπίτι της για να μπλοκάρει το πεδίο βολής. Για 6,5 ώρες μετά τους πυροβολισμούς η Brenda Spencer έμεινε κλειδωμένη σπίτι της, αρνούμενη να διαπραγματευτεί με την αστυνομία. Ξαφνικά άφησε το όπλο και παραδόθηκε.

Στην αναφορά της η αστυνομία δήλωσε πως το σπίτι ήταν πάρα πολύ βρώμικο ενώ βρέθηκαν 40 κάλυκες και αρκετά άδεια μπουκάλια αλκοόλ. Ωστόσο, μετά από εξετάσεις, η Brenda αποδείχθηκε πως ήταν πλήρως νηφάλια κατά τη διάρκεια των φόνων. Όταν ένας δημοσιογράφος τη ρώτησε ποιόν ήθελε να σκοτώσει και για ποιο λόγο, η Spencer έδωσε την αφοπλιστική απάντηση: «Δε μου αρέσουν οι Δευτέρες, αυτό μου έφτιαξε τη μέρα. Δεν είχα κάποιο λόγο, απλά είχε πάρα πολύ πλάκα.» Λόγω της σοβαρότητας του εγκλήματος η 16χρονη δικάστηκε ως ενήλικας ενώ της επιβλήθηκε η ποινή της ισόβιας κάθειρξης.

Η Brenda Spencer ήταν πάντα ένα προβληματικό παιδί. Στη γειτονιά της ήταν ήδη γνωστή για τις καταχρήσεις ουσιών, τις μικροκλοπές, τους βανδαλισμούς στο σχολείο της και τον βασανισμό ζώων. Η Brenda ισχυρίστηκε πως ο βίαιος χαρακτήρας της οφείλεται στην σεξουαλική παρενόχληση που υφίστατο από τον πατέρα της, αλλά αυτές οι κατηγορίες δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ.


Το 1979, τη χρονιά του εγκλήματος, η ζωή της Spencer καταστράφηκε για πάντα. Ωστόσο ένα μόλις μήνα μετά το γεγονός, το συγκρότημα Boomtown Rats απογείωσε την καριέρα του εξαιτίας του φόνου. Η μπάντα, εμπνευσμένη από τη 16χρονη δολοφόνο, γράφει το περίφημο τραγούδι «Δε μου αρέσουν οι Δευτέρες» και το single μένει στην πρώτη θέση των πωλήσεων για όλο το καλοκαίρι του 1979. Ο στιχουργός του κομματιού έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως έγραψε ένα τραγούδι χωρίς νόημα για να αντικατοπτρίσει ένα φόνο χωρίς νόημα. «Δεν ήθελα να εκμεταλλευτώ μια τραγωδία», είπε χαρακτηριστικά.

Τα τελευταία χρόνια η Spencer έχει ασκήσει 4 εφέσεις αλλά όλες απορρίφθηκαν. Σήμερα, στα 49 της χρόνια βρίσκεται ακόμα στη φυλακή.

πηγή: mixanitouxronou.gr

6 ζώα που έζησαν πολλά ... πάρα πολλά χρόνια!


Δείτε μια λίστα με 6 θρυλικά ζώα που έζησαν πολύ περισσότερο απ' ό,τι τα περισσότερα κατοικίδια.

Τα ναυάγια που συγκλόνισαν την Ελλάδα

Δυστυχώς η χώρα μας έχει πλούσια ιστορία σε ναυάγια. Πότε από τραγικά ανθρώπινα λάθη και πότε από ατυχία έχουμε θρηνήσει εκατοντάδες θύματα στις ελληνικές θάλασσες τις τελευταίες δεκαετίες. Τα πλοία, τα μοιραία λάθη, τα θύματα και οι υπεύθυνοι. 9 ναυάγια που έμειναν χαραγμένα στη μνήμη των Ελλήνων και βύθισαν τη χώρα στο πένθος.


Βρετανικός, Στενό της Κέας, 1916: 30 νεκροί


Ήταν το "μεγάλο αδελφάκι" του Τιτανικού, κατασκευασμένο και αυτό, σε ναυπηγείο του Μπέλφαστ το 1914-1915.

Λάρισα, στο Πάρκο του Αλκαζάρ


Φωτογραφία: Konstantinos Besios

Πανοραμική infrared φωτογραφία από το πάρκο του Αλκαζάρ

Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

Πιο έντονα φώτα σε νυχτερινή φωτογραφία με το photoshop

Πολλές φορές βλέπουμε νυχτερινές λήψεις με πολύ έντονα φώτα. Οι φωτογράφοι αυτό το πετυχαίνουν με κάποια φίλτρα, αλλά εμείς δεν χρειάζεται να ανησυχούμε, γιατί έχουμε το photoshop!

Πρόγραμμα: Adobe Photoshop CS3 (αγγλική έκδοση)

Διάλεξα αυτή την πολύ ωραία φωτογραφία του Γιώργου Βαλάση, φωτογραφίες του οποίου σας είχα δείξει παλιότερα.


Βήμα 01
Διπλασιάζουμε το αρχικό μας layer (Ctrl+J), το ονομάζουμε "Layer 1" και πάμε Adjustments -> Levels για να επιλέξουμε μόνο τις φωτεινές περιοχές.


Οι περισσότερες λεπτομέρειες της φωτογραφίας θα χαθούν εκτός από τα φωτεινά σημεία. Με το Brush Tool και μαύρο χρώμα, σβήνουμε ότι έχει απομείνει και δεν είναι φως. Μετά απ’ αυτό, αλλάζουμε το layer mode σε Screen και διπλασιάζουμε αυτό το layer (Ctrl+J).

Βήμα 02
Πάμε να δημιουργήσουμε τα φώτα.
Πάμε Filter -> Blur -> Motion Blur και δίνουμε στο Angle: 45 και Distance: 180 px

Βήμα 03
Ίσα που φαίνονται οι αλλαγές. Πάμε λοιπόν να κάνουμε πιο έντονο το εφέ.
Πάμε Image -> Adjustments -> Levels :


Καλό φαίνεται, αλλά όχι και τόσο αληθοφανές. Πατάμε Ctrl+F (επαναλαμβάνει το Motion Blur που είχαμε ορίσει πριν).

Βήμα 04
Πάμε τώρα στο αντίγραφο του "Layer 1".
Πάμε πάλι Filter -> Blur -> Motion Blur, αλλά δίνουμε Angle -45.

Βήμα 05
Πάμε πάλι Image -> Adjustments -> Levels, δίνουμε τις ίδιες ρυθμίσεις με το “Layer 1” και πατάμε πάλι Ctrl+F ...

Είμαστε έτοιμοι!

10 παράξενα κτίρια

Υπάρχουν πολλά παράξενα κτίρια, γήπεδα, σπίτια κ.ά. στον κόσμο που προσελκύουν την προσοχή των περαστικών. Η λίστα που ακολουθεί και περιλαμβάνει 10 παράξενα κτήρια σίγουρα δεν είναι η μοναδική, αλλά και λείπουν πολλά ακόμα, καθώς ο εγκεντρισμός ορισμένων δεν έχει όρια.


Torre Galatea, Ισπανία

Το Torre Galatea είναι το θέατρο και το μουσείο του Νταλί που πήρε το όνομα του προς τιμήν της συζύγου του και μούσας του Gala. Το αρχικό κτίριο στέγαζε ένα θέατρο στην ιδιαίτερη πατρίδα του Σαλβατόρε Νταλί και ήταν ένα από τα πρώτα μέρη που εκτέθηκε η τέχνη του. Το θέατρο καταστράφηκε κατά τη διάρκεια του ισπανικού εμφυλίου πολέμου και παρέμεινε ερείπιο, μέχρι που μετατράπηκε σε μουσείο.


Errante Guest House, Χιλή

Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον παράξενο ξενώνας στη Χιλή, αλλά είναι ασυνήθιστο κτίριο.


Stone House, Πορτογαλία

Είναι χτισμένο στο όρος Fafe στην Πορτογαλία. Δύο πέτρες που συνδέονται μεταξύ τους δημιουργούν ένα πολύ παράξενο αλλά και όμορφο κατοικήσιμο σπίτι.


Wonderworks, ΗΠΑ

Το WonderWorks είναι ένα οικογενειακό θέαμα που επικεντρώθηκε σε επιστημονικά εκθέματα σε 4 μέρη των ΗΠΑ. Κάθε μέρος διαθέτει πάνω από 100 διαδραστικά εκθέματα από το διάστημα, τη φυσική και τα μαθηματικά, που παρουσιάζονται με διασκεδαστικό τρόπο. Προσφέρονται επίσης εκπαιδευτικά προγράμματα. Οι επιχειρήσεις στεγάζονται σε κτίρια που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε, να φαίνεται πως το κτίριο αναποδογυρίστηκε λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.


Hang Nga Guest House (Τρελό Σπίτι), Βιετνάμ

Ο Ξενώνας Hang Nga γνωστός και σαν το "Τρελό Σπίτι", είναι ένα αντισυμβατικό κτίριο σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από τον Βιετναμέζο αρχιτέκτονα Dang Viet Nga in Đà Lạt. Περιγράφεται σαν "παραμυθένιο σπίτι" και στο σύνολο του μοιάζει με ένα γιγαντιαίο δέντρο, που ενσωματώνει διάφορα γλυπτά όπως ζώα, μανιτάρια, ιστούς αράχνης και σπηλιές. Ο Nga αντλεί την έμπνευση του από τον Αντόνι Γκαουντί, και οι επισκέπτες βλέπουν πολλά κοινά με τα έργα του Νταλί και του Ντίσνεϊ.


Gangster House, Ρωσία

Το πιο ψηλό, ξύλινο σπίτι στη Ρωσία, χτίστηκε το 1995 από τον εκατομμυριούχο Nikolai Sutiagin. Αυτό το 12όροφο κτίριο είχε ύψος 38 μέτρα και είχε ένα ξεχωριστό λουτρό 3 ορόφων. Διέθετε μια αίθουσα μπιλιάρδου, αίθουσα χορού, και πολλά σαλόνια. Όταν τον ρώτησαν γιατί έκτισε αυτό το "κάστρο", είπε ότι ήθελε να βλέπει τη θάλασσα, κάτι που το κατάφερε ατενίζοντας την Λευκή Θάλασσα 40 χλμ. μακριά από τον Αρχάγγελο, όπου βρισκόταν το κτίριο. Το 2008 το σπίτι κατεδαφίστηκε με απόφαση του τοπικού δικαστηρίου.


Friendly Alien, Αυστρία

Το Kunsthaus Graz, Kunsthaus Grazer, ή Graz Art Museum χτίστηκε ως μέρος της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης του 2003 και έκτοτε έχει γίνει αρχιτεκτονικό ορόσημο για το Γκρατζ της Αυστρίας. Ονομάστηκε "Friendly Alien" (Φιλικό για τους Εξωγήινους) από τους δημιουργούς του για προφανή λόγο.


Το σπίτι με την τρύπα, Τέξας, ΗΠΑ

Το "Hole house" ή "Τούνελ" ήταν μια δημιουργία δυο καλλιτεχνών οι οποίοι αποφάσισαν να μετατρέψουν ένα σπίτι που θα κατεδαφιζόταν σε έργο τέχνης. Δημιούργησαν μια τρύπα που περνάει μέσα από το σπίτι και καταλήγει στην πίσω αυλή και έτσι το κτίριο μοιάζει σαν να πέφτει μέσα της. Τελικά το κτίριο κατεδαφίστηκε το 2005.


Το σπίτι στο νεκροταφείο Highgate, Αγγλία

Το σπίτι από μόνο του δεν είναι ασυνήθιστο, αντιθέτως είναι πολύ μοντέρνο και βλέπει από ψηλά ... το νεκροταφείο της περιοχής.


Βασιλικό Μουσείο του Οντάριο, Καναδάς

Είναι το μεγαλύτερο μουσείο του Καναδά με εκθέματα του παγκόσμιου πολιτισμού και της φυσικής ιστορίας. Είναι το πέμπτο μεγαλύτερο μουσείο στη Βόρεια Αμερική και διαθέτει περισσότερα από 6 εκατομμύρια αντικείμενα και πάνω από 40 γκαλερί. Έχει ξεχωριστές συλλογές δεινοσαύρων, έργα τέχνης από την Εγγύς Ανατολή, την Αφρική, την Ανατολική Ασία, την ευρωπαϊκή ιστορία και την ιστορία του Καναδά. Διαθέτει τη μεγαλύτερη συλλογή στον κόσμο με απολιθώματα σχιστόλιθου με περισσότερα από 150.000 δείγματα.

Δείτε ακόμη:
10 έξυπνες προσόψεις καταστημάτων
10 παράξενα στάδια και γήπεδα
12 παράξενα γλυπτά
8 σπίτια που χτίστηκαν από φθόνο
Μεταμοντέρνα αρχιτεκτονικά μνημεία που αξίζει να δείτε