Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022

Μωσαϊκά από τον Gary Drostle


"Όταν άφησα το Art College το 1984, ήμουν αποφασισμένος να δημιουργήσω έργα εκτός του συστήματος των γκαλερί. Ήθελα να κάνω έργα σε δημόσιους χώρους. Έργα που να εναρμονιστούν και να είναι μέρος του περιβάλλοντος".
 
 

"Άντλησα έμπνευση από την κλασική και αρχαία τέχνη, που με συνέπαιρναν, και την πίστη μου στην τέχνη ως έκφραση της ύπαρξής μας, ανοιχτής και προσιτής σε όλους".
 
 
"Στη διάρκεια τριάντα και πλέον χρόνων αφιερωμένων στη δημιουργία έργων τέχνης για συγκεκριμένα μέρη, το αρχικό μου πάθος έχει μεγαλώσει καθώς συνειδητοποίησα τη σχέση μας με το περιβάλλον μας και οι δεξιότητές μου για τη δημιουργία τέτοιων έργων διευρύνθηκαν και αναπτύχθηκαν".
 
 
"Ο κόσμος του γκράφιτι και της τέχνης του δρόμου είναι εξαιρετικά ζωντανός και εμπνευσμένος και είναι μεγάλη μου τιμή που είχα την ευκαιρία να δημιουργήσω με ή δίπλα σε μερικούς μεγάλους καλλιτέχνες του δρόμου, συμπεριλαμβανομένου ενός εκπληκτικού έργου με την InkCrew στη Μπογκοτά και με διεθνείς καλλιτέχνες ψηφιδωτών στο Σαντιάγο της Χιλής. Έχω λάβει επίσης μέρος στο UpFest, στο Μπρίστολ και στην Μπιενάλε Street Art στο Κάλι της Κολομβίας".
 


"Η πρώτη και μεγαλύτερη έμπνευσή μου ήταν πάντα η αρχαία τέχνη. Από σπηλαιογραφίες μέχρι ελληνικά μελανόμορφα αγγεία και μέχρι τα υπέροχα ψηφιδωτά δάπεδα του ρωμαϊκού κόσμου".
 


"Σπούδασα κλασικά στο σχολείο και ανακάλυψα ότι το Βρετανικό Μουσείο στο Λονδίνο είναι το μέρος στο οποίο επιστρέφω ξανά και ξανά. Το 'λογότυπό' μου είναι εμπνευσμένο από τα πολλά χέρια που έχουν βρεθεί σε αρχαία σπήλαια σε όλο τον κόσμο, ίσως την πρώτη υπογραφή".
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου