Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

10 "δυνατές" διαφημίσεις για την υπερθέρμανση του πλανήτη

Το 1958, ο Αμερικανός επιστήμονας Charles Keeling πήρε μετρήσεις του διοξειδίου του άνθρακα, και αμέσως μετά συνέδεσε το αέριο με την υπερθέρμανση του πλανήτη. Οι διαπιστώσεις του Keeling ήταν οι πρώτες που πρότειναν ότι ο άνθρωπος μπορεί να συμβάλλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και την υπερθέρμανση του πλανήτη. Ωστόσο ακόμη και σήμερα, οι συζητήσεις συνεχίζονται αμείωτες όσων αφορά τις αιτίες της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Παρά τα επιχειρήματα αυτά, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις όπως η Greenpeace, η WWF και η NRDC έχουν κάνει πολλές εκστρατείες για να τονίσουν το θέμα, να ευαισθητοποιήσουν και να παρακινήσουν τον κόσμο να δράσει. Δείτε 10 δημιουργικές διαφημίσεις συνειδητοποίησης του πλανήτη.


WWF: Stop Climate Change Before It Changes You, 2008, Germaine


Friends of the Earth: The Earth Is Heating Up, 2008, TBWA Belgium


WWF: You Can Help Stop Global Warming, 2007, Euro RSCG (τώρα Havas Worldwide)


Greenpeace: Act Now Against Global Warming, 2012, Memac Ogilvy & Mather


Green Korea United: We Are Drowning. Rescue Us from Global Warming, 2008, Daehong Communications


WWF: Empire State, 2006, Brand David


WWF: The Earth Melting, 2004, VVL/BBDO


Dogcev: Dog On Ice, 2011, DDB & Co


Climate Focus: Fjord Fruits, 2007, Climate Focus


Surfrider Foundation: The Sea Level Is Increasing, We Are All In Danger, 2009, Script

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου