Το 1958, ο Αμερικανός επιστήμονας Charles Keeling πήρε μετρήσεις του διοξειδίου του άνθρακα, και αμέσως μετά συνέδεσε το αέριο με την υπερθέρμανση του πλανήτη. Οι διαπιστώσεις του Keeling ήταν οι πρώτες που πρότειναν ότι ο άνθρωπος μπορεί να συμβάλλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου και την υπερθέρμανση του πλανήτη. Ωστόσο ακόμη και σήμερα, οι συζητήσεις συνεχίζονται αμείωτες όσων αφορά τις αιτίες της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Παρά τα επιχειρήματα αυτά, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις όπως η Greenpeace, η WWF και η NRDC έχουν κάνει πολλές εκστρατείες για να τονίσουν το θέμα, να ευαισθητοποιήσουν και να παρακινήσουν τον κόσμο να δράσει. Δείτε 10 δημιουργικές διαφημίσεις συνειδητοποίησης του πλανήτη.
Παρά τα επιχειρήματα αυτά, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις όπως η Greenpeace, η WWF και η NRDC έχουν κάνει πολλές εκστρατείες για να τονίσουν το θέμα, να ευαισθητοποιήσουν και να παρακινήσουν τον κόσμο να δράσει. Δείτε 10 δημιουργικές διαφημίσεις συνειδητοποίησης του πλανήτη.
WWF: Stop Climate Change Before It Changes You, 2008, Germaine
Friends of the Earth: The Earth Is Heating Up, 2008, TBWA Belgium
WWF: You Can Help Stop Global Warming, 2007, Euro RSCG (τώρα Havas Worldwide)
Greenpeace: Act Now Against Global Warming, 2012, Memac Ogilvy & Mather
Green Korea United: We Are Drowning. Rescue Us from Global Warming, 2008, Daehong Communications
WWF: Empire State, 2006, Brand David
WWF: The Earth Melting, 2004, VVL/BBDO
Dogcev: Dog On Ice, 2011, DDB & Co
Climate Focus: Fjord Fruits, 2007, Climate Focus
Surfrider Foundation: The Sea Level Is Increasing, We Are All In Danger, 2009, Script
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου