Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Το -πιο πρόσφατο- μεγαλύτερο πανόραμα είναι 365 Gigapixel!


Τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί το νέο μεγαλύτερο πανόραμα;



Ο Filippo Blengini και η διεθνής ομάδα του μόλις το δημιούργησαν: μια φωτογραφία του ψηλότερου βουνού της Ευρώπης, το Mont Blanc, ενώνοντας 70.000 φωτογραφίες που συνέλαβαν μέσα σε 35 ώρες σε ύψος 3.500.

Τα στατιστικά, για τους λάτρεις, είναι απίστευτα: 35 ώρες φωτογράφισης, 2 μήνες επεξεργασίας, 14 αρχεία Photoshop και μια τελική εικόνα που για τυπωθεί (στα 300ppi) χρειάζεται ένα γήπεδο ποδοσφαίρου!


Η ιστορία πίσω από την φωτογραφία

"Έχω πάθος με την φωτογραφία", δηλώνει ο Blengini, "οπότε δεν μπορούσα να αντισταθώ στο να τραβάω ξανά και ξανά φωτογραφίες, αλλά κάθε φορά είχα την αίσθηση ότι δεν είχε τραβήξει την ουσία του, τις πολλαπλές αποχρώσεις του, ούτε τα συναισθήματα που αυτός ο λευκός γίγαντας μπορεί να ενσταλάξει στην ψυχή κάποιου -έκπληξη, ελευθερία, σεβασμό, παρθένα φύση.

Τότε, μια μέρα, μιλώντας με τη σύζυγό μου Alessandra, την αστείρευτη πηγή τρελών και καταπληκτικών ιδεών, ήρθε στο μυαλό μας η μεγάλη ιδέα: τα μεγαλύτερα πάθη μου, η τεχνολογία και η φωτογραφία, να μου δώσουν την ευκαιρία να τιμήσω αυτό το βουνό με τον προσωπικό μου τρόπο, επιτρέποντας σε πολλούς άλλους ανθρώπους να το απολαύσουν και να τους κατακτήσει όπως έκανε με εμένα".


Το project αποκαλείται in2white και το αποτέλεσμα είναι ένα interactive πανόραμα που μπορείτε να δείτε εδώ.


από: 500px

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου