Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

Οι κρυμμένοι γίγαντες σε ένα δάσος του Βελγίου


"Με λένε Thomas Dambo. Κατασκευάζω τεράστια, ξύλινα τρολ και τα κρύβω στην άγρια φύση και τα δάση. Ελπίζω έτσι να απομακρύνω τους ανθρώπους από τις πόλεις και τις οθόνες των υπολογιστών, να μπουν στην άγρια φύση και να τους επανασυνδέσω με τον φυσικό κόσμο. Όλα τα τεράστια τρολ είναι από ανακυκλωμένα υλικά γιατί θέλω να δείξω τη δυνατότητα αυτού του πολύτιμου υλικού, το οποίο συχνά απορρίπτεται και γίνεται απειλή για τον φυσικό κόσμο".



"Από τότε που ήμουν παιδί, μου άρεσε να ακούω διάφορα παραμύθια και ιστορίες λαογραφίας και να ονειρεύομαι τον εαυτό μου μέσα σε μαγικούς κόσμους γεμάτους δράκους και τρολ. Ως έφηβος, άρχισα να γράφω τις δικές μου ιστορίες ως ράπερ, να βγάζω δίσκους, να περιοδεύω και να δημιουργώ ένα σύμπαν όπου θα μπορούσα να πω αυτές τις ιστορίες. Στο τελευταίο μου έργο, συνένωσα όλα τα παραπάνω. Την ανακύκλωση, την ραπ, την φύση και τα γλυπτά".



"Το project αποκαλείται 'The 7 Trolls and The Magical Tower' (Τα επτά τρολ και ο μαγικός πύργος). Είναι ένα παραμύθι, που αφηγείται μέσα από τα γλυπτά και τους στίχους, κρυμμένα σε ένα δάσος, όλα από ανακυκλωμένα υλικά".



"Μερικά στοιχεία για την δουλειά μου:

Το ύψος των 7 τρολ κυμαίνεται από 7 έως 18 μέτρα. Ο πύργος έχει ύψος 17 μέτρα.
Η ομάδα μου (15 άτομα) και εγώ μου χρειαστήκαμε περίπου 25 εβδομάδες για να τα φτιάξουμε.
Το ξύλο είναι κυρίως από παλιά ράφια από σούπερ μάρκετ, παλέτες και κλαδιά από πεσμένα δέντρα.
Βρίσκεται σε ένα βελγικό δάσος".



Τα τρολ βρίσκονται στο εθνικό πάρκο Ντε Σχόρε, κοντά στην βελγική πόλη Μπουμ, στο διαμέρισμα και επαρχία της Αμβέρσας, μεταξύ των πόλεων των Βρυξελλών, της Αμβέρσας και του Μεσελέν, στις όχθες του ποταμού Ρύπελ.

από: bored panda

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου