Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Διάσημα καταραμένα και στοιχειωμένα αυτοκίνητα - Μέρος 2ο


Όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες για στοιχειωμένα σπίτια και κατάρες σε άτυχους ανθρώπους. Αν και τα τρομακτικά αρχοντικά τραβούν πιο πολύ την προσοχή, υπάρχουν πολλά διάσημα στοιχειωμένα αυτοκίνητα που έχουν τρομοκρατήσει τους ιδιοκτήτες τους. Μερικά από αυτά τα καταραμένα αυτοκίνητα προκάλεσαν μέχρι και τον θάνατο των ιδιοκτητών τους, αφήνοντας πίσω τους καταστροφή και πόνο.
 


Ιδιοκτήτες των πιο διάσημων στοιχειωμένων αυτοκινήτων ήταν από αστέρες ταινιών μέχρι καθημερινούς ανθρώπους.

Διάσημα αυτοκίνητα που είναι καταραμένα
Τα πιο διάσημα δαιμονισμένα αυτοκίνητα φαίνεται να έχουν τη δική τους ζωή και θέλουν να βλάψουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Τι έχουν κάνει αυτά τα αυτοκίνητα; Ένα από αυτά ίσως προκάλεσε τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ ένα άλλο ήταν τόσο διαβόητο που, μια τοπική εκκλησιαστική ομάδα το έκλεψε και το έκανε κομμάτια, ώστε να μην μπορεί πλέον να εμπνεύσει δολοφονίες.

Το πιο σατανικό αυτοκίνητο στην Αμερική
Ένα Dodge 330 του 1964 έγινε γνωστό ως "το πιο σατανικό αυτοκίνητο της Αμερικής" αφού φέρεται να σκότωσε περισσότερους από 12 ανθρώπους. Αρχικά, μια αστυνομική μονάδα αγόρασε το αυτοκίνητο και κατά τη διάρκεια που ήταν αστυνομικό όχημα, το οδήγησαν τρεις αστυνομικοί. Αυτοί οι τρεις αστυνομικοί αυτοκτόνησαν, αφού πρώτα δολοφόνησαν τις οικογένειές τους. Οι ομοιότητες μεταξύ τους έβαλε σε σκέψεις τον κόσμο αν το αυτοκίνητο κατείχε τους οδηγούς του.
Ο επόμενος ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, η Wendy Allen, είχε παρόμοια τρομακτική εμπειρία μαζί του. Όταν η Wendy το οδηγούσε, εκείνο άνοιγε τις πόρτες του, χωρίς να τις αγγίξει κανείς και μπλόκαρε το τιμόνι του, βάζοντας τους επιβάτες σε κίνδυνο.
Όταν τα μέλη μιας τοπικής εκκλησίας έμαθαν για το αυτοκίνητο, το βανδάλισαν για να μην χρησιμοποιείται. Η ιστορία λέει ότι πολλοί από εκείνους που το βανδάλισαν κατέληξαν να αποκεφαλιστούν από ένα φορτηγό, ενώ ένα μέλος χτυπήθηκε από κεραυνό.
Το 2007, ένα παιδί, που υποτίθεται ότι άγγιξε το αυτοκίνητο, σκότωσε ολόκληρη την οικογένειά του με τον ίδιο τρόπο όπως και οι τρεις αστυνομικοί. Μετά από αυτήν την τραγωδία, τα τοπικά μέλη της εκκλησίας έκλεψαν το αυτοκίνητο και το έκοψαν σε μικρά κομμάτια, στέλνοντας τα κομμάτια σε πολλούς σκουπιδότοπους για να διασφαλίσουν ότι δε συναρμολογήθηκαν ποτέ ξανά. Από όσο γνωρίζουμε, το αυτοκίνητο δεν επέστρεψε
 
Η λιμουζίνα του αρχιδούκα της Αυστρίας Φραγκίσκου-Φερδινάνδου
Η Graf & Stift Death Limo μπορεί να διεκδικήσει τον μεγαλύτερο αριθμό δολοφονιών. Λόγω του ρόλου της στο θάνατο του Αρχιδούκα Φραγκίσκου-Φερδινάνδου, κατηγορείται συχνά για την έναρξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου. Εκτός από τον ρόλο του αυτοκινήτου στην αρχή του Πολέμου, διατηρεί έναν αριθμό θανάτων και τραυματισμών που σχετίζονται με αυτό.
Όλα ξεκίνησαν μια μέρα που ο Αυστριακός Αρχιδούκας απέφυγε μια απόπειρα δολοφονίας. Ο Αρχιδούκας μαζί με τη σύζυγό του πήγαιναν με τη λιμουζίνα Graf & Stift να παρηγορήσουν τους τραυματίες από την απόπειρα εναντίον του που ήταν στο νοσοκομείο. Καθ οδόν, η λιμουζίνα σταμάτησε στο δρόμο.
Δυστυχώς, σταμάτησαν μπροστά σε ένα καφέ, όπου βρισκόταν και ένας τους επίδοξους δολοφόνους του. Καθώς ο Βόσνιος αναρχικός έβγαινε από το καφενείο, είδε τον αρχιδούκα και είδε μια δεύτερη ευκαιρία για να ολοκληρώσει τη δουλειά του. Ο δολοφόνος εκμεταλλεύτηκε το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο και πυροβόλησε τον Αρχιδούκα και τη σύζυγό του. Έτσι ξεκίνησε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος.
Αν δεν είχε σταματήσει το αυτοκίνητο, η δολοφονία δε θα είχε συμβεί ποτέ και η ιστορία θα μπορούσε να ήταν πολύ διαφορετική. Φυσικά, το σταμάτημα του αυτοκινήτου θα μπορούσε να αποδοθεί σε μια περίπτωση κακής τύχης. Ωστόσο, η δολοφονία δε θα ήταν ο τελευταίος θάνατος.
Ο επόμενος κάτοχος του αυτοκινήτου ήταν ένας Αυστριακός στρατηγός που τρελάθηκε ενώ οδηγούσε το αυτοκίνητο στην Βιέννη. Μετά από τον στρατηγό, το αυτοκίνητο πέρασε στην κατοχή του κυβερνήτη της Γιουγκοσλαβίας, ο οποίος χρειάστηκε τέσσερα αυτοκινητιστικά ατυχήματα και να χάσει το χέρι του για να πεισθεί να το πουλήσει.
Ένας χειρούργος φίλος του κυβερνήτη αγόρασε το αυτοκίνητο και, έξι μήνες μετά, τράκαρε και σκοτώθηκε. Η ιστορία λέει ότι ο επόμενος ιδιοκτήτης ήταν ένας Γερμανός λοχαγός που σκοτώθηκε ενώ οδηγούσε το αυτοκίνητο και προσπάθησε να αποφύγει δύο πεζούς. Λέγεται ότι συνολικά το αυτοκίνητο έχει σκοτώσει 13 ανθρώπους και πέρασε από 15 διαφορετικούς ιδιοκτήτες, πριν αποσυρθεί σε ένα μουσείο όπου βρίσκεται σήμερα.
 
Η Porsche 550 Spyder του Τζέιμς Ντιν
Ο εμβληματικός αστέρας Τζέιμς Ντιν οδηγούσε στο Σαλίνας της Καλιφόρνιας μια Porsche 550 Spyder όταν έχασε τον έλεγχό της. Το αυτοκίνητο βγήκε από τον δρόμο με τον Ντιν και τον συνεπιβάτη του μέσα. Ο Ντιν σκοτώθηκε, ενώ ο συνεπιβάτης τραυματίστηκε σοβαρά.
Ένας φίλος του Ντιν, ο George Barris, πήρε στην κατοχή του την διαλυμένη Spyder και άρχισε να πουλάει ανταλλακτικά της σε άλλους οδηγούς. Έτσι, πούλησε τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε δύο γιατρούς, οι οποίοι έβαλαν τα κομμάτια στα οχήματά τους και δήλωσαν συμμετοχή σε έναν αγώνα στο Ponoma της Καλιφόρνια. κατά τη διάρκεια του αγώνα, και οι δύο γιατροί διέλυσαν τα αυτοκίνητά τους. Ο ένας από αυτούς σκοτώθηκε.
Μετά από λίγο, ο Barris έδωσε το αυτοκίνητο στην Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων της Καλιφόρνια (California Highway Patrol, CHP). Οι υπεύθυνοι της αστυνομίας χάρηκαν που πήραν το διάσημο αυτοκίνητο, καθώς σχεδίαζαν να το χρησιμοποιήσουν ως προειδοποίηση για τους απερίσκεπτους οδηγούς. Και πάλι, το αυτοκίνητο έδειξε ότι δεν ήταν ευχαριστημένο.
Αρχικά, η CHP έβαλε το αυτοκίνητο σε ένα γκαράζ το οποίο κάηκε αμέσως, αλλά το ίδιο δεν έπαθε τίποτα. Η CHP συνέχισε να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο, πηγαίνοντάς το στα σχολεία ως οπτικό βοήθημα για τους κινδύνους της απερίσκεπτης οδήγησης. Καθ' οδόν προς ένα σχολείο, το αυτοκίνητο έφυγε από το φορτηγό που το μετέφερε και έπεσε σε ένα άλλο όχημα, προκαλώντας θανατηφόρο ατύχημα.
Απτόητη από αυτά τα ατυχήματα, η CHP πήγε το αυτοκίνητο σε ένα άλλο σχολείο, όπου έπεσε πάνω σε έναν μαθητή, σπάζοντας το γοφό του. Συνολικά, η Spyder έπεσε από το τρέιλερ που την μετέφερε τρεις φορές -τη μια φορά, συνέθλιψε τον οδηγό του φορτηγού. Όμως, το αυτοκίνητο έκανε δύσκολη τη ζωή και στους εγκληματίες. Δύο κλέφτες προσπάθησαν να κλέψουν τα καθίσματα και το τιμόνι της. Το μόνο που κατάφεραν ήταν να τραυματιστούν.
Σήμερα, κανείς δεν ξέρει που είναι η Porsche του Ντιν. Το 1960, κατά τη διάρκεια μιας μεταφοράς της, η Porsche εξαφανίστηκε μυστηριωδώς και από τότε δεν την έχει δει κανείς.
Το 2015, ο 47χρονος Shawn Reilly είπε ότι ξυλουργός ο πατέρας του, όταν ο ίδιος ήταν παιδί, τον είχε πάει σε μια δουλειά όπου ο πελάτης ήθελε να κρύψει ένα παλιό σπορ αυτοκίνητο πίσω από έναν τοίχο. Πατέρας και γιος δούλεψαν για να κρύψουν το αυτοκίνητο. Καθώς δούλευαν, το αυτοκίνητο τραυμάτισε τον Reilly στον αντίχειρά του, ένα τραύμα που έχει ακόμη και σήμερα.
Ο Reilly ισχυρίζεται ότι ένας από τους άντρες που ήθελαν να κρύψουν το αυτοκίνητο ήταν ο George Barris. Η παρουσία του Barris, σε συνδυασμό με το μυστηριώδες σπορ αυτοκίνητο, πυροδότησε εικασίες ότι ο Reilly είχε βοηθήσει στο να κρύψουν το αυτοκίνητο του Ντιν.
Το Μουσείο Αυτοκινήτου Volo πέρασε τον Reilly από τεστ ανιχνευτή ψεύδους για να επαληθεύσει τους ισχυρισμούς του. Ο Reilly πέρασε το τεστ.

Διάσημα τρομακτικά αυτοκίνητα
Εκτός από τα καταραμένα αυτοκίνητα, υπάρχουν και μερικά διάσημα που είναι τρομακτικά. Αυτά τα αυτοκίνητα μπορεί να μην προσπαθήσουν να βλάψουν τους ιδιοκτήτες τους, αλλά φέρουν μαζί τους εμφανίσεις του παρελθόντος.

Η υπόθεση του φαντάσματος του δυστυχήματος στην Αγγλία
Ένα κρύο βράδυ του Δεκεμβρίου το 2002, η αστυνομία στο Surrey της Αγγλίας έλαβε πολλές κλήσεις από οδηγούς που έβλεπαν προβολείς να κάνουν ελιγμούς κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου Α3. Όταν η αστυνομία πήγε επί τόπου, δεν βρήκε τίποτα. Οι υπεύθυνοι, αντί να σκεφτούν ότι είχαν πέσει θύματα φάρσας, έψαξαν την περιοχή πιο διεξοδικά και βρήκαν ένα καφέ Vauxhall Astra σε μια τάφρο. Μέσα στο αυτοκίνητο που είχε αρχίσει να καλύπτεται από βλάστηση, βρήκαν ένα σώμα σε αποσύνθεση.
Αυτό που μπέρδεψε την αστυνομία ήταν ότι, όπως ήταν προφανές, το ατύχημα είχε συμβεί πολύ καιρό πριν από εκείνο το βράδυ. Λόγω της κατάστασης του αμαξώματος και της φύσης γύρω του, υπολόγισαν ότι είχε συμβεί πέντε μήνες νωρίτερα, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνθρωποι που τους καλούσαν δεν είχαν δει το Vauxhall Astra να φεύγει από το δρόμο.
Ή μήπως όχι;
Ο μύθος λέει ότι το φάντασμα του οδηγού που βρέθηκε στο αυτοκίνητο προσπαθούσε να τραβήξει την προσοχή στο ατύχημα. Χρησιμοποίησε τους φανταστικούς προβολείς για να τραβήξει την προσοχή των οδηγών για να βρουν το πτώμα του.

Η Lincoln SS-X-100 του J.F.K.
Όπως η Graf & Stiff του Αυστριακού Αρχιδούκα, έτσι και το αυτοκίνητο στο οποίο δολοφονήθηκε ο JFK άρχισε να έχει το θρύλο του.
Η μυστική υπηρεσία έδωσε την μπλε Lincoln 74A Cabrio του 1961 το κωδικό όνομα "SS-X-100." Είχαν κάνει πάνω από 200 τροποποιήσεις στο όχημα, αλλά περιέργως, δεν είχαν προσθέσει αλεξίσφαιρη προστασία. Ο πρόεδρος, με ανοιχτό το επάνω μέρος του κάμπριο, δέχτηκε τρεις πυροβολισμούς και πέθανε. Όμως, η δολοφονία του προέδρου δεν ήταν και το τέλος του αυτοκινήτου. Η κυβέρνηση το χρησιμοποίησε για ακόμη οκτώ χρόνια.
Οι αξιωματούχοι το εξόπλισαν με ανθεκτικό σε σφαίρες γυαλί, αλεξίσφαιρη οροφή και θωράκιση τιτανίου για να το κάνουν πιο ασφαλές για τον επόμενο πρόεδρο, τον Λίντον Τζόνσον. Επίσης, το αυτοκίνητο βάφτηκε μαύρο, καθώς ο Τζόνσον ανησυχούσε ότι το μπλε χρώμα του θα το συνέδεε με τη δολοφονία. Το 1967, η προεδρική λιμουζίνα αντικαταστάθηκε από μια νέα και χρησιμοποιήθηκε για λιγότερο σημαντικά καθήκοντα μέχρι να αποσυρθεί στο Μουσείο Henry Ford το 1978.
Στο μουσείο ξεκίνησαν οι φήμες ότι το αυτοκίνητο είναι στοιχειωμένο. Πολλοί ανέφεραν ότι έβλεπαν ένα άτομο, ντυμένο στα γκρι, να στέκεται δίπλα στο αυτοκίνητο, συνήθως στα τέλη Νοεμβρίου. Οι φήμες εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμη και σήμερα.

Το αυτοκίνητο του Κέιπ Τάουν
Το 2004, στο Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής, μια Renault Megane ζωντάνεψε μόνη της, φοβίζοντας όσους βρισκόντουσαν γύρω και κάνοντάς τους να πιστέψουν ότι κάποιο φάντασμα κατείχε το αυτοκίνητο. Χωρίς οδηγό, το αυτοκίνητο "πήδηξε" δύο φορές πάνω σε ένα λόφο. Εκπρόσωποι της Renault έδειξαν σκεπτικισμό. Ισχυρίστηκαν ότι τα αυτοκίνητα δεν κινούνται ανηφορικά χωρίς να είναι ενεργοποιημένος ο κινητήρας. Πίστευαν ότι οι μάρτυρες έκαναν λάθος.
Οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου επέμειναν ότι δεν είχαν αφήσει τα κλειδιά πάνω στο αυτοκίνητο και είχαν βάλει χειρόφρενο. Αργότερα, η Renault απέδεωσε τη δυσλειτουργία σε ένα σκουριασμένο καλώδιο, λίγοι όμως αποδέχθηκαν την εξήγηση.
Ακόμα κι αν το σκουριασμένο καλώδιο εξηγεί γιατί το αυτοκίνητο ξεκίνησε από μόνο του, εξακολουθεί να μην εξηγεί τον κινητήρα που επιτάχυνε. Γι' αυτό, πολλοί εξακολουθούν να πιστεύουν ότι κάποιο φάντασμα κατέχει το αυτοκίνητο. Σε αντίθεση με τα άλλα αυτοκίνητα αυτής της λίστας, αυτό φαίνεται να είναι άκακο.
 
Πού μπορεί να δει κανείς τα πιο διάσημα στοιχειωμένα αυτοκίνητα
Αν κάποιος θέλει να δει διάσημα τρομακτικά αυτοκίνητα, ή απλά μερικά κλασικά αυτοκίνητα του παρελθόντος, μπορεί να επισκεφτεί το Volo Auto Museum.
 
από: volocars

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου