Είναι -ίσως- αυτονόητο ότι σχεδόν τα πάντα που σήμερα γίνονται με λογισμικά γραφικών και βίντεο, κάποτε γινόντουσαν με τη χρήση φυσικής διαδικασίας, από τις εφημερίδες μέχρι και τα λογότυπα των καναλιών της τηλεόρασης. Ακόμα και τότε όμως, ορισμένοι τηλεοπτικοί σταθμοί και κινηματογραφικά στούντιο σχεδίαζαν φυσικά λογότυπα που χρειαζόντουσαν δυναμικά ειδικά εφέ. Αναμφισβήτητα, το πιο διάσημο σήμα ήταν ο Leo the Lion της MGM που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1916 και από τότε, όλες αυτές τις δεκαετίες, έχουν συμμετάσχει 7 διαφορετικά λιοντάρια.
Δείτε ακόμη:
Φωτογραφίζοντας το λιοντάρι της MGM
Οι ιστορίες των λογότυπων 8 κινηματογραφικών στούντιο
Όταν το λιοντάρι της MGM είχε αεροπορικό ατύχημα και επιβίωσε με σάντουιτς
Τα πραγματικά πρόσωπα πίσω από μερικά διάσημα λογότυπα
Πρόσφατα, ένας παθιασμένος με την ιστορία της τηλεόρασης, ο Andrew Wiseman, αποκάλυψε αυτό το εκπληκτικό πλάνο του λογότυπου της Office de Radiodiffusion Télévision Française (φωτογραφία πάνω) από τις αρχές του 1960, που δημιουργήθηκε με μια σειρά από σχοινιά -για να δώσει την λάμψη- και αυτό γιατί δε θα μπορούσε να επιτευχθεί με δισδιάστατα σχέδια. Το λογότυπο θα μπορούσε να κινηματογραφηθεί από διαφορετικές οπτικές γωνίες, αν και δεν υπάρχουν στοιχεία να έγινε κάτι τέτοιο.
Ένα άλλο τηλεοπτικό σήμα ήταν εκείνο του BBC, "Globe and Mirror" (εικόνα πάνω), που χρησιμοποιήθηκε από το 1981 έως το 1985 και βασίστηκε σε μια φυσική κατασκευή. Αφού μαγνητοσκοπήθηκε η περιστρεφόμενη σφαίρα μπροστά από έναν πανοραμικό καθρέφτη, φαίνεται ότι τα αποτελέσματα επεξεργάστηκαν έπειτα με το χέρι -κάτι σαν το rotoscoping, μια τεχνική κινούμενης εικόνας που χρησιμοποιείται στο κάθε πλάνο προβολής, ανά καρέ, όταν απαιτούνται ρεαλιστικές ενέργειες.
Ένα από τα πιο περίπλοκα σήματα που δημιουργήθηκαν με φυσικό τρόπο ήταν η εισαγωγή του HBO του 1983, που παρότι έδινε την εντύπωση ότι ήταν κινούμενο ή δημιουργήθηκε ψηφιακά, κατασκευάστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου με πρακτικά αποτελέσματα.
από: this is colossal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου