Χάρη σε μια καμπάνια της Getty Images και την φιλόδοξη προσπάθεια μιας εταιρίας από την Βραζιλία
Η βραζιλιάνικη εταιρία AlmapBBDO έχει περάσει τα τελευταία χρόνια κάνοντας μια εις βάθος ακαδημαϊκή χρήση των στοιχείων του πελάτη της, την Getty Images.
Η φετινή εκστρατεία της AlmapBBDO προωθεί μια πλευρά της Getty Images που πολλοί δεν έχουν εξερευνήσει: των αρχείων ήχου της.
Η εταιρία διαθέτει τεράστιο απόθεμα μουσικής και ηχητικών εφέ προς πώληση. Για να τους δώσει ζωή, η AlmapBBDO πήρε την κλασική βωβή ταινία του 1922, Νοσφεράτου, και της έδωσε ήχο, σε μια καμπάνια που ονομάζεται "Not Silent Film".
Ο νέος ήχος αποτελείται από χιλιάδες αρχεία ήχου της Getty από χιλιάδες ώρες αρχείων. Έτσι, ο κόμης Ορλόκ αποκτάει τη δική του γλώσσα και φωνή.
Το έργο είναι παραγωγή της Punch Audio και χρειάστηκε πάνω από τρεις μήνες για να το ολοκληρώσει. Επιπλέον, αναδημιουργήθηκαν αφίσες εμπνευσμένες από τις πρωτότυπες διαφημιστικές πινακίδες της ταινίας για την καμπάνια, εστιάζοντας στον κόμη και στη νεοαποκτηθείσα ικανότητά του να ακούγεται.
Όσοι θέλουν, μπορούν να παρακολουθήσουν την 1,5 ώρας ταινία με ήχο πλέον στο NonSilentFilm.
από: adweek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου