Και ποιος δεν έχει κάνει σκονάκι στα μαθητικά του χρόνια.
Αξέχαστο θα μου μείνει κάτι που είχαμε σκαρφιστεί εγώ και κάτι φίλοι μου όταν ήμασταν φοιτητές. Η εξεταστική πλησίαζε και ποιος καθόταν να διαβάσει ένα ολόκληρο βιβλίο ... άπειρων σελίδων. Οπότε το βγάλαμε και εμείς φωτοτυπίες σε σμίκρυνση, κόψε-ράψε αφήσαμε γύρω στις 100 σελίδες και τις μοιραστήκαμε στα τέσσερα, μιας και ξέραμε πως ο καθηγητής πήγαινε ανά τετράδες τα θέματα. Αποτέλεσμα; Παταγώδης αποτυχία! Άντε να θυμηθείς που είναι τι!!!
Αυτό όμως δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που σκαρφίστηκε ένας φοιτητής στο Καζακστάν.
Ο φοιτητής κατά τη διάρκεια της εξέτασης του μαθήματος της Ιστορίας έδειχνε πολύ ανήσυχος, κουνιόταν διαρκώς και έμοιαζε σαν κάτι να τον ενοχλεί στο σώμα του. Στις ερωτήσεις των καθηγητών, «μασούσε» τα λόγια του και έδειχνε πολύ «ύποπτος». Τι τον ενοχλούσε; Ένα σκονάκι μήκους 10,5 μέτρων με 25.000 απαντήσεις σε όλα τα SOS θέματα και το οποίο είχε τυλίξει γύρω από το στήθος του. Εννοείτε πως ο φοιτητής μηδενίστηκε. Και εδώ τώρα, άνετα μπορεί να εκφράσει κανείς την γνωστή απορία. «Αν είχε αφιερώσει έστω το μισό χρόνο στο διάβασμα από αυτόν που διέθεσε για να φτιάξει το σκονάκι, δεν θα ήταν αλλιώς τα πράγματα;».
Αξέχαστο θα μου μείνει κάτι που είχαμε σκαρφιστεί εγώ και κάτι φίλοι μου όταν ήμασταν φοιτητές. Η εξεταστική πλησίαζε και ποιος καθόταν να διαβάσει ένα ολόκληρο βιβλίο ... άπειρων σελίδων. Οπότε το βγάλαμε και εμείς φωτοτυπίες σε σμίκρυνση, κόψε-ράψε αφήσαμε γύρω στις 100 σελίδες και τις μοιραστήκαμε στα τέσσερα, μιας και ξέραμε πως ο καθηγητής πήγαινε ανά τετράδες τα θέματα. Αποτέλεσμα; Παταγώδης αποτυχία! Άντε να θυμηθείς που είναι τι!!!
Αυτό όμως δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που σκαρφίστηκε ένας φοιτητής στο Καζακστάν.
Ο φοιτητής κατά τη διάρκεια της εξέτασης του μαθήματος της Ιστορίας έδειχνε πολύ ανήσυχος, κουνιόταν διαρκώς και έμοιαζε σαν κάτι να τον ενοχλεί στο σώμα του. Στις ερωτήσεις των καθηγητών, «μασούσε» τα λόγια του και έδειχνε πολύ «ύποπτος». Τι τον ενοχλούσε; Ένα σκονάκι μήκους 10,5 μέτρων με 25.000 απαντήσεις σε όλα τα SOS θέματα και το οποίο είχε τυλίξει γύρω από το στήθος του. Εννοείτε πως ο φοιτητής μηδενίστηκε. Και εδώ τώρα, άνετα μπορεί να εκφράσει κανείς την γνωστή απορία. «Αν είχε αφιερώσει έστω το μισό χρόνο στο διάβασμα από αυτόν που διέθεσε για να φτιάξει το σκονάκι, δεν θα ήταν αλλιώς τα πράγματα;».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου