Μπορεί μια σκουριασμένη επιφάνεια να μας δώσει ένα πλανήτη; Με το photoshop όλα γίνονται! Γι' αυτό και σήμερα θα δούμε πως μπορούμε αν φτιάξουμε πλανήτες από σκουριασμένα textures.
Η εικόνα που θα χρησιμοποιήσω είναι αυτή εδώ (πηγή)
Βήμα 1 - Επιλογή του τμήματος
Ανοίγουμε την εικόνα. Με το Elliptical Marquee tool (Μ) και το Shift πατημένο δημιουργούμε ένα κύκλο. Αντιγράφουμε την επιλογή (Edit -> Copy ή Ctrl+C). Στην εικόνα παρακάτω έχω την επιλογή μου με κόκκινο για να φαίνεται.
Βήμα 2 - Δημιουργούμε την εικόνα μας
Πατάμε το πλήκτρο D στο πληκτρολόγιο μας (για να ορίσουμε τα foreground και background color σε μαύρο και άσπρο αντίστοιχα) και έπειτα το Χ για να ορίσουμε σαν background color το μαύρο. Δημιουργούμε ένα νέο έγγραφο (File -> New ή Ctrl+N). Στο παράθυρο που ανοίγει αλλάζουμε μόνο το Background Contents και επιλέγουμε Black. Επικολλούμε το τμήμα που είχαμε κάνει από πριν αντιγραφή (Edit -> Paste ή Ctrl+V). Πατάμε Ctrl+T και μικραίνουμε το τμήμα που επικολλήσαμε τραβώντας μια από της λαβές στις γωνίες έχοντας πατημένα τα πλήκτρα Shift και Alt ταυτόχρονα.
Βήμα 3 - Δίνουμε προοπτική
Για να δώσουμε μια προοπτική στον πλανήτη μας πάμε Filter -> Distort -> Spherize και δίνουμε τιμή 100%. Επαναλαμβάνουμε το βήμα πηγαίνοντας Filter -> Spherize ή πατώντας Ctrl+F (η εντολή επαναλαμβάνει το τελευταίο -οποιοδήποτε- φίλτρο με τις ίδιες ρυθμίσεις που χρησιμοποιήσαμε). Αν ο πλανήτης μας μετά το φίλτρο είναι πολύ μεγάλος, τον μικραίνουμε όπως και πριν με το Ctrl+T. Δημιουργούμε ένα νέο layer και σχεδιάζουμε ένα νέο κύκλο σχεδόν στο μέγεθος του πλανήτη. Πατάμε Alt+Backspace (Edit -> Fill Selection) και γεμίζουμε την επιλογή με μαύρο. Πατάμε Ctrl+D για να απο-επιλέξουμε την επιλογή.
Βήμα 4 - Προσθέτουμε ατμόσφαιρα
Με διπλό κλικ στο layer του πλανήτη στην παλέτα των ανοίγει το παράθυρο των Layer Style. Επιλέγουμε πρώτα Inner Glow, και δίνουμε τιμή 25px στο size, Opacity 75%, και επιλέγουμε ένα απαλό μπλε για χρώμα. Έπειτα πάμε Outer Glow, δίνουμε Size 80px, Opacity 75% και επιλέγουμε ένα ακόμα πιο απαλό μπλε.
Βήμα 5 - Δημιουργούμε την σκοτεινή πλευρά
Επιλέγουμε το layer με το μαύρο κύκλο, πάμε Filter -> Blur -> Gaussian Blur και δίνουμε Radius 70 Pixels γα να δημιουργήσουμε τη σκιά. Μπορούμε να μεγαλώσουμε τη σκιά πάλι με το Ctrl+T και με το Move tool (V) να την τοποθετήσουμε όπου θέλουμε.
Βήμα 6 - Προσθέτουμε ανατολή και αστέρια
Πάμε Layer -> New -> Layer. στο παράθυρο που ανοίγει επιλέγουμε Mode: Hard Light και τικάρουμε το "Fill with Hard Light-neutral colour". Πάμε Filter -> Render -> Lens Flare, και δίνουμε Brightness 100% και επιλέγουμε για το Lens Type το 50-300mm zoom. Με το Move tool πάλι τοποθετούμε τη λάμψη στον ορίζοντα του πλανήτη. Και αυτή μπορούμε να τη μικρύνουμε, όπως κάναμε με τον πλανήτη και τη σκιά.
Για τα αστέρια, δημιουργούμε ένα νέο Layer πάνω από το layer background και για να τα δημιουργήσουμε δείτε ένα παλιό tutorial που είχαμε στολίσει τη Βουλή των Ελλήνων.
Ο πλανήτης μας είναι έτοιμος!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου