Υπάρχουν 20 κλασικά αυτοκίνητα, αξίας άνω των 126 εκατομμυρίων ευρώ, που χάθηκαν από διάφορα μέρη του κόσμου. Ανακαλύψτε τις τελευταίες γνωστές τοποθεσίες τους και τα ενδιαφέροντα άλυτα μυστήρια γύρω από τις εξαφανίσεις τους.
Το Select Car Leasing ψάχνει σε όλο τον κόσμο και κυνηγάει να βρει τα πιο πολύτιμα χαμένα αυτοκίνητα του κόσμου. Σε αντίθεση με σήμερα, που οι συλλέκτες συντηρούν κλασικά αυτοκίνητα λόγω της ιστορικής σημασίας και της αξίας τους, αυτό δεν συνέβαινε στις προηγούμενες δεκαετίες.
Έχουν χαθεί πολλά αυτοκίνητα αξίας εκατομμυρίων. Τα περισσότερα εμφανίστηκαν ξανά, αλλά μερικά παρέμειναν χαμένα. Μεταξύ αυτών είναι μια Bugatti Type 57 SC, γνωστή ως "La Voiture Noire" ή "The Black Car", το οποίο κάποιοι έχουν υπολογίσει την αξία του άνω των 77,5 εκατομμυρίων ευρώ -αν εμφανιστεί ποτέ...
Δείτε μερικά από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα του κόσμου που εξαφανίστηκαν μεταξύ του 1912 και του 2014.
Ο χάρτης των χαμένων κλασικών αυτοκινήτων δείχνει αυτοκίνητα αξίας άνω των 126 εκατομμυρίων ευρώ που χάθηκαν σε διάφορα μέρη του κόσμου
Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα εμφανίστηκαν για τελευταία φορά στις δυτικές και ανατολικές ακτές της Αμερικής, με αξιοσημείωτα παραδείγματα όπως η Porsche 550 Spyder του Τζέιμς Ντιν και το παγκοσμίου φήμης DeLorean DMC-12 που εμφανίστηκε στην ταινία "Επιστροφή στο Μέλλον". Επίσης, πολλά, όπως η περίφημη Ferrari 375 MM και η Bugatti Type 57 SC, εξαφανίστηκαν στην Ευρώπη.
Δύο αυτοκίνητα είχαν ατυχές τέλος, σε πλοία που βυθίστηκαν στον Ατλαντικό Ωκεανό, όπως το SS Andrea Doria που βυθίστηκε με τον Τιτανικό.
Δυτική ακτή των ΗΠΑ, αξία των αγνοουμένων αυτοκινήτων: 6,8 εκατομμύρια €
Δύο αυτοκίνητα είχαν ατυχές τέλος, σε πλοία που βυθίστηκαν στον Ατλαντικό Ωκεανό, όπως το SS Andrea Doria που βυθίστηκε με τον Τιτανικό.
Δυτική ακτή των ΗΠΑ, αξία των αγνοουμένων αυτοκινήτων: 6,8 εκατομμύρια €
Η δυτική ακτή των ΗΠΑ φιλοξενεί μερικά από τα πιο όμορφα και πολύτιμα αυτοκίνητα που έχουν χαθεί. Η διάσημη Porsche Spyder 500 του Τζέιμς Ντιν εκλάπη πέντε χρόνια μετά το δυστύχημα το 1955. Αφού αγοράστηκε από τον Τζορτζ Μπάρις, το αυτοκίνητο εξαφανίστηκε από ένα ρυμουλκούμενο που το μετέφερε από το Μαϊάμι στο Λος Άντζελες. Ένα άλλο κλασικό αυτοκίνητο που έχει χαθεί στην περιοχή είναι το Shelby GT500 που ανήκε στον Τζιμ Μόρισον. Μετά από ένα ατύχημα στο Λος Άντζελες, ο Μόρισον το εγκατέλειψε για βρει βοήθεια. Όταν ο Μόρισον επέστρεψε στο σημείο, το αυτοκίνητο είχε χαθεί. Το 2010, πάνελ αμαξώματος από ένα πρωτότυπο DeLorean DMC-12 που εμφανίστηκε στην ταινία Επιστροφή στο Μέλλον, βρέθηκαν να κρέμονται από την οροφή ενός εστιατορίου στην Χαβάη. Ίσως, η αξία των πάνελ να ευθύνεται που χάθηκαν, καθώς εξαφανίστηκαν όταν αργότερα εκείνον τον χρόνο έκλεισε το εστιατόριο. Άλλα αυτοκίνητα που χάθηκαν στην περιοχή περιλαμβάνουν το Chevrolet Superior Coach και ένα εμβληματικό της δεκαετίας του 1950 και του '60, το Bettencourt-Zupan Coupe.
Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, αξία των αγνοουμένων αυτοκινήτων: 5,4 εκατομμύρια €
Μια Aston Martin DB5, η οποία εμφανίστηκε στο Goldfinger του Τζέιμς Μποντ, εκλάπη το 1997 και είναι ίσως το πιο ακριβό αυτοκίνητο που εξαφανίστηκε στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Το αυτοκίνητο είχε αποθηκευτεί σε υπόστεγο του αεροδρομίου της Φλόριντα πριν εξαφανιστεί υπό ύποπτες συνθήκες ένα βράδυ. Όλα τα στοιχεία για το που βρίσκεται, μέχρι στιγμής, έχουν αποδειχθεί παραπλανητικά. Ένα άλλο αυτοκίνητο που χάθηκε στην περιοχή ήταν το Oldsmobile Golden Rocket. Το αποκάλεσαν ως ένα από τα πιο ριζοσπαστικά σχέδια της εποχής της Motorama και κανείς δεν ξέρει αν υπάρχει ακόμα και σήμερα. Για την General Motors ήταν μια συνήθης πρακτική το να καταστρέφει πρωτότυπα μοντέλα μετά τη χρήση, αλλά δεν υπάρχουν σχετικά αρχεία γι' αυτό. Επίσης, στην περιοχή χάθηκαν ένα Buick Wildcat, μια Chevrolet Waldorf Nomad και ένα Cadillac La Espada.
Ευρώπη, αξία των αγνοουμένων αυτοκινήτων: 94,8 εκατομμύρια €
Ευρώπη, αξία των αγνοουμένων αυτοκινήτων: 94,8 εκατομμύρια €
Στην Ευρώπη έχουν χαθεί πολλά κλασικά αυτοκίνητα τον τελευταίο αιώνα, και ίσως κανένα πιο διάσημο από την Bugatti Type 57 SC. Πολλές θεωρίες περιβάλλουν την θρυλική Bugatti που εξαφανίστηκε στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Η διάσημη Ferrari 375 MM είναι ένα ακόμη αυτοκίνητο που εξαφανίστηκε το 1953. Το αυτοκίνητο πουλήθηκε σε έναν συλλέκτη στη Γένοβα της Ιταλίας, αλλά από τότε, δεν το έχει δει κανείς για πάνω από 65 χρόνια. Ένα αυτοκίνητο που εξαφανίστηκε πρόσφατα στην Ευρώπη ήταν το Horch 855 Spezial roadster, το οποίο εξαφανίστηκε μετά την εξορία του πρώην προέδρου της Ουκρανίας, Βίκτορ Γιανουκόβιτς. Μετά από μια ταραχώδη περίοδο στη χώρα, κανείς δεν μπόρεσε να εντοπίσει που βρίσκονται τα οχήματα. Το Cord Speedster είναι ένα ακόμη αυτοκίνητο που εξαφανίστηκε στην Ευρώπη, αλλά αυτό μετά από μια εμφάνισή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού κατά τη διάρκεια του Μεσοπολέμου. Άλλα αυτοκίνητα που πρέπει να βρεθούν στην ήπειρο περιλαμβάνουν μια Plymouth Fury αξίας 165.847€, ένα Amilcar CGSS και το εντυπωσιακά μοναδικό πρωτότυπο BMW Garmisch Bertone.
Αφρική, αξία αγνοούμενων αυτοκινήτων: 18,5 εκατομμύρια €
Αφρική, αξία αγνοούμενων αυτοκινήτων: 18,5 εκατομμύρια €
Η Αλγερία είναι το τελευταίο γνωστό μέρος ενός από τα πιο διάσημα χαμένα αυτοκίνητα στην ιστορία. Κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου της Αλγερίας το 1962, ένα Duesenberg SJ-506 εξαφανίστηκε όταν ο ιδιοκτήτης του, ο Emile Beghain, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη χώρα. Μερικοί υποθέτουν ότι το αυτοκίνητο καταστράφηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου, αν και δεν υπάρχει καμία απόδειξη. Έχει επίσης προταθεί ότι το αυτοκίνητο μπορεί να έχει κλαπεί κατά τη διάρκεια του χάους του πολέμου.
Ατλαντικός Ωκεανός, αξία των αγνοουμένων αυτοκινήτων: 1,3 εκ. €
Ατλαντικός Ωκεανός, αξία των αγνοουμένων αυτοκινήτων: 1,3 εκ. €
Οι τρεις μεγάλοι χαμένοι θρύλοι
Παρόλο που το μυστήριο περιβάλλει και τα 20 αυτοκίνητα που έχουν χαθεί, υπάρχουν τρία που ξεχωρίζουν ως τα πιο περιζήτητα και επιθυμητά. Αυτά είναι η Ferrari 375 MM, το Duesenberg SJ-506 και η Bugatti Type 57 SC. Η συνολική τους αξία, κατά προσέγγιση, είναι πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ.
Παρόλο που το μυστήριο περιβάλλει και τα 20 αυτοκίνητα που έχουν χαθεί, υπάρχουν τρία που ξεχωρίζουν ως τα πιο περιζήτητα και επιθυμητά. Αυτά είναι η Ferrari 375 MM, το Duesenberg SJ-506 και η Bugatti Type 57 SC. Η συνολική τους αξία, κατά προσέγγιση, είναι πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ.
Η Ferrari 375 MM
Από τα 26 που κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν από την ιταλική εταιρία, μόνο μια Ferrari 375 MM δεν ξέρουμε που βρίσκεται (αριθμός πλαισίου 0378AM). Η Ferrari πούλησε το αυτοκίνητο στον Ιταλό επιχειρηματία Dr. Enrico Wax, έναν συλλέκτη αυτοκινήτων που επέλεξε να κρατήσει το αυτοκίνητο στο γκαράζ του στη Γένοβα αντί να το βάλει να συμμετάσχει σε αγώνες όπως έκαναν οι περισσότεροι από τους ομολόγους του. Ωστόσο, το 1953, το αυτοκίνητο φαινόταν να έχει εξαφανίστηκε, χωρίς κανείς (ανοιχτά) να γνωρίζει που βρίσκεται. Αν ποτέ βρεθεί το αυτοκίνητο, ίσως να είναι μια από τις πιο καλοδιατηρημένες Ferrari.
Το Duesenberg SJ-506
Το Duesenberg SJ-506, ή "Doozy", θεωρείται ευρέως ως ένα από τα πιο περιζήτητα και επιθυμητά αμερικανικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ, με έναν υπερτροφοδοτούμενο οκτακύλινδρο κινητήρα που ήταν εξαιρετικά σπάνιος για τη δεκαετία του 1930. Το μυθικό αυτοκίνητο (με αριθμό πλαισίου 506) πουλήθηκε στον Emile Beghain, ο οποίος έτρεξε με το αυτοκίνητο πριν επιστρέψει στην πατρίδα του την Αλγερία μαζί του. Όταν ξέσπασε ο εμφύλιος πόλεμος το 1962, ο Beghain αναγκάστηκε να φύγει και το αυτοκίνητο από τότε έχει χαθεί.
Η Bugatti Type 57 SC
Η Bugatti Type 57 SC
Στη δεκαετία του 1930, η Bugatti ήταν η πιο γνωστή και διάσημη μάρκα σπορ και αγωνιστικών αυτοκινήτων στον κόσμο, οπότε όταν κυκλοφόρησαν τέσσερις ειδικές εκδόσεις της Bugatti Type 57 SC, βασισμένες στην ιδέα Aerolithe, υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον. Ένα από αυτά τα τέσσερα αυτοκίνητα έχει χαθεί και ίσως είναι το μεγαλύτερο και πιο πολύτιμο μυστήριο αυτοκινήτων. Από την εξαφάνισή του και μετά, έχει το παρατσούκλι «La Voiture Noire» ή «The Black Car». Λόγω του ότι το αυτοκίνητο αρχικά εκχωρήθηκε ως δοκιμαστικό, δεν έχει καταγραφεί κανένας ιδιοκτήτης. Οι φήμες λένε ότι στην αρχή της γερμανικής εισβολής στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου το 1940, ο ιδρυτής της Bugatti, Ettore Bugatti, ήθελε να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο δε θα έπεφτε στα χέρια του εχθρού. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ettore έβαλε τη δημιουργία του σε ένα τρένο για το Μπορντό, αλλά το αυτοκίνητο δεν έφτασε ποτέ. Η τελευταία επιβεβαιωμένη γνωστή τοποθεσία του μυθικού αυτοκινήτου ήταν στο εργοστάσιο Molsheim του κατασκευαστή στη Γαλλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου