Τα περισσότερα ναυάγια συνήθως αποδίδονται στις καιρικές συνθήκες, τα ρεύματα ή μηχανικές βλάβες. Υπάρχουν όμως και κάποια που τα πλοία μοιάζουν να έχουν χαθεί σε μια άλλη διάσταση, όπως για παράδειγμα περιστατικά τα οποία συνέβησαν σε συνδυασμό με τη μυστηριώδη δίνη που είναι γνωστή ως Τρίγωνο των Βερμούδων.
Η εξαφάνιση του Thomas Lynch, Jr.
Η πρώτη καταγεγραμμένη περίπτωση παράξενων συμβάντων στην περιοχή του Τριγώνου των Βερμούδων ήταν όταν ο Thomas Lynch, Jr. και η σύζυγός του, οι οποίοι εξαφανίστηκαν ενώ έπλεαν προς τις Δυτικές Ινδίες το 1779. Ο Lynch ήταν εκπρόσωπος της Νότιας Καρολίνας και ένας από τους υπογράφοντες της Διακήρυξης της Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ.
Η ανεξήγητη απώλεια του USS Cyclops
Μέχρι στιγμής, αυτή είναι η μεγαλύτερη απώλεια προσωπικού του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ που δεν σχετίζεται με μάχη. Το USS Cyclops και τα 309 άτομα που επέβαιναν σε αυτό εξαφανίστηκαν χωρίς να αφήσουν ίχνη, κάποια στιγμή γύρω στις 4 Μαρτίου του 1918, μετά την αναχώρησή τους από τα Μπαρμπάντος.
Η εξαφάνιση του Joshua Slocum
Το Spray ήταν το πλοίο του Joshua Slocum, ο οποίος ήταν γνωστός για τις ικανότητές του στη θάλασσα, του πρώτου ανθρώπου που ολοκλήρωσε σόλο αποστολή ιστιοπλοΐας σε όλο τον κόσμο. Στην πραγματικότητα, όταν ο Slocum εξαφανίστηκε ενώ πήγαινε από την Καραϊβική στη Βενεζουέλα το 1909, δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι βρισκόταν στο Τρίγωνο των Βερμούδων, αλλά πολλές θεωρίες υποδηλώνουν ότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος να είχε χάσει τον έλεγχο του σκάφους του. Το 1924 ανακηρύχθηκε νομικά νεκρός.
Το Star Tiger και το Star Ariel
Τα δύο αεροσκάφη εξαφανίστηκαν με διαφορά μόλις ενός έτους το ένα από το άλλο, το Tiger με 29 άτομα στις 30 Ιανουαρίου του 1948, και το Ariel με 20 άτομα στις 17 Ιανουαρίου του 1949. Κανένα αεροπλάνο δεν εξέπεμψε κλήση κινδύνου. Το 1998 βρέθηκαν στις Άνδεις συντρίμμια ενός αεροπλάνου που ανήκει στην ίδια εταιρεία με το Tiger and Ariel και το οποίο είχε εξαφανιστεί το 1947. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, δεν έχει βρεθεί τίποτα από τα άλλα αεροπλάνα της Star.
Η υποτιθέμενη βύθιση του HMS Atalanta
Το 1880, 281 άνθρωποι πέθαναν όταν η βρετανική φρεγάτα -των 26 κανονιών- χάθηκε μετά τον απόπλου της από τις Βερμούδες για το Φάλμουθ της Αγγλίας. Δύο χρόνια νωρίτερα, κοντά στη νήσο Ουάιτ -το μεγαλύτερο νησί της Αγγλίας στη Μάγχη- είχε βυθιστεί το αδελφό πλοίο, το HMS Eurydice, σκοτώνοντας 317 ανθρώπους.
Το 1880, 281 άνθρωποι πέθαναν όταν η βρετανική φρεγάτα -των 26 κανονιών- χάθηκε μετά τον απόπλου της από τις Βερμούδες για το Φάλμουθ της Αγγλίας. Δύο χρόνια νωρίτερα, κοντά στη νήσο Ουάιτ -το μεγαλύτερο νησί της Αγγλίας στη Μάγχη- είχε βυθιστεί το αδελφό πλοίο, το HMS Eurydice, σκοτώνοντας 317 ανθρώπους.
Το S.S. Cotopaxi
Τον Δεκέμβριο του 1925, το Cotopaxi κατευθυνόταν από το Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας προς την Αβάνα, όταν εξαφανίστηκε. Λίγο πριν χαθεί, ο καπετάνιος του πλοίου κάλεσε στον ασύρματο και είπε ότι υπήρχε νερό στο αμπάρι, οπότε φαίνεται να μην υπάρχει αμφιβολία ότι πιθανότατα βυθίστηκε, μαζί με τα 32 μέλη του πληρώματος. Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε το Cotopaxi να προστεθεί στη λίστα με τα μυστήρια του Τριγώνου των Βερμούδων.
Το μυστήριο του Marine Sulphur Queen
Το Marine Sulphur Queen ήταν ένα δεξαμενόπλοιο που μετέφερε θείο. Πήγαινε από το Beaumont του Τέξας στο Νόρφολκ της Βιρτζίνια, αλλά δεν τα κατάφερε ποτέ. Στις 4 Φεβρουαρίου του 1963, ο ασύρματος του τάνκερ εξέπεμψε ένα κανονικό μήνυμα και, στις 6 Φεβρουαρίου, το πλοίο αναφέρθηκε ως αγνοούμενο, μαζί με τα 39 μέλη του πληρώματος. Το 1976, το αδελφό πλοίο, το Sylvia L. Ossa, βρέθηκε ανατολικά των Βερμούδων και το μόνο που βρήκε ήταν μερικά συντρίμμια και μια άδεια σωσίβια λέμβος.
Το Marine Sulphur Queen ήταν ένα δεξαμενόπλοιο που μετέφερε θείο. Πήγαινε από το Beaumont του Τέξας στο Νόρφολκ της Βιρτζίνια, αλλά δεν τα κατάφερε ποτέ. Στις 4 Φεβρουαρίου του 1963, ο ασύρματος του τάνκερ εξέπεμψε ένα κανονικό μήνυμα και, στις 6 Φεβρουαρίου, το πλοίο αναφέρθηκε ως αγνοούμενο, μαζί με τα 39 μέλη του πληρώματος. Το 1976, το αδελφό πλοίο, το Sylvia L. Ossa, βρέθηκε ανατολικά των Βερμούδων και το μόνο που βρήκε ήταν μερικά συντρίμμια και μια άδεια σωσίβια λέμβος.
Το καταραμένο Carroll A. Deering
Ίσως, αυτό το πλοίο ήταν εξαρχής καταδικασμένο. Ο καπετάνιος αρρώστησε και έπρεπε να εγκαταλείψει το πλοίο σε ένα λιμάνι στο Ντέλαγουερ, κάτι που θεωρήθηκε κακός οιωνός. Αφού παρέδωσε το φορτίο του στο Ρίο, το πλοίο ξεκίνησε την επιστροφή του και σταμάτησε στα Μπαρμπάντος για προμήθειες. Στη συνέχεια, το είδαν κοντά στη Βόρεια Καρολίνα και όσοι το είδαν παρατήρησαν ότι το πλήρωμα συμπεριφερόταν παράξενα. Από τότε, το πλοίο δεν εμφανίστηκε ξανά, μέχρι που ξεβράστηκαν τα συντρίμιά του στην ακτή του ακρωτηρίου Hatteras. Το ημερολόγιο του πλοίου, ο εξοπλισμός ναυσιπλοΐας, τα προσωπικά αντικείμενα του πληρώματος και οι σωσίβιες λέμβοι είχαν εξαφανιστεί.
Το S.S. Hewitt
Το Hewitt χάθηκε το 1921 όταν απέπλευσε από το Sabine του Τέξας, με προορισμό το Πόρτλαντ του Μέιν. Στις 25 Ιανουαρίου, ο καπετάνιος κάλεσε κανονικά στον ασύρματο, κάτι που αποδείχθηκε ότι ήταν η τελευταία του επικοινωνία. Τελευταία φορά το είδαν περίπου 250 μίλια βόρεια του Jupiter Inlet της Φλόριντα. Ακόμη και μετά από εκτεταμένη έρευνα κατά μήκος της διαδρομής που υποτίθεται ότι ταξίδευε, δεν έχει βρεθεί ποτέ κανένας ίχνος συντριμμιών.
Μπόνους: Η περίεργη υπόθεση του "Chase Vault"
Αυτή η υπόθεση δεν έχει να κάνει με πλοία ή αεροπλάνα. Το Chase Vault είναι ένας ταφικός θόλος στα Μπαρμπάντος όπου, στις αρχές του 19ου αιώνα, συνέβαιναν περίεργα πράγματα. Κάθε φορά που άνοιγε ο θόλος, όλα τα φέρετρα -εκτός από ένα- είχαν μετακινηθεί.
από: mental floss
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου