Στα τέλη του 1950, η Chrysler έψαξε να βρει μια απάντηση για το δημοφιλές Corvette, που είχε τσακίσει όλα τα σπορ αυτοκίνητα στις ΗΠΑ. Το έργο για το σχεδιασμό του αυτοκινήτου έπεσε στον Virgil Exner, ο βιομηχανικός σχεδιαστής ο οποίος τελικά έγινε ο πρώτος αντιπρόεδρος της Chrysler σε θέματα εμφάνισης. Αυτό που σκέφτηκε ο Exner ήταν -τουλάχιστον- αντισυμβατικό.
Το μοντέλο Plymouth XNR που σχεδίασε ήταν ασύμμετρο και έμοιαζε με καρχαρία. Το μονόπλευρο αυτοκίνητο ήταν σχεδιασμένο μόνο για τον οδηγό. Στην πλευρά του συνοδηγού είχε ένα μικροσκοπικό παράθυρο και μια πόρτα που μπορούσε να καλύψει όλο το κάθισμα!
Ο Virgil Exner με το μοντέλο του
Το μοντέλο Plymouth XNR που σχεδίασε ήταν ασύμμετρο και έμοιαζε με καρχαρία. Το μονόπλευρο αυτοκίνητο ήταν σχεδιασμένο μόνο για τον οδηγό. Στην πλευρά του συνοδηγού είχε ένα μικροσκοπικό παράθυρο και μια πόρτα που μπορούσε να καλύψει όλο το κάθισμα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου