Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Fractalius plugin tutorial


 
Παλιότερα σας είχα δείξει μια εικόνα που είχα φτιάξει με το Photohshop και το plugin fractalius.
 
 

Το Fractalius είναι ένα plugin της Redfield Plugins για το Photoshop -και μερικές ακόμα εφαρμογές- και δημιουργεί παράξενα, εκκεντρικά σχέδια με απλά βήματα. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνει, αλλά "βασίζεται στην εξαγωγή των αποκαλούμενων κρυμμένων fractal texture μιας εικόνας", όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του.

Δεν είναι δωρεάν (κοστίζει 39.90 δολάρια) και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το κατεβάσει από τη σελίδα redfieldplugins.com.

Εγκατάσταση
Το plugin δεν διατίθεται για Mac αλλά μόνο για Windows. Εγώ δουλεύω την έκδοση 1.75 σε Photoshop CS5.

Απλά τρέξτε το αρχείο που θα κατεβάσετε. Αυτό αυτομάτως θα εγκατασταθεί στον φάκελο με τα plugin του photoshop (συνήθως C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS...\Plug-ins\Redfield). Όταν ανοίξετε το photoshop θα δείτε στο Filter τον φάκελο της Redfield με το Fractalius.

Δημιουργία

Ανοίξτε την εικόνα σας στο Photoshop. Εγώ επέλεξα αυτήν εδώ την γάτα (πηγή). Κάντε αμέσως ένα αντίγραφο της (Ctrl+J) για να μην επεξεργαστείτε την αρχική.


Πάμε Filter -> Redfield -> Fractalius.


Εκεί ανοίγει το παράθυρο του plugin. "Παίξτε" με τις τιμές, δείτε σας αρέσει και πατήστε το πράσινο "check".


Τώρα πλέον μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε στο layer που εφαρμόσατε το plugin.

Εγώ εφάρμοσα το ψευτο-HDR εφέ που σας είχα δείξει παλιότερα.


Γι' αυτήν την εκδοχή απενεργοποίησα το αρχικό layer με το plugin.


Δείτε μερικές ακόμα δημιουργίες μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου