Το αεροπλάνο D' Ecquevilly, σχέδιο του Marquis d' Equevilly
Οι σχεδιαστές αεροσκαφών δημιούργησαν πολλά σχέδια πριν τα αεροσκάφη με τα δυο φτερά γίνουν τα κοινώς αποδεκτά που πετούν στους ουρανούς σήμερα. Οι πρωτοπόροι "έπαιξαν" με την ιδέα αεροσκαφών με πολλά φτερά και απίστευτες δομές, πριν τα εγκαταλείψουν μια για πάντα. Δείτε μερικές από τις μεγαλύτερες αποτυχίες.
Δείτε ακόμη:
10 ιστορικά ιπτάμενα αυτοκίνητα
Barnstormers: Οι ακροβάτες των αιθέρων!
Τα αεροσκάφη των Philips το 1904, το 1907 και το 1911:
Το Blériot III με δυο ελλειπτικά κλειστά φτερά, κατασκευή των Louis Blériot και Gabriel Voisin το 1906. Δεν πέταξε ποτέ.
Το Cygnet ή Aerodrome #5, ένα πειραματικό αεροσκάφος με έναν τοίχο από 3.393 τετραεδρική κυττάρων αντί για φτερά, κατασκευή της Canadian Aerial Experiment Association το 1907.
Το τρίπλανο Bousson-Borgnis του 1908
Το τρίπλανο Dufaux, ένα ελβετικό πειραματικό αεροσκάφος κατασκευασμένο το 1908 από τους Armand και Henri Dufaux
Το υδροπλάνο Humphreys, το πρώτο υδροπλάνο, κατασκευασμένο το 1908-1909
Το ελικόπτερο του Wilbur R. Kimball, 1909
Το πρώτο στρατιωτικό αεροσκάφος που κατασκευάστηκε, σχέδιο του λοχαγού Jean Dorand το 1909
Το Zerbe με πέντε φτερά και δυο έλικες, 1910
Το Seddon Mayfly, ένα παράλληλο διπλάνο, σχέδιο των Seddon και Hackett στο Wolverhampton της Αγγλίας το 1910. Ήταν το μεγαλύτερο του κόσμου, αλλά δεν πέταξε ποτέ.
Το Jacobs, σχέδιο και κατασκευή του Henry William Jacobs το 1910
Το Geary Circular Triplane, 1911
Τo Howard Huntington από το 1912 (ή 1914) με έξι παράλληλα μικρά φτερά
Το μήκους 23,45 μέτρων Caproni Ca.60 Noviplano, ένα ιπτάμενο πλοίο με οκτώ V12 κινητήρες και εννιά φτερά. Καταστράφηκε στην πτώση πτήση του στις 4 Μαρτίου του 1921, αφού πρώτα έφτασε σε ύψος 60 μέτρων πάνω από τη λίμνη Maggiore στην Ιταλία και έπεσε:
Το πρώτο επιτυχημένο αεροσκάφος που κινούταν με τη δύναμη του ανθρώπου, το Gerhardt Cycleplane, από τον Dr. W. Frederick Gerhardt το 1923
από: io9
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου