Τρίτη 19 Ιουλίου 2022

Ο τέλειος συγχρονισμός: Η φωτογραφία ενός κεραυνού κάτω από ένα διπλό ουράνιο τόξο


Χάρη στην εμπειρία του και τα ειδικά εργαλεία του, ο φωτογράφος Jason Rinehart μπόρεσε να στηθεί για να τραβήξει μια τέλεια συγχρονισμένη φωτογραφία ενός κεραυνού κάτω από ένα διπλό ουράνιο τόξο.
 
 

Ο Rinehart είναι ο ιδιοκτήτης και διαχειριστής της επιχείρησης Hartlight Photography στο Μπιούκαναν της Βιρτζίνια. Λέει ότι ενώ οι περισσότεροι τον γνωρίζουν για τη δουλειά του στο long exposure light painting, λέει ότι είναι εξίσου παθιασμένος με την αποτύπωση του φυσικού φωτισμού της φύσης που έρχεται με τη μορφή καταιγίδων.

Ένα βράδυ που πήγαινε στο σπίτι του, παρακολουθούσε μέσω χαρτών ραντάρ τη γραμμή των καταιγίδων στη Δυτική Βιρτζίνια, όταν, χάρη στην εμπειρία του, συνειδητοποίησε ότι θα περνούσαν από την περιοχή του γύρω στο ηλιοβασίλεμα.
 

"Η γραμμή των καταιγίδων είχαν περίπου 20 με 30 μίλια πλάτος, γεγονός που πρόσθεσε επίσης τη δυνατότητα να δημιουργηθεί κάτι ξεχωριστό όταν θα περνούσε από πάνω, καθώς θα φωτιζόταν από τον ήλιο που δύει στην μπλε ώρα".

"Πήρα τον εξοπλισμό μου από το σπίτι μου και κατευθύνθηκα προς το Blue Ridge Parkway, στο αγαπημένο μου σημείο, ακριβώς την ώρα για να παρακολουθήσω αυτό το όμορφο σύννεφο να κατευθύνεται προς το μέρος μου".

"Μόλις το σύννεφο έφτασε σε εμένα και καθώς περνούσε η καταιγίδα, κλείστηκα στο αυτοκίνητό μου για 20 λεπτά. Στα δυτικά, μπορούσα να δω τον ήλιο να αρχίζει να δημιουργεί αυτές τις απίστευτες ζωντανές πορτοκαλί, ροζ αποχρώσεις προς την ανατολή φωτίζοντας το πίσω μέρος της γραμμής των καταιγίδων".
 

Ο ίδιος λέει ότι η βροχή σταμάτησε την ώρα που σχηματίστηκε ένα απίστευτο ουράνιο τόξο μπροστά του. Έστησε τους φακούς του και άρχισε να φωτογραφίζει σε συνεχή λειτουργία για να δώσει στον εαυτό του τις καλύτερες πιθανότητες να τραβήξει έναν κεραυνό.

"Καθώς το ουράνιο τόξο άρχισε να μεγαλώνει στον ουρανό κατάλαβα αμέσως ότι θα ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο. Έχω απαθανατίσει στο παρελθόν ουράνια τόξα στο πάρκο, αλλά ποτέ τόσο φωτεινό και ζωντανό όσο αυτό. Το χρώμα ήταν κάτι που σου κόβει την ανάσα και το να είσαι φωτογράφος, το να ξέρεις ότι απαθανάτισες κάτι τόσο ιδιαίτερο είναι απερίγραπτο".

"Το επόμενο πράγμα που συνέβη ήταν αυτός ο κεραυνός που έπεσε τέλεια πλαισιωμένος μέσα σε αυτό το όμορφο ουράνιο τόξο".

"Ένιωθα σαν να βρισκόμουν ακριβώς εκεί που έπρεπε να είμαι την ακριβή στιγμή για να απαθανατίσω την τέλεια στιγμή", λέει.

από: peta pixel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου