Ο Stefan Asafti είναι ένας ταλαντούχος γραφίστας από τη Ρουμανία. Σε αυτό το project του με τίτλο "The Greatest Brandversations", ξανασχεδιάζει τα λογότυπα των μεγαλύτερων εταιρειών χρησιμοποιώντας τα λογότυπα των αντιπάλων τους.
Ο ίδιος αναφέρει, "Πάντα υπήρχαν διαφορές μεταξύ των ανταγωνιζομένων εταιρειών, ενώ οι οπαδοί της κάθε εταιρείας είναι πεπεισμένοι ότι η δική τους διαθέτει το καλύτερο προϊόν. Τελευταία, οι αντίπαλοι έχουν πραγματοποιήσει ακόμα και διαφημιστικές καμπάνιες εναντίον των ανταγωνιστών τους. Το έργο προσεγγίζει ως επί το πλείστον την οπτική «συνομιλία» μεταξύ των εταιρικών λογότυπων και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζει ο ένας τον άλλο, εξ ου και το όνομα του έργου, Brandversations.
Στόχος της αλλαγής των σημάτων είναι να δημιουργήσω ένα είδος σύγχυσης. Είναι εκπληκτικό το πώς τα λογότυπα μπορούν να επηρεάσουν άλλα λογότυπα. Η αλήθεια είναι ότι κάθε ζευγάρι αντιπάλων έχει κάτι κοινό, κάτι που τους έχει βοηθήσει φτιάξουν μια ταυτότητα διαφορετική από του ανταγωνιστή."
Ο ίδιος αναφέρει, "Πάντα υπήρχαν διαφορές μεταξύ των ανταγωνιζομένων εταιρειών, ενώ οι οπαδοί της κάθε εταιρείας είναι πεπεισμένοι ότι η δική τους διαθέτει το καλύτερο προϊόν. Τελευταία, οι αντίπαλοι έχουν πραγματοποιήσει ακόμα και διαφημιστικές καμπάνιες εναντίον των ανταγωνιστών τους. Το έργο προσεγγίζει ως επί το πλείστον την οπτική «συνομιλία» μεταξύ των εταιρικών λογότυπων και τους τρόπους με τους οποίους επηρεάζει ο ένας τον άλλο, εξ ου και το όνομα του έργου, Brandversations.
Στόχος της αλλαγής των σημάτων είναι να δημιουργήσω ένα είδος σύγχυσης. Είναι εκπληκτικό το πώς τα λογότυπα μπορούν να επηρεάσουν άλλα λογότυπα. Η αλήθεια είναι ότι κάθε ζευγάρι αντιπάλων έχει κάτι κοινό, κάτι που τους έχει βοηθήσει φτιάξουν μια ταυτότητα διαφορετική από του ανταγωνιστή."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου