Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Τα τελευταία λόγια 25 διάσημων συγγραφέων


Ernest Hemingway
«Goodnight my kitten»: Καληνύχτα, γατούλα μου
Στη σύζυγό του, πριν αυτοκτονήσει.



Charles Dickens
«On the ground»: Κάτω.
Υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο έξω από το σπίτι του και ζητούσε να τον αφήσουν κάτω.

L. Frank Baum
«Now I can cross the shifting sands»: Τώρα μπορώ να περάσω από την κινούμενη άμμο.
Ο συγγραφέας του Μάγος του Οζ αναφερόταν στην Κινούμενη Άμμο, στην έρημο γύρω από το Οζ.

George Bernard Shaw
«Dying is easy, comedy is hard»: Ο θάνατος είναι εύκολος, η κωμωδία δύσκολη.

Hunter S. Thompson
«Relax - this won’t hurt»: Ηρεμίστε. Δεν θα πονέσω.
Η τελευταία φράση στο σημείωμα που άφησε πριν αυτοκτονήσει.

Henrik Ibsen
«On the contrary!»: Αντιθέτως!
Η απάντησή του στη νοσοκόμα που του είπε πως ήταν λίγο καλύτερα.

Dylan Thomas
«I’ve had 18 straight whiskies… I think that’s the record»: Ήπια 18 σκέτα ουσίσκι… Μάλλον είναι ρεκόρ.

J. M. Barrie, συγγραφέας του Πήτερ Παν
«I can’t sleep»: Δεν μπορώ να κοιμηθώ.

Louisa May Alcott
«This is not mengigitis?»: Δεν είναι μηνιγγίτιδα αυτό;
Η Alcott δεν έπασχε από μηνιγγίτιδα, αν και αυτό πιστεύεται. Πέθανε από δηλητήριο του υδραργύρου.

Χανς Κρίστιαν Άντερσεν
«Don’t ask me how I am. I understand nothing more.»: Μη με ρωτάτε πως είμαι. Δεν καταλαβαίνω τίποτα πια.

Jane Austen
«I want nothing but death»: Θέλω μόνο να πεθάνω.
Σε απάντηση προς την αδελφή της, Cassandra, η οποία την ρώτησε αν ήθελε κάτι.

Άντον Τσέχωφ
«I haven’t had champagne for a long time»: Έχω πολύ καιρό να πιώ σαμπάνια.
Πεθαίνοντας από φυματίωση, ο γιατρός του, του έδωσε σαμπάνια για να απαλύνει τον πόνο.

Jean Cocteau
«Since the day of my birth, my death began its walk. It is walking towards me, without hurrying»: Από την ημέρα της γέννησής μου, ο θάνατος μου έρχεται προς το μέρος μου. Έρχεται προς τα μένα, χωρίς να βιάζεται.

W.C. Fields
«Goddamn the whole fucking world and everyone in it except you, Carlotta!»: Στο διάολο ο κόσμος όλος εκτός από εσένα, Carlotta!
Αναφερόταν στην Carlotta Monti, ηθοποιό και ερωμένη του.

Thomas Hobbes
«I am about to take my last voyage, a great leap in the dark»: Είμαι έτοιμος να κάνω το τελευταίο ταξίδι μου, ένα μεγάλο άλμα στο σκοτάδι.

Washington Irving
«I have to set my pillows one more night, when will this end already?»: Πρέπει να φτιάξω τα μαξιλάρια μου ακόμα ένα βράδυ, πότε θα σταματήσει αυτό επιτέλους;
Μιλώντας στην ανιψιά του.

Mark Twain
«Good bye. If we meet…»: Αντίο. Αν ξαναϊδωθούμε.
Μιλώντας στην κόρη του, Κλάρα.

Leo Tolstoy
«But the peasants… How do the peasants dye?»: Και οι αγρότες; Πως πέθαναν;

Johann Wolfgang von Goethe
«More light!»: Περισσότερο φως!

James Joyce
«Does nobody understand?»: Κανείς δεν καταλαβαίνει;

Η. G. Wells
«Go away. I am all right.»: Φύγετε. Είμαι καλά.
Δεν ήξερε πως πέθαινε.

Henry David Thoreau
«Moose … Indian»: Ελάφι… Ινδιάνος.

Edgar Allan Poe
«Lord help my poor soul»: Κύριε, βοήθα την ψυχή μου.

Alfred Jarry
«I am dying. Please … bring a toothpick»: Πεθαίνω. Σας παρακαλώ … φέρτε μου μια οδοντογλυφίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου