Τον Ιούλιο η Google ανακοίνωσε τα κέρδη της για το 2ο τρίμηνο του 2011.
Δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι οι πιο ακριβές με βάση το υψηλότερο κόστος ανά κλικ και το ποια είναι πιο ανταγωνιστική από την άποψη αναζήτησης. Μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της Google προέρχονται από τις διαφημίσεις AdWords, αυτές οι κατηγορίες είναι υπεύθυνες για ένα μεγάλο μέρος των κερδών της Google.
Οι 20 πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά είναι οι εξής:
Κλικ για να μεταφερθείτε στο infographic.
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_unP9JQUa16BZAZfdhUg2fPHY0M0_W7QxpqFaMMwancajkld2mMgZ6OlcqNI_S5JCha5qo17mq7LGIaxBU644tncO4veiXToDgsmndODfzV5Z3PWx_Sbed7myIbdpeNjSFDUHclHQ=s0-d)
Δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι οι πιο ακριβές με βάση το υψηλότερο κόστος ανά κλικ και το ποια είναι πιο ανταγωνιστική από την άποψη αναζήτησης. Μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της Google προέρχονται από τις διαφημίσεις AdWords, αυτές οι κατηγορίες είναι υπεύθυνες για ένα μεγάλο μέρος των κερδών της Google.
Οι 20 πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά είναι οι εξής:
- Ασφάλειες
- Δάνεια
- Υποθήκες
- Εισαγγελέας
- Πίστωση
- Δικηγόρος
- Δωρεές
- Πτυχίο
- Φιλοξενία (hosting)
- Αξιώσεις
- Τηλεφωνική Συνδιάσκεψη
- Εμπόριο
- Λογισμικό
- Ανάκτηση (recovery)
- Μεταφορά
- Φυσικό αέριο / ηλεκτρισμός
- Μαθήματα
- Κέντρο θεραπείας και αποκατάστασης
- Θεραπεία
- Ομφαλοπλακουντιακό αίμα
Κλικ για να μεταφερθείτε στο infographic.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου