Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Οι πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά στο Google AdWords

Τον Ιούλιο η Google ανακοίνωσε τα κέρδη της για το 2ο τρίμηνο του 2011.

Δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι οι πιο ακριβές με βάση το υψηλότερο κόστος ανά κλικ και το ποια είναι πιο ανταγωνιστική από την άποψη αναζήτησης. Μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της Google προέρχονται από τις διαφημίσεις AdWords, αυτές οι κατηγορίες είναι υπεύθυνες για ένα μεγάλο μέρος των κερδών της Google.

Οι 20 πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά είναι οι εξής:
  • Ασφάλειες
  • Δάνεια
  • Υποθήκες
  • Εισαγγελέας
  • Πίστωση
  • Δικηγόρος
  • Δωρεές
  • Πτυχίο
  • Φιλοξενία (hosting)
  • Αξιώσεις
  • Τηλεφωνική Συνδιάσκεψη
  • Εμπόριο
  • Λογισμικό
  • Ανάκτηση (recovery)
  • Μεταφορά
  • Φυσικό αέριο / ηλεκτρισμός
  • Μαθήματα
  • Κέντρο θεραπείας και αποκατάστασης
  • Θεραπεία
  • Ομφαλοπλακουντιακό αίμα

Κλικ για να μεταφερθείτε στο infographic.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου