Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2011

Η ιστορία της διαφήμισης στο facebook

Σε παλιότερο θέμα μας είχαμε δει τις ακριβότερες λέξεις-κλειδιά στο Google AdWords. Σειρά έχει το facebook και το δικό του μερίδιο στο μάρκετινγκ.

Όταν το facebook ξεκίνησε το 2004 δεν ήταν καθόλου φιλικό προς το μάρκετινγκ και έχει πολλές αποτυχίες στην προσπάθεια του να τα καταφέρει. Από ένα κολεγιακό κοινωνικό δίκτυο μετατράπηκε σε μια ιστοσελίδα στην οποία συμμετέχει το 7,3% του παγκόσμιου πληθυσμού και τελικά εξελιχθεί και σε εργαλείο του μάρκετινγκ. Μία έκθεση αναφέρει ότι φέτος οι διαφημιστές θα δαπανήσουν 4 δισεκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση στο Facebook.

Δείτε το ενδιαφέρον infographic (κλικ για να μεταφερθείτε).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου