Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Αλκοόλ και οδήγηση...

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, μια εμπειρία μου επάνω στο ποτό και την οδήγηση.

Όπως ολοι σας γνωρίζετε πάρα πολύς κόσμος έχει προβλήματα με την Τροχαία και ρισκάρει ταυτόχρονα και την ζωή του, ενώ επιστρέφει σπίτι του, οδηγώντας από ένα μπαρ η μια ταβέρνα όπου ειχε συναντηθεί με παλιούς καλούς φίλους και ήπιαν "λίγοοοο" παραπάνω...

Προχθές λοιπόν βρέθηκα κι εγώ μαζί με μερικούς παλιούς και καλούς φίλους σε ένα μπαράκι, για να το «γιορτάσουμε».

Μερικές μπύρες, λίγα σφηνάκια, μερικά κοκτέιλ... κι όλα αυτά σε μια ζεστή φιλική ατμόσφαιρα.

Έχοντας καταλαβει οτι ειχα πιει λίιιιιιιγο περα απο το επιτρεπτό για να επιστρέψω στο σπίτι οδηγώντας το αμάξι μου έκανα κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ μου... πήρα το λεωφορείο!!!

Έφτασα στο σπίτι μου σώος και αβλαβής και χωρίς κανένα ατύχημα, πράγμα που με άφησε έκπληκτο... διότι δεν είχα οδηγήσει ποτέ μου ένα λεωφορείο!!!

Επίσης δεν μπορώ να θυμηθώ απο που το πήρα ρε γαμώτο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου