Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

06 Αυγούστου 1945, 08:16, Χιροσίμα, Ιαπωνία


6 Αυγούστου 1945, 8.16 π.μ....



"Θέλω να είμαστε μαζί όταν πεθάνουμε" μου έλεγε η μητέρα και με έπαιρνε μαζί της όπου και αν πήγαινε. Μόλις είχαν σταματήσει οι σειρήνες του συναγερμού και την κοίταζα που άπλωνε τα ρούχα όταν ...

Ο παππούς φρόντιζε τα δέντρα του στην αυλή κι εγώ έκανα ποδήλατο ξυπόλητος όταν ...

Έφυγα από το σπίτι χαρούμενη κρατώντας σφιχτά στο χέρι μου τα χρήματα που μου είχε δώσει η μητέρα μου για να αγοράσω γλυκά όταν ...

Η μητέρα σιδέρωνε τα πουκάμισα του πατέρα. Καθόμουν δίπλα της. Ακούστηκε ένας δυνατός ήχος αεροπλάνου. "Πετάει πολύ χαμηλά. Με φοβίζει." είπε εκείνη. Ακριβώς τότε ...

Η πρώτη ατομική βόμβα με στόχο ανθρώπους εκρήγνυται 580 μέτρα πάνω από τη Χιροσίμα. Δευτερόλεπτα μετά δημιουργήθηκε στον ουρανό μια πύρινη σφαίρα, ένας δεύτερος ήλιος με διάμετρο 28 μέτρα.

Η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 1.000.000 οC. Ένα τεράστιο ωστικό κύμα θερμότητας και ραδιενέργειας απλώθηκε προς όλες τις κατευθύνσεις.

20 λεπτά αργότερα, μαύρη βροχή άρχισε να πέφτει σε μια διάμετρο 29 χλμ και να μολύνει με ραδιενέργεια τα πάντα.

Εκείνη την ημέρα περίπου 8.400 μαθητές δούλευαν σε συνεργεία κατεδάφισης μέσα στην πόλη. 6.300 σκοτώθηκαν από την έκρηξη.

Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων εκτιμάται στα 350.000.

Το "σημείο 0"

Το Enola Gay με το πλήρωμα του

Little boy

Το "μανιτάρι" τη στιγμή της έκρηξης

Η Χιροσίμα μετά την έκρηξη

Δείτε ακόμη:
Ο χρόνος σταμάτησε στη Χιροσίμα (ελληνικά)
Hirosima Peace Memorial Museim (αγγλικά)

πηγή κειμένου: netschoolbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου