Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Ένα κουκλόσπιτο διαφορετικό από τα άλλα


Η Juli Steel είναι μια αυτοδίδακτη καλλιτέχνις συναρμολογήσεων από το Τέξας και έχει αδυναμία στα ξεχασμένα πράγματα αυτού του κόσμου. "Αγαπώ τους εγκαταλελειμμένους χώρους και το μυστήριο και τις ιστορίες στο σπίτι κάποιου.".






"Έχω βαθιά προσήλωση στο παλιό, κατεστραμμένο, πεταμένο και ξεχασμένο", λέει. "Η σκουριά, τα ρολόγια, τα κλειδιά, οι κούκλες και οι μινιατούρες είναι μερικά από τα αγαπημένα μου. Για τον μέσο άνθρωπο, αυτά τα στοιχεία μπορεί να φαίνονται άχρηστα, αλλά εγώ νιώθω μια μεγάλη αίσθηση δύναμης και αναρωτιέμαι ποια ιστορία βρίσκεται να κρύβει αυτό το παλιό, φθαρμένο αντικείμενο που βρίσκεται μπροστά μου".




Η Juli περνάει πολύ χρόνο ψάχνοντας σε παλιατζίδικα και υπαίθριες αγορές. "Όταν βρίσκω το τέλειο κομμάτι, με εμπνέει αμέσως και ξεκινάει ένα ταξίδι ... μόλις ξεκινήσω, δεν είμαι ποτέ σίγουρος πως θα τελειώσει, υπάρχουν φορές που μένω έκπληκτος με αυτό που βρίσκεται μπροστά μου".




Ενώ οι περισσότεροι δημιουργοί μινιατούρων περνάνε ώρες φτιάχνοντας ονειρικά σπίτια, η Juli ασχολείται με σπίτια που είναι σαν να βγαίνουν από εφιάλτες, κάτι που απαιτεί πολλή δουλειά -ίσως, περισσότερη από τα ονειρικά σπίτια.


από: messy nessy chic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου