Ο Γάλλος αστροφωτογράφος Thierry Legault απαθανάτισε την πανσέληνο να ανατέλλει κάτω από ένα από τα πιο διάσημα μνημεία του Παρισιού, την Αψίδα του Θριάμβου.
Η Αψίδα του Θριάμβου είναι ένα εμβληματικό παριζιάνικο ορόσημο που απαθανατίζεται συχνά από ντόπιους και επισκέπτες φωτογράφους σε διαφορετικές συνθέσεις. Ωστόσο, είναι πιθανό ο Legault να έχει τραβήξει την πιο μοναδική φωτογραφία του μέχρι στιγμής -με μία μόνο έκθεση- με την πανσέληνο να ανατέλλει ανάμεσα στις καμάρες.
"Τέτοιο πλάνο δεν μπορεί να είναι απρογραμμάτιστο, οι πιθανότητες είναι απειροελάχιστες", λέει ο Legault. "Στην πραγματικότητα, αρχικά, είχα στο πρόγραμμα μια άλλη φωτογραφία, δύο μέρες πριν από την Αψίδα του Θριάμβου, την Παρασκευή το πρωί της 15ης, το φεγγάρι πίσω από τον Πύργο του Άιφελ".
Αργότερα το απόγευμα, αφού φωτογράφισε τον Πύργο του Άιφελ, ο Legault έφυγε για τους εορτασμούς του Σαββατοκύριακου του Πάσχα με την οικογένειά του, περίπου 400 χιλιόμετρα μακριά από το Παρίσι. Την επόμενη μέρα, ενώ μελετούσε τις σεληνιακές διαμορφώσεις για τους επόμενους μήνες, συνειδητοποίησε ότι η Σελήνη θα ανατέλλει κάτω από την Αψίδα του Θριάμβου το βράδυ της Κυριακής στις 22:10 τοπική ώρα.
"Την Κυριακή στις 20:15, το τρένο της επιστροφής στο Παρίσι με άφησε στο νότιο προάστιο του Παρισιού, με λιγότερο από δύο ώρες ώστε να πάω με το αυτοκίνητό μου στα Ηλύσια Πεδία και να βρω το καλύτερο μέρος για την λήψη", λέει ο ίδιος.
"Έβλεπα τα σύννεφα να με ακολουθούν από το τρένο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά ευτυχώς, κάλυψαν τη Σελήνη μόνο λίγα λεπτά μετά το συμβάν!".
"Έβλεπα τα σύννεφα να με ακολουθούν από το τρένο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά ευτυχώς, κάλυψαν τη Σελήνη μόνο λίγα λεπτά μετά το συμβάν!".
Η Αψίδα περιβάλλεται από πεζούς και αυτοκίνητα, οπότε έπρεπε να βρει μια σύνθεση που δε θα εμπόδιζε τη θέα.
"Ήμουν στη μέση της λεωφόρου, σε μια διάβαση πεζών", εξηγεί. Αν έμενε εκεί όμως, στον άξονα της λεωφόρου, τα κόκκινα φανάρια θα ήταν ακριβώς στο κέντρο της θέας της Αψίδας, ακριβώς κάτω από τη Σελήνη.
"Μετατοπίστηκα προς τα δεξιά για να τα έχω εκτός κέντρου. Μπορείτε να δείτε αρκετά από αυτά προς τον αριστερό άξονα", προσθέτει ο Legault. "Ευτυχώς εκείνη την ώρα, υπήρχαν λίγοι άνθρωποι που περνούσαν, και μόνο ένας άλλος φωτογράφος με τηλεφακό εκτός από εμένα".
"Ήμουν στη μέση της λεωφόρου, σε μια διάβαση πεζών", εξηγεί. Αν έμενε εκεί όμως, στον άξονα της λεωφόρου, τα κόκκινα φανάρια θα ήταν ακριβώς στο κέντρο της θέας της Αψίδας, ακριβώς κάτω από τη Σελήνη.
"Μετατοπίστηκα προς τα δεξιά για να τα έχω εκτός κέντρου. Μπορείτε να δείτε αρκετά από αυτά προς τον αριστερό άξονα", προσθέτει ο Legault. "Ευτυχώς εκείνη την ώρα, υπήρχαν λίγοι άνθρωποι που περνούσαν, και μόνο ένας άλλος φωτογράφος με τηλεφακό εκτός από εμένα".
Η λήψη της Σελήνης ήταν μια και μόνο έκθεση. Για σκηνές σαν αυτές, το Legault ορίζει γενικά την έκθεση μεταξύ 1/30 και 1 δευτερολέπτου και τραβάει στο χαμηλότερο ISO (100), ρυθμίζοντας την καλύτερη ποιότητα εικόνας και χρησιμοποιώντας ένα γερό τρίποδο και ένα ενσύρματο τηλεχειριστήριο.
από: peta pixel
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου